بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

دختر بی همتای ما

روزهای سخت بیماری دلبندم

1392/4/9 2:36
نویسنده : مامان گل ناز
723 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتای نازنین مامان، دختر کوچولوی قشنگم الان که دارم برات می نویسم ٤ شبانه روزه که مریضی و ما رو حسابی غصه دار کردی عزیز دلم

جریان هم از این قراره که از روز چهارشنبه من متوجه شدم شکمت بیشتر از روزهای قبل و خیلی شل کار می کنه و فکر کردم ماله اینه که داری دندون در می یاری ولی ساعت ٤ بعد از ظهر با ناله از خواب بیدار شدی و من تا بغلت کردم استفراغ شدیدی کردی و زدی زیر گریه و من باز گفتم حتما هندوانه زیاد بهت دادم و سر دلت سنگینی کرده..اما کاش اینا بود و تموم می شد ..تو از اون روز عصر تا فرداش اسهال شدید و گهگداری استفراغ و تب ٣٨ درجه داشتی طوری که برات شب اول شیاف گذاشتیم تا تبت اومد پایین

دکتر هم رفتیم و گفت این یه ویروسه که دوره اش ٣ تا ٥ روزه و یک سری دارو برات نوشت که بیشتر تقویتی بود..از روز دوم خدارو شکر استفراغت تا حدودی برطرف شد و تبت قطع شد ولی اسهالت همچنان تا الان ادامه داره و اصلا حاضر نیستی لب به غذا بزنی  و  توی این چهار روز به جز شیر من فقط مایعات اونم بیشتر آب و دوغ و یه ذره آب سیب  خوردی

عزیز دلم انقدر این روزا مظلوم شدی که دلم برات آتیش می گیره..انقدر لاغر و ضعیف شدی که همش یه گوشه دوست داری دراز بکشی ، حتی آهنگای عمو پورنگ هم دوست نداری وقتی ام عروسکای محبوبت رو می یارم پیشت همش می گی نه نه و روتو می کنی اون ور و اصلا هیچ چیزی برات جالب نیست

عشق کوچولوی ما..امیدوارم هرچه زودتر خوب بشی و دوباره منو با شیطنت هات کلافه کنی!!امیدوارم خدا هیچوقت سلامتی رو از هیچ بچه ای نگیره که واقعا تحمل مریضی بچه ها واسه مادر و پدرا  سخته

 

 قربونه این قیافه ی بی حالت بشم عزیزم 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست... کنار تو درگیر آرامشم
همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست ...تو پایان هر جستجوی منی
تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

♥متین من♥
9 تیر 92 2:32
واییییییییییییییی گلناز جون کامنت بالا بلندم کلی نوشتم پرید
ولی دوباره مینویسم
بلا از بنیتا جون دورباشه چقدر ناراحت شدم امیدوارم راستی گفته بودم بهت بلوط از عطاری بگیر بکوب با آب زودی خوب بشه
به وسیله سرنگ بهش بده چند بار زودی خوب میشه اسهالش ولی با دکترش هم مشورت کن میدونی بعضی موقعها داروگیاهی زودتر ار داروخانه ی ج میده برای متین که اینطور بوده
ببوس بنیتا رو با اون قیافه ی بی حالش فداش شم من امیدوارم توی پست بعدی خبراز خوب شدنش زودی بیای بذاری

آخی عزیزم چرا پرید؟!
مرسی دوست جونم محبت داری و همچنین ممنون از پیشنهاد خوبت
خدانکنه عزیزم ..شماهم متین گلی رو ببوس

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 تیر 92 2:42
عزیز دلم امیدوارم هر چه زودتر حالت بهتر بشه
مامانی عزیزمن وقتی بچه ها اسهال می گیرند عرق اترج که همه دارو گیاهیها دارند مزه اب هم می ده بهمین خاطر بچه ها راحت می خورند میدم به جای اب می خورند و فوری اسهالشون قطع میشه اگه دوست داشتید شما هم استفاده کنید ایشالاه حال دختر خوشگلمون هم زود خوب بشه


