بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 24 روز سن داره

دختر بی همتای ما

14 ماهگی شیطون بلا

1392/3/24 3:09
نویسنده : مامان گل ناز
1,028 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا عشق کوچولوی ما...امروز یک ماهه دیگه به ماههای تولد زیبات اضافه شد و تو  به چشم برهم زدنی یک سال و دو ماهه شدی دلنبدم...چهاردهمین ماهگرد زمینی شدنت مبارک فرشته نازمقلب

دختر قشنگم  توی این ماه تو خیلی خیلی شیطون ، بازیگوش و کنجکاو شدی ..طوری که گاهی واقعا می مونم از دست شیطنت های تو چی کار کنم!!روزی صدبار کابینت های آشپزخونه رو باز می کنی و هرچی توشه می ریزی بیرون..فقط کافیه در دستشویی یا حمام باز باشه که اونوقت باید اونجا پیدات کرد که مشغوله آب بازی هستی..یاد گرفتی کفشاتو کجا می ذارم و تا حواسم نیست می ری و همه کفشات رو می گیری دستت و می یاری توی هال می ندازی و تازگی ها هم بلد شدی خودت بری توی تراس و جالبه خیلی به اونجا علاقه داری و  واسه خودت حسابی سرگرم می شی

عروسکم اول از شیطونی هات گفتم که بدونی دیگه خیلی وقته با اون بنیتای مظلوم و آروم خداحافظی کردی و حسابی بلا شدی ولی تا دلت بخوادمهربونی و خوش قلب..چون همیشه موقعی که بغلت می کنیم  سریع دست می کشی به موهامون و با اون صدای ظریفت می گی نااااایی (نازی)توی پارک و خرید همیشه چشمات دنبال بچه هاست و باهاشون بای بای می کنی  و به من نشونشون می دی و  با ذوق می گی نی نی..قربونت برم عزیز مهربونم که با همه زود دوست می شی و عاشق اطرافیانت هستیبغل

اگه بخوام از کارای جدید که توی این ماه می کنی بنویسم باید اول از همه بگم بالاخره نوشیدن با نی  رو یاد گرفتی و خیلی هم خوشت اومده بود ..اولین چیزی هم که با نی خوردی نوشیدنی مورد علاقت دوغ بود خوشمزه

یه کار جدید دیگه ات هم کشف جارو و خاک انداز به عنوان یک اسباب بازی مهیج !!بود که دیگه از دست تو هرجا می ریم هیچ جارو خاک اندازی در امان نیستکلافه

توی این ماه خیلی کلمه جدید هم یادگرفتی بگی و کلا هرچیزی که ما می گیم تو بلافاصله به زبون خودت تکرار می کنی از همه لذت بخش تر هم اسم باباییه که یاد گرفتی و با یه لحنه قشنگ و کش داری وقتی می خوای بابا رو صدا کنی می گی امیییییر که کلی کیف می کنیم ولی اسم من چون سخت تره بلد نیستی بگیناراحت جدیدا گوشیه تلفن رو بر می داری و  خیلی جدی می گی بلللله که من می میرم از خندهخندهالبته این کلمه بله رو زیاد به کار می بری مثلا گاهی که حالشو داشته باشی شعر عمو زنجیر باف که برات می خونیم بله هاشو تو می گی عسلم ماچعاشق آب بازی هستی و  تا لباستو در می یارم می گی اموم( حموم )، هرچیزی هم بخوای به کسی بدی مثله خودمون می گی بیاتعجبدر طول روز هم صد بار می گی آبه انگار خیلی آب خوردن رو دوست داری!

