بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 11 روز سن داره

دختر بی همتای ما

شرح حال این روزهای ما

1394/3/25 17:44
نویسنده : مامان گل ناز
1,240 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جون مامانی بعد از مدت ها تصمیم گرفتم به نی نی وبلاگ سری بزنم و تو وبلاگت مطلبی بذارم ..شما ماشالا داری روز به روز بزرگ تر می شی و البته در کنار خانوم تر شدنت شیطنت هات مدلش فرق کرده و اهنوزم مثله سابق توانایی بهم ریختن کل خونه رو در عرض چند دقیقه داری !!

دختر نازم دیگه خیلی مستقل شدی ..خودت به تنهایی غذا می خوری ، لباسهات رو عوض می کنی و بدون تذکر من خودت دستشویی می ری ..عاشق کارتون ماجراهای میکی موس ، خرس های مهربون و توت فرنگی کوچولو هستی و تمام سی دی هات رو می شناسی و بلدی بذاری ...توی خونه باهات انگلیسی کار می کنم و توی این حدود یک ماه  50 تا کلمه بلد شدی و خودت هم خیلی مشتاقی همش می پرسی معنی انگلیسی فلان چیز چی می شه و من نمی دونم چه زمانی برای کلاس زبان رفتن مناسبته چون هرکسی یه چیزی می گه واسه همین دودل شدم...

ماه پیش با خاله هانی شما و سپهر جون رو بردیم دوتا مرکز تخصصی کودک که یکیشون که خیلی عالی و معروفه و من دوست دارم بری اونجا زیر چهار سال ثبت نام نمی کرد ولی تو خیلی دوست داشتی و سریع رفتی بین بچه ها و مشغول بازی شدی ...

این هفته ها برنامه زندگیمون به یک منوال روتینی می گذرن... روزها که گرمه من و شما توی خونه وقت می گذرونیم و شبها با بابایی اکثرا بیرونیم یا می ریم پارک و شهر عجایب یا خونه باباجون و گاهی خونه عمو حشمت یا عمو اینا خونه ما ...و اینها بهترین تفریحاتی هستن که می تونه روحیه ات رو شاد کنه

خلاصه که واسه خودت کلی خانوم شدی و دیگه کاملا همدم مامان شدی و با تکیه کلامهای بزرگونه و شیرین زبونی هات کلی دلبری می کنی ..البته در کنار این ها گاهی هم لجباز و یه دنده می شی که اونم انشالا درست می شه !!

*****

چندتا عکس از دوتا گردش اخیرمون :

یک روز عصر با زن عمو و الهه جون رفتیم میدان نقش جهان  که شما کلی شیطونی کردی ..دیدی بچه ها توی استخر وسط میدون آب بازی می کنن تو هم رفتی تو آب و مشغول بازی شدی ..بعدم گفتی بریم سوار اسب بشیم که چهارتایی سوار درشکه شدیم و شما کلی ذوق کردی

 

 

 

 

هفته پیش هم با دایی رضا و خاله نسیم یک سفر یک روزه به آبشار سمیرم داشتیم که کاملا بدون برنامه ریزی و یک دفعه ای بود ولی خیلی خوش گذشت مخصوصا  تو که عاشق آب و آب بازی هستی کلی کیف کردی و هم اینکه اونجا یک چادر مسافرتی هم زدیم که خیلی دوست داشتی و همش می گفتی اینجا خونه منه ....

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)