ممنون عزیزم خیلی لطف کردین که وقت گذاشتین و برام از تجربه خوبتون نوشتین..حتما امتحان می کنم مرسی
سمانه مامان ستایش
9 تیر 92 2:54
واااای گل ناز جون نمیدونی چقدر دلم گرفت و ناراحت شدم برای بنیتای عزیزم که مریض شده و بی حاله و برای شما که خوب میدونم چه روزای سختی رو گذروندین
انشالا بنیتاجونم زودتر خوب بشه و از این بی حالی دربیاد و مثل قبل دوباره شیطنتهاشو شروع کنه و دلتون شاد بشه
عزززیزم دعا میکنم دیگه بنیتاجونو اینطوری نبینیم.
از طرف من یه عالمه ببوسش خوشگلمو که انقدر تو عکسش مظلومه


ممنون سمانه جونم از محبتت..آره واقعا روزای سختیه تا حالا هیچوقت همچین تجربه ای از مریضی بنیتا نداشتم
خیلی لطف داری دوست خوبم..شماهم ستایش نازمو ببوس
محبوبه مامان الینا
9 تیر 92 7:34
ای جانم عزیزم مریض و بی حال نبینمت دختر کوچولوی ناناز و مهربون
گلناز جون از ته دل دعا میکنم هر چه زودتر بنیتا جون خوب و سرحال شه و صدای خنده هاش خونتونو پر کنه عزیزم


آره خاله جون خیلی مریضم
ممنون از دعای قشنگت دوست خوبم
مامان ثمین
9 تیر 92 10:09
سلام عزیزم. نگران نباش. انشاله زود خوب میشه. فقط تا میتونی بهش آب و مایعات و شیر خودت رو بده تا آب بدنش خدا نکرده کم نشه.ثمین هم ماه پیش همینطور شد!
اگه تب نداره موز هم برای اسهالش خوبه.
انشاله که بنیتا جون زود زود خوب بشه


سلام عزیزم...آره فقط همین مایعاته که می خوره نه هیچ چیز دیگه
ممنون از محبتت گلم
سمیرا مامان پرنیان
9 تیر 92 10:20
عزیز دل خاله اوف شدی عیبی نداره گلناز جون پرنیان هم اینجوری شد و اونم خیلییی شدید دکتر هم بردمش و همین حرفها رو گفت دیروز دیگه زدم زیر گریه ولی انشاالله که خوب میشن نباید غصه بخوریم بنیتای نانازی هم انشااله که زودی خوب میشه غصه نخور دوستم


آخی عزیزم پس پرنیان جونم هم این مریضی رو گرفته..خیلی سخته واقعا
امیدوارم گل قشنگ شماهم زودتر خوب بشه عزیزم
مامی مهتا
9 تیر 92 12:57
عزیز دلم ... امیدوار هرچه زودتر حالت خوب بشه ودل مامانی رو شاد کنی گلم ...


ممنون خاله جونم..ایشالا
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:37
سلام عزیزم آراد جون هم توی مسابقه نی نی شکمو با کد290 شرکت کرده ممنون میشم بهش رای با موبایلتون شماره 290 رو به این شماره 20008080200 ارسال کنین


سلام عزیزم..چشم
الی مامی آراد
9 تیر 92 15:39
امیدوارم زودی خوب بشی عشقم


مرسی خاله جون
مامان محمدرضا
9 تیر 92 16:35
سلام درکتون میکنم ما هم کشیدیم ایشلا هرچه زودتر خوبشه الهی!!!!1
دوست عزیز پسری ما تو2تا مسابقه شرکت کرده خوشحال میشیم به وبلاگش بیایبین وبهش رای بدین
پیشاپیش ممنونم


سلام..ممنون عزیزم
چشم
مسیحا
10 تیر 92 0:46
عزیزم خدا بد نده ، انشاالله زوده زود قبراق و سرحال میشه و ما باز هم اون خنده های زیبای خوشکل خانممون رو می بینیم


ممنون خاله جون..ایشالا
خاله مژده
10 تیر 92 14:54
واى خاله قربونت برم كه اينقدر مظلوم شدى مامانى برام تعريف كرد كه بى حالى ولى فكرشم نميكردم اين قدر بى حال باشى شيطونك من
عزيز دلم انشالله زود زود خوب بشى جيگرم
بياااااا دورى كنيم از هم ........