خلاصه که عزیز دلم عروسکم این ماه چهاردهم خیلی چیزای جدید یاد گرفتی و خیلی کارای جدید انجام دادی که  شاید همش یادم نباشه ولی باز همینم خیلی طولانی شدچشمک

 

چندتا عکس از ماه چهاردهم نفسم:

من فدای تو

به جای همه گلها تو بخند..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (45)

مهسا مامان کیارش
24 خرداد 92 3:34
عزیزدلم 14مین ماهگردت مبارک
خوب گلناز جون مثل اینکه میخواد یه پا کدبانو بشه واسه خودش یه عالمه از طرفم لپای خوشگلش رو ببوس


ممنون خاله جونم
کدبانو که خوبه.. بابام که می گه احتمالا جارو کش می شه بچم!!
چشم عزیزم مرسی از محبتت گلم
مرجان مامان آران
24 خرداد 92 5:59
14 ماهگيت مبارك عزيز دلم قربون كار كردنت خوشگل نازمممممممممممممممممممممممم
ماشالا روز به روز عسل تر و ناز تر ميشي هزار ماشالااااا
بوس براي مامانييييييي و دختر و ناز


مرسی خاله مهربونم منم..خدا نکنه عزیزم
چشمات ناز می بینه گلم
بوووووووووس برای آران و نی نی و مامانی خوشگلشون
سمیرا مامان پرنیان
24 خرداد 92 10:16
عزیز خوشملم 14 ماهگیت مبارک وایییییییی پرنیان هم روزی 100بار میگه آب


ممنون خاله جونم
عزززززززیزم پس پرنیان گلی هم آب خیلی دوست داره
محبوبه مامان الینا
25 خرداد 92 7:48
ااااااااااای جوووووووونم کوچولوی ناز مهربون وقتی خوندم میاد بغلتون میگه نااااایی دلم ضعف رفت
گلناز جون بابت شیطنت هنوز کجاشو دیدی
قربون اون بله گفتنت خاله
چقدر هم تو عکس آخری نانازی
موی باز خیلیبه بنیتای بی همتا میاد و خوشگل تر میشه


آره منم دلم می خواد اون موقع بخورمش دخملی رو
وای محبوبه جون یعنی می گی از اینم شیطون تر می شه؟!!نگووووو
خیلی ممنون خاله خوبم لطف دارین
بوووووووووس
عرفان خان و مامان زهره
25 خرداد 92 15:53
سلام بنیتای خوبم و مامان نازش . ممنونم که به ما سرزدین. خوشحالمون کردین

وای که چه ژستهای نازی گرفتی شیطون بلای ناناز ... خدا حفظش کنه عزیزدلم رو


سلام عزیزم..خواهش می کنم گلم
ممنون دوستم..خدا گل پسر شمارو هم حفظ کنه براتون
خاله مژده
25 خرداد 92 17:53
سلام گل خاله قربونه فضوليات بشم فضولى كن خاله تا دلت ميخواد
عزيزم چقدر هم تو عكس آخر خانم افتادى
دوست دارمممممممممممم


سلام خاله جوووونم..مرسی که هوامو داری ولی عواقبش هم با خودته هااا
ممنون از محبتت خاله ای
بوووووووووس
زن عمو محبوبه
25 خرداد 92 23:37
بنیتا جونم تو چرا جارو خاک انداز گرفتی دستت؟؟
قالیباف هنوز هست


زن عمو جونم خیلیییی باحالی دوستت دارممممم
Zohre
25 خرداد 92 23:39
vayyyy Benita junam, che naz shodi
delam ye kuchulu shode barat,enqad khale Elahe bem poz dad k hamash ba to bazi mikone
ruzaye khubi dashte bashi azizakam


مرسی خاله جووووونم..چشمات ناز می بینه
منم دلم برات یه ذره شده دیگه چیزی نمونده به کنکور و زود زود همدیگه رو می بینیم
آخی عزززززززیزم باتوهم بازی می کنم بیا پیشم
بوووووووس
سمانه مامان ستایش
26 خرداد 92 3:34
14ماهگی بنیتای نازم مبارک
عززززیزم چقد کارات بامزه و شیرین شدهقربونت برم که انقد مهربون و خوش قلبی خوشگلم
گلناز جون انشالا به زودی دخملی اسمتو یاد میگیره و لذت شنیدن اسمت از فرشته کوچولوتو میچشی.واقعا شیرین و دوست داشتنیه وقتی اسممونو یاد میگیرن.
ای جووونم که عاشق جارو خاک انداز شدی


