بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

دختر بی همتای ما

یه مسابقه جدید

1392/3/13 12:29
نویسنده : مامان گل ناز
559 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جونم ما از طرف ٣ تا از دوستای خوبم سمانه جون مامان ستایش گل ، سمیرا جون مامان پرنیان گل و مامان خوب سویل گل به یک مسابقه وبلاگی دعوت شدیم...ممنونم دوستای عزیزمقلبقلبقلب

جریان این مسابقه هم از این قراره که باید به 20 تا سوالی که ازمون می شه پاسخ درست بدیم ..که البته بعضی سوالا مفهومی اند و با یک کلمه یا جمله نمی شه بهشون جواب داد و بعضی شونم خیلی به سن و سال ما نمی خوره و یه جورایی ابتداییه ولی خب برای سرگرمی بد نیست ما هم ادامه دهنده این مسابقه باشیم

سوالات هم از این قراره:

1-بزرگترین ترست در زندگی چیه؟

از دست دادن عزیزانم

2-اگر 24 ساعت نامرئی میشدی چیکار میکردی؟

می رفتم پیش کسی که سالهاست ندیدمش تا ببینم الان داره چه جوری زندگی می کنه

3-اگر غول چراغ جادو توانایی بر اورده کردن یکی از آرزوی 5ال 12 حرفیت رو داشته باشه آن آرزو چیست؟

 سلامتی عزیزام

4-از میان اسب،پلنگ،سگ،گربه و عقاب کدامیک را بیشتر دوست داری؟

اسب چون نجیبه و پاک

5-کارتون مورد علاقه دوران کودکی؟

زنان کوچک و هایدی

6-در پختن چه غذایی تبحر نداری؟

غذاهای دریایی

7-اولین واکنشت موقع عصبانیت؟

داد زدن

8-با مرغ،دریا و اورانیوم جمله بساز؟

بیچاره مرغان دریایی خسته کنار نیروگاههای تولید اورانیوم که مرگ تدریجی رو تجربه می کنند!

9-دوبیت شعر که خیلی دوست داری؟

نمی دونم چی بگم که باورت شه جونمی ..توی این کابوس درد رویای مهربونمی

تو خیالمم نبود دوباره عاشقی کنم ..ممنونم اجازه دادی با تو زندگی کنم

10-اگر بخواهی با تونل زمان فقط به یک روز از زندگیت در حال گذشته و آینده سفر کنی ،آن روز کدام است؟

در گذشته به شب عروسی خودم بر می گشتم و در آینده دوست دارم شب عروسی بنیتا جونمو ببینم

11-چه رنگی هستی؟

 صورتی ، یاسی                                                 

12-اگر قرار باشه از ایران بری کدام کشور رو برای زندگی انتخاب میکنی؟

امریکا          

 13-بهترین اسم اس موجود در اینباکس گوشیت چیه؟

من گوشیمو جدیدا عوض کردم و اینباکسش خالیه ولی توی گوشی قبلیم اس ام اس های خیلی قشنگی از دوران عقدمون داشتم که سالها نگهشون داشته بودم                                                                                       

14-اگر قرار باشه 3نفر از آشناهاتو امشب مهمونی دعوت کنی کی هستن؟

امشب که خودم مهمونم ولی اگه نبودم دوست داشتم خانوادم بیان پیشم

15-اگر قرار بود یک کلمه رو از لغتنامه زندگی حذف کنی اون کلمه چیه؟ 

حسرت

16-کسی رو که بخوای ملاقات کنی؟

دوستای دوران دانشگاهم مقطع لیسانس                                    

17-اسم دیگه برای وبلاگت انتخاب کن؟

کودکی های تو دلخوشی های من

18-خودت رو شبیه چه میوه ای میدونی ؟

تا حالا بهش فکر نکردم ولی شاید پرتقال

19-سه خصوصیت اخلاقی بدت؟

زود جوش آوردن،زود رنج بودن ، عجول و کم تحمل بودن                                          

20-کاشکی؟

کاش هیچ پدر و مادری داغ فرزندش رو نبینه

 

منم طبق روال مسابقه..سه تا از دوستام رو  برای جواب دادن به سوالا دعوت می کنم :

سارا جون مامان شیدا کوچولو

 مامانی جون پینار کوچولو

رها جون مامان راستین کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

سارا مامانی شیدا
13 خرداد 92 17:58
مرسی دوست جونم از دعوتت خیلی خوشحالم که من رو دعوت کردی ولی خدائیش بعضی از سوالاش یه ذره سخته


خواهش می کنم دوست خوبم..آره به بعضی هاش نمی شه یه کلمه ای جواب داد
سمانه مامان ستایش
14 خرداد 92 3:15



رها مامان راستین
14 خرداد 92 12:32
سلام مرسی که ما رو دعوت کردین بی زحمت سوالها رو برام خصوصی میفرستی؟ممنون میشم


سلام عزیزم..خواهش می کنم
باشه گلم
مامان پینار
15 خرداد 92 9:20
مرسی عزیزم از دعوتت


خواهش می کنم عزیزم
متین من
16 خرداد 92 2:03
کاش هیچ پدر ومادری داغ فرزندش نبینه و هیچ فرزندی داغ پدر ومادرش
ایـــــــــــــــــــــکـــــــــــــــــاش


الهی آمین
محبوبه مامان الینا
16 خرداد 92 11:34
آرزوی آخرت خیلی دلنشین بود...آمین
منم همیشه هاله شمارو صورتی و سوسنی و یاسی تصور میکردم
انشاله بنیتا جونو تو لباس عروسی ببینی و همینطور بچه های بنیتا جونو

ممنون عزیزم
فدات بشم دوست جوووونم لطف داری

ایشالا...همچنین برای شما همین آرزو رو دارم گلم
مامان فتانه
18 خرداد 92 15:19
انشالله که ارزوهات براورده میشه خیلی جالب بود


فدات شم عزیز
متین من
19 خرداد 92 2:50



فدات شم دوست جون
محبوبه مامان الینا
20 خرداد 92 14:11



قربونت برم دوست بامحبتم
شقایق مامان آرشا
21 خرداد 92 18:02
عاطفه مامان الای
23 خرداد 92 2:36
گلناز جون قربونت برم ..ممنون از پیامات اومدم خداحافظی ساعت 4 صبح حرکت میکنیم .....الان هم نخوابیدم ...چون موقع بیدار شدن کسل میشم ...هردوتون رو میبوسم ...عزیزم عزیزم پیام بزار میام میخونم شاد میشم


ممنون از محبتت گلم..ایشالا به سلامتی برید و بهتون حسابی خوش بگذره
فدات شم مهربونم ..چشم حتما سرمی زنم بهتون
بوووووووووس
محبوبه مامان الینا
23 خرداد 92 8:10
منتظر آپیم


چشم عزیزم زودی آپ می شیم
سمیرا مامان پرنیان
23 خرداد 92 10:46
خصوصی داری عزیزم


ممنون دوستم