بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

دختر بی همتای ما

اولین ماشین سواری

1392/3/7 14:07
نویسنده : مامان گل ناز
479 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جونم دختر نازم دیروز عصر  رفتیم پارک نزدیک خونه عمو حشمت و تو  برای اولین بار بیرون از خونه ماشین شارژیت رو افتتحاح کردی و سوارش شدی..قربونت برم از وقتی توش نشستی تا زمانی که پیاده شدی همش می خندیدی و برای مردم دست تکون می دادی و  کلی دل همه رو برده بودی..تازه فکر می کردی خودت هم داری رانندگی می کنی همش یه دستی فرمون رو گرفته بودی و واسه خودت آهنگ هم می ذاشتی و نانای می کردی!

عزیز دلم ایشالا روزی رو ببینم که بزرگ شدی و  واسه خودت یک راننده حرفه ای شدی مثله مامانیاز خود راضی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 14:12
مبارک باشه بنیتا جونم منم امیدوارم که وقتی بزرگ شدی یه راننده خوب بشی و مامان و بابا از اون ماشین خوشگلا برات بخرند


ممنونم خاله جوونی..ایشالاااا
سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 14:19
گل ناز جون من شیدا رو وقتی 21 ماهه بود از شیر گرفتم و خیلی راحتتر از اون چیزی بود که فکر میکردم .یه قطره ای از داروخونه گرفتم به اسم تلخک ولی خدا رو شکر با دفعه اول شیدا دیگه حاضر نشد امتحانش کنه بهش گفتم چون بزرگ شدی میمی بد مزه و تلخ شده و هر بار برای خواب بهش قصه میگفتم البته کلا شیدا از اون بچه هایی بود که فقط برای خوابیدن شیر میخورد دکترش میگفت باید تعداد دفعات شیر خوردن تو روز رو به تدریج کم کرد تا از شیر گرفتن راحتتر باشه و بچه به غذاهای دیگه عادت کنه و یه کار دیگه هم این بود که برای اولین بار به دستاش لاک زدم و گفتم چون بزرگ شدی و میمی نمیخوری دیگه میتونی لاک بزنی که خیلی تاثیر داشت. خلاصه برای شیدا خیلی سخت نبود اما خودم چون بدون مشورت دکتر این کار رو کردم به خاطر جمع شدن شیر خیلی اذیت شدم حتما اگه خواستی شروع کنی با دکتر زنان مشورت کن موفق باشی

ممنون دوستم از راهنمایی های خوبت..ایشالا منم چند ماه دیگه راحت بتونم از شیر بگیرمش

مرجان مامان آران
7 خرداد 92 15:36
واي خداااااااا عزيز دلمو نگاه كن قربون خنده هاي شيرينتتتتتتتتتتتتتتتتت عروسك
ايشالا هميشه بخندي عسل خانممممم


مرسی خاله جوووونم از محبتت
مهسا مامان نورا
7 خرداد 92 16:21
خانوم ببخشید مسیرتون به خیابون عشق ودوستی میخوره ؟
اخه خاله خیلی ناز و دوست داشتنی شدی با اون ماشین خوشملت
انشاله کادو عروسیت .یه ماشین خوشمل مثل همین در ضمن خودتم راننده اش باشی.


بله خاله جون ما فقط توی همین مسیر رفت و امد داریم
خیلی ممنون خاله لطف دارین
زهره مامان عرفان خان
8 خرداد 92 10:02
سلام بیتا جون و مامان گل ناز خوبش
عزیزم وای که چقدر نازی ... خدا حفظت کنه خاله جون ... چه هدیه نازی از طرف خدا هستی ... دستش درد نکنه
من دوست دارم اسم عرفان در کنار اسم دوستای خوبت باشه ... اگر افتخار دوستی می دید به ما لطفا خبرمون کنید
راستی شوماخر خوبی هستیا ... باید تو رالی ها دنبالت بگردیم راننده عزیز
با بهترین آرزوها برای شما عزیز دل


سلام عزیزم
ممنون خاله جون نظر لطفتونه
خواهش می کنم گلم با کمال افتخار لینکتون کردیم
محبوبه مامان الینا
9 خرداد 92 8:33
اااااااااااای جووووووووووونم دختر ناز خنده روی بی همتا
چه ماشین نازی چه راننده نازتری
آفرین به مامانی که دست فرمونش محشره


مرسی خاله مهربونم ..نظر لطفتونه
ممنون دوست جونم ..اون جمله رو مزاح کردم وگرنه رانندگیم تعریفی هم نداره!!!!!
رها مامان راستین
9 خرداد 92 9:30
وای مبارک چه ماشین خوشگلی چه راننده شیرینی داره ای جونم


ممنون خاله جونم..لطف داری
مامان پینار
10 خرداد 92 19:00
مبارکه چه ماشین خوشگلی
کجا میری خانوم کوچولو؟؟؟


مرسی خاله جونم
رفته بودم پارک جاتون خالی
سمیرا مامان پرنیان
10 خرداد 92 19:46
عزیزممممممم....شوماخر کوچولووو معلومه که راننده خوبی میشیییی


ممنونم خاله جون..بله دست فرمونم حرف نداره!
مامی آوید
11 خرداد