مرسی خاله مهربونم
خدانکنه عزززززیزم
آره واقعا باید لذت بخش باشه امیدوارم زودتر بگه
فعلا که این دوتا وسیله بهترین سرگرمیهای دخملی شدن حالا تا کی معلوم نیست!!!
مامان ثمین
26 خرداد 92 8:47
قربون بنیتا جون برم با این همه هنرمندیش!!
چه ژستی با جارو و خاک انداز گرفته!!!
جوننننننننننن


خدا نکنه خاله جون
ممنون عزیزم
رها مامان راستین
27 خرداد 92 10:05
مبارک مبارک
عزیزم خیلی شیطون شدیا مامانی این بچه ها همه مثل همن کاراش خیلی شبیه کارای راستین دختر گلم وببوس


مرسی خاله جون
تازه نصف شیطونیاشو ننوشتم که بیشتر خجالت نکشه !!ای جووووونم به راستین کوچولوی ناز
ممنون گلم بوووووووس
مامان پینار
27 خرداد 92 12:23
چهارده ماهگیت مبارک عزیزم.

به به چقدر تو خانوم شدی کوچولو
مامانش دخترمون میخواد کمکت کنه و همه جا رو جارو کنه دیگه.


ممنون خاله جون..خیلی لطف دارین
آره دیگه ماهم دلمون رو باید به همین خوش کنیم که قصد کمک داره نه کار زیاد کردن!!
مامان فتانه
27 خرداد 92 18:24
جاااااااااااااااااااان 14ماهگیت مبارک....چه عکسای نازی من که از عکس 4 خیلی خوشم اومد خیلی خیلی ناز این دخملی مخصوصا با اون موهای لختش


ممنون خاله جونم..چشمات ناز می بینه عزیزم
مسیحا
28 خرداد 92 0:43
سلام به قضاوتتون نیاز دارم لطفا بهم سر یزنید


چشم عزیزم الان می یام
♥متین من♥
28 خرداد 92 1:53
14 ماهگردت مبارک عزیزم
ای جونم توخودت نی نی هستی فدای ذوق کردنت
افرین که با نی نوشیدنی میخوری و نی نای نای میکنی و به این خوبی که مامانی گفت بــــــله رو خوشکل بیان میکنی
وای چقدر بامزه امیر میگی و عاشق جارو هستی متینم همینطوره
فدای دختر بی همتی مثل تو

خیلی ممنون از محبت خاله خوبم
عشق به وسایل آشپزخونه انگار تو خون همه نی نی هاست!!
فدات بشم دوست مهربونم ..بوووووووس
مامان پریسا
28 خرداد 92 10:17
به به مبارک باشه بنیتا خانم.

دخملی داره خانم میشه دیگه.

جارو به دست؟؟؟


مرسی خاله جون
آره دیگه تازگیا علاقه عجیبی به جارو پیدا کردم !
مهسا مامان نورا
28 خرداد 92 11:04
وای عاشق عکساتم خاله از دیدنشون سیر نمیشم حسابی هم بلا شدیا


خیلی لطف دارین خاله جونم..اوه چه جورممممم
الی مامی آراد
28 خرداد 92 12:36
ماشالله چه پرنسس کوچولوی نازی دارین 14 ماهگیش مبارک خوشحال میشم پیشمون بیاین و با هم دوستهای خوبی بشیم


ممنون که سرزدین ..منم از آشنایی باهاتون خوشحالم عزیزم
فلوریا مامان دیانا
29 خرداد 92 9:37
ای جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااانم
چقدر تو خوشگلی
بنیتا جون شما هم که مثل دیانا بانو عاشق جارو و خاک اندازی
دوست دارم نه یکی ، نه دوتا ، بلکه هزار هزار تاااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون خاله جوووونم خیلی لطف دارین
آره دیگه خاله من و دوستم باهم تفاهم داریم خیلی کدبانوییم!!
ماهم شمارو یه عالمه دوست داریممممم
مامان سویل
30 خرداد 92 7:59
وای وای وای کی میشه من این دخملی و از نزدیک ببوسم وای که دلم غش رفت