آره خاله جونم خیلی مریض بودم ولی الان خوبم
نهههه خاله ادامشو نخون که حسابی می زنم زیر گریه هاا ...مثه اینکه بدت نیومده با این آهنگ اشک من در می یاد خاله ای!!!
مامان مانی
10 تیر 92 16:10
سلام گلناز جان
الهی فداش بشم بلا و مریضی از بنیتا جون دور باشه
خدایا خوب میدونم چه حالی داری مانی هم چند ماه پیش 5 شبانه روز تب داشت و اصلا پائین نمیومد تبش داشتم دیوونه میشدم
ایشاا... گلم زود خوب بشه
خیلی مظلوم شده شیطونک
ببوسش عزیم رو


سلام عزیزم
خدانکنه دوستم..ممنون از لطفت
الهی مانی جونم هم مریض بوده..آره واقعا سخته دیدن حالشون
چشم عزیزم..شماهم مانی خوشگلمو ببوس
Zohre
10 تیر 92 18:14
elahi fadat sham aziizzaammm
ishala zudi khub mishi azize delam


خدا نکنه خاله خوبم..ممنون از محبتت عزززززززیزم
محبوبه مامان الینا
11 تیر 92 9:01
سلام گلناز جون بنیتای عزیزم چطوره؟بهتره؟


ممنون دوست خوبم که جویای حال دخترم شدی..خدارو شکر امروز خوبه خوبه ولی به شدت وابسته و غرغرو شده!!
سارا مامانی شیدا
11 تیر 92 13:57
واای عزیز دلم خیلی ناراحت شدم امیدوارم زود زود خوب بشی خوشگله و دوباره چهره شاد و خوشحالت رو ببینمگل ناز جونم خسته نباشی میدونم خیلی سخته این روزا از یه طرف جگر گوشت ناراحته و از طرف دیگه کارات چند برابر میشه امیدوارم این روزای سخت رو پشت سر بزاری و دوباره همه چیز اروم بشه
در بدترین روزها امیدوار باش زیرا
که زیباترین باران ها از سیاه ترین
ابرهامیبارند


ممنون خاله جونم خدارو شکر بهترم
مرسی عزیزم از دعای خوبت و متن زیبات
مامان پینار
12 تیر 92 16:01
وای چه بد انشالله زود خوب بشه.
مامانش مواظب باش پاش نسوزه. پودر پلانتاژل که گیاهی هست از داروخونه بگیر برای اسهال خوبه. برای اینکه پاش نسوزه کرم محافظ پای بچه آردن بزن.
میدونم چی داری میکشی پینار هم دقیقا اینجوری شده بود.
مواظبش باش.

مرسی عزیزم از لطفت
اتفاقا این پودرو دادم خوب بود خداروشکر الان خوبه
آره دوستم واقعا روزای سختی رو گذروندیم
شقایق مامان آرشا
12 تیر 92 18:55
خاله فدات ایشالا زود خوب بشی . عکسای شیطنتت را ببینیم.


خدا نکنه خاله جونم خوب شدم دیگه..مرسی عزیزم ار محبتت
مامان مانی
13 تیر 92 1:47
سلام عزیزم حالت چطوره؟بنیتا جونم چطوره؟بهتر شده؟


سلام عزیزم ممنون از لطفت بنیتا خداروشکر خوب شد
صبا خاله ی ایسا4
14 تیر 92 18:38
الهی خاله قربونت بره
خیییییییییییییلی ناراحت شدم خیلی زیاد
امیدوارم حالت هرچه زودتر بهتر شه


خدا نکنه خاله جونم
خیلی لطف داری گلم که حال دخملی رو جویا بودی
پگاه مامان آرتین
14 تیر 92 19:31
عزیزم خدابدنده.نگوازبیماری که چندروزی امان من وبچه روبریده. سرماخوردگی شدید تب وبی حا لی ایشالا همیشه خندون باشن وپرنشاط.
ببوس گل منو