ایشالا تشریف بیارین اصفهان در خدمتتون باشیم و از نزدیک همدیگه رو ببینیم...خیلی لطف دارین خاله جونم
مامی آوید
30 خرداد 92 13:46
من فدای تو بشم خوشگل خانومممممممم که اینقده بلا شدی تووووووووووووووو...
تو اینهمه کارای خوشگل موشگل رو از کی یادگرفتییییییییی بلااااااااااااااا؟
مگه دستم بهت نرسه ...چنان میچلونمت که جیغت در بیاد...
عکسات چقده قشنگننننننننننن نانازیییییییییییییییییی...
مهربون هم که هستیییییییییییییییییییییی...
آخه مامانی چقدر از این دخملمون کار میکشییییییییییییییییییی
بوسسسسسسسسسسسسسسسسس


مرسی خاله جونم از محبتتون..خدا نکنه عزیزم
شما بیاین پیش ما هرچه قدر خواستی بچلونش! !
فدات شم دوست خوبم چشمات ناز می بینه
بوووس
مامی آوید
30 خرداد 92 13:47
راستی 14 ماهگیت هم مبارک باشه دختر نازمممممممممم


ممنون خاله مهربونم
عاطفه مامان الای
1 تیر 92 1:48
ممنون که بهم سر میزنی وخوشحالمون میکنی دوست عزیزم .
بنیتای عسلی رو میبوسم
از فردا پستای مسافرت رو میزارم .منتظرتون هستم شاید 5 یا 6 تا پست طولانی باشه .
هر روز یکیشو میزارم


رسیدن به خیر عزیزم..امیدوارم بهتون خوش گذشته باشه
چشم هروز بهتون سر می زنیم دوستم
بوووووووس
شقایق مامان آرشا
1 تیر 92 18:59
وای که چه ناز شدی مامانی اسپند یادت نره عاشق نازی گفتنت شدم مهربونم


ممنون خاله جوونی خیلی لطف دارین
صبا خاله ی ایسا
1 تیر 92 23:50
14 ماهگیت مبارک عسل خااااااااااااااااله


مرسی خاله جونم
مامان فتانه
2 تیر 92 16:12
شايد بزرگترين گناهمان اين است که به انتظارش نشستيم
براي ديدنش براي ظهورش بايد بايستيم راه بيفتيم...
اين بار نه با پاي دل،بلکه با پاي عمل
چندمين سال است که در عين بودن کنارمان نيستي؟!
حتي حساب اين را هم نمي دانم...


خیلی زیبا بود
سارا مامانی شیدا
3 تیر 92 9:06
بنیتا جونم 14 ماهگیت مبارک عزیزم قربون این دخملی ناز و شیطون و شیرین زبون برم من


مرسی خاله خوبم..خدا نکنه عزیزززم لطف داری
سارا مامانی شیدا
3 تیر 92 9:08
دوستم خصوصی


ممنونم گلم الان می بینم
صبا خاله ی ایسا
3 تیر 92 10:23
خصوصی داری دوستم


الان می بینم عزیزم
Zohre
4 تیر 92 20:52
Salam Benita jooonaammm
dars khundanam tamum shod dg
pas farda konkur daram
ye alame baram 2a kon..Khoda b harfe qalbe mehrabuno pake to gush mikone..


سلام خاله جوووونم
امیدوارم امتحانتو خیلی خوب بدی و بهترین دانشگاه قبول بشی..منم برات دعا می کنم که همیشه موفق باشی خاله مهربونم
♥متین من♥
5 تیر 92 2:29
بیا وبم به یک مسابقه دیگه هم دعوت شدی


ممنون گلم
♥متین من♥
5 تیر 92 2:46
خصوصی دادی و یک مسابقه وبلاگی بیا وبم


باشه عزیزم
صبا خاله ی ایسا
5 تیر 92 11:34
عزیزم سلام
آیسا جون تو جشنواره ی تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده
میشه لطف کنید

کد 133 رو به شماره ی 20008080200 اس ام اس بزنید؟
واقعا ممنونم



چشم عزیزم
سمانه مامان ستایش
6 تیر 92 0:39
سلام خاله جون.من تو جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم.
میشه لطف کنید به من رای بدید؟
کد 140 رو به 20008080200 sms کنید.
میتونیدبا یک sms به 3نفر رای بدید.خوشحال میشم یکی از اون3نفر من باشم