آخی عززیزم بمیرم برای آرتین جوووونم ایشالا تا الان خوبه خوب شده باشه عسلم
بوووووووس
مامان مانی
15 تیر 92 16:00
خدا رو شکر که دخملی حالش خوب شده
ببوسش گلم رو


مرسی خاله جونم
چشم گلم
رها مامان راستین
15 تیر 92 17:53
خدا بد نده عزیز دلم امیدوارم هر چه زودتر حالت بهتر بشه


ممنون خاله جونم خوب شدم
مامی آوید
15 تیر 92 20:36
آخییییییییییییی عزیزم...بعد از مدتها تونستم بیام و گفتم برم یکمی از شیطنتای دخملی نازم بخونم که دیدم نوشتی مریض شده ...خیلی حالم گرفتتتتتتتت...امیدوارم تا الان دیگه خوب شده باشه...بلاش دور باشه...
برای اسهال دکتر میگفت گاز نوشابه رو بگیرین و بدین بچه بخوره ...تاثیر داره ...من امتحان کردم...
بوسسسسسسسسسس
بیتای من زودی خوب شو و شیطنتهات رو از سر بگیر

مممنون دوست خوبم که بهمون سر زدی و ببخشید اگه با پستم ناراحتت کردم ..خیلی روزای بدی بود امیدوارم هیچوقت تجربه شون نکنی و همیشه شاهد سلامتی گل قشنگت باشی عزیزم
آره این روش رو امتحان کردم و بهتر شده بود
چشم خاله جووونم دوباره شیطون و فوضول شدم حسابیییی!!

سمانه مامان ستایش
15 تیر 92 20:50
گل ناز جون بنیتاجونم بهتره؟انشالا که حال دخملی خوب خوب شده باشه


بله عزیزم خداروشکر خوبه..ممنون از محبتت دوست جونم
مرجان مامان اران
17 تیر 92 2:49
ای جانم عزیز دلم چراااااااا اخه
ایشالا همیشه خوب باشییی
ببخشید عزیزم که دیر اومدم پیشتونننننننننننننننن
دوستتون داریم زیاددددددددددد


مرسی خاله جون از اینکه حالمو پرسیدین..شما هروقت بیاین خوشحال می شیم
ماهم شمارو خیلیییی دوست داریم عزیزم
مامان ثمین
17 تیر 92 9:21
سلام عزیزم. خوبی؟ بنیتا جون بهترشده؟
کجایید، وبتون رو هر روز چک می کنم، انشاله که سرگرم خوشی ها و سفر و ... باشید.(نه خدایی نکرده بیماری بنیتا جون)

بنیتاجون رو هم ببوس


سلام عزیزم..ممنون از محبتتون
بله مسافرت بودیم که آپ نکردم
چشم شماهم گل دخترو ببوس عزیزم
محبوبه مامان الینا
17 تیر 92 11:57
سلام گلناز جون هر روز بهت سر میزنم و این پستو میبینم و دلم میگیره بنیتا جون چطوره؟ خوب خوب شده دختر نازمون.؟ زودتر آپ کن آخه خیلی دلتنگیم


الهی عزززیزززم..شرمنده به خاطر گل روی شما با خستگی فراوان آپ شدیم
بوووووووووس برای دوست مهربون خودم
بابای یسری جان
17 تیر 92 16:06
باز هم سر زده بیایید ، کمی آشفتگی بد نیست ، آن وقت ، تکاندن شانه های پر غبار، و مرتب کردن ِموهای پریشان ، بهانه ای می شود برای زندگی ام . شرکت دخترم در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ بهانه ای است برای آشنایی بیشتر با شما و پذیرایی از قدوم سبزتان در وبلاگ یسری دختر خوش قدم.
مسیحا
19 تیر 92 20:18
منو این خوشگل خانوم چه همدردیم بیا پیشم من هم با تب تابستون آپم


آخی عززیززززم چشم
مرجان مامان اران
20 تیر 92 11:41
بهتر شده خوشگل خانوم ناززززز؟؟؟؟؟؟


بله خاله جونمم خوبه خوبم خداروشکررر
ممنون از لطفت گلم
صبا خاله ی ایسا
20 تیر 92 12:15
بهتر شدی عزیزم؟؟


بله خاله جوونم ممنون از محبتت