سلام عزیزم..به روی چشم حتما
مامان سویل
6 تیر 92 9:43
سلام سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید.
خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا


چه جالب!!اگه شد حتما می رم انجام می دم
مهسا مامان نورا
6 تیر 92 15:00
سلام دوست خوبم نورا در مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده است لطفا کد 190رو به شماره 20008080200پیامک بزنید سپاسگذارم .منتظر رأیتونم خاله جونی


چشم عزیزم
مامان پريسا خانوم
6 تیر 92 15:25
bah bah che dokhtar khanoom ba vaghari


مرسی خاله جون نظر لطفتونه
مامان مانی
7 تیر 92 1:05
سلام خانمی
خوبی؟ما رو یادت میاد؟مامان مانیم دخملت یه روز از پسریم کوچیکتر بود
ما چون مانی بلاگفا وبلاگ داشت نتونستیم هر دو جا رو با هم بنویسم برا همسین دیگه نشد بیام نی نی وبلاگ خوشحال میشم به ما سر بزنین
الهی قربون دختر نازم برم چقد بزرگ و ناز شده
مانی هم همینکارها رو انجام میده البته با شیطنتهای پسرونه اش
ببوسش عزیز دل رو


سلام عزیزم
چرا یادم نیاد گلم..اگه نگاه کنی توی لیست دوستانم اولین اسم مانی جونمه
ممنون خاله جونم..آره دیگه ما همسن هستیم کارامونم مثله همه!!
شماهم مانی جونو ببوسید از طرف من عزیزم
مامی مهتا
7 تیر 92 17:20
بنیتا کوچولوی دوست داشتنی .... چهارده ماهگیت مبارک .....فدای شیطونیات


ممنون خاله جونم..خدا نکنه عزیزم
سارا مامانی شیدا
7 تیر 92 17:44
سلام دوستم شیدا تو مسابقه نینی شکمو شرکت کرده خوشحال میشیم اگه لطف کنید و بهش رای بدید برای رای دادن عدد 163 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید مرسی


سلام عزیزم..چشم حتما
بهاره
8 تیر 92 14:21
بنیتا جونم خیلی دلمون برات تنگ شده،زودتر بیا تا ببینیمت عزیزم


مرسی خاله جوووونم..ماهم دلمون براتون تنگ شده ایشالا خوب شدم زودی می یایم پیشتون
♥متین من♥
8 تیر 92 17:04
گلناز جون به متین رای دادی
لطفا شماره 174 پیامک کن به 20008080200(دوهزار هشتاد هشتاد دویست) خیلی ازت ممنونم خبرم کن


عزیزم به زودی رای می دم..خیالت راحت دوستم
مامان پینار
8 تیر 92 18:18
سلام دوستم به یه بازی وبلاگی دعوتت کردم خوشحال میشم شرکت کنی.
سوالا تو وبلاگم هست.(بازی وبلاگی شماره 2)


ممنون دوستم که منو دعوت کردی
Zohre
8 تیر 92 23:46
belakhare tamum shoddddd
chera up nemikonin??? delam tang shode balat Benita khanumi


خدارو شکر خاله ای..امیدوارم موفق باشی گلم
عزیزم درگیر مریضی بینتا هستم ولی چندروز دیگه با یه پست خیلی توپپپپپپ می یام منتظر باش
زهرا مامان ارتا
17 تیر 92 19:14
سلام مامان بنیتا جون من زهرا مامان ارتا هستم از نوزادی عکسا و خاطرات بنیتا جونو دنبال کردم من هم برای ارتام که شش ماهه توی دلم یه وبلاگ زدم امیدوارم به سایت ما هم سر بزنید برای بنیتا جون و خودت ارزوی سلامتی دارم


سلام عزیزم..خیلی خوشحالم که وبلاگ دخترم رو دنبال می کردین ممنون
چشم حتما می یاییم پیشتون..ایشالا خدا نی نی تونو براتون حفظ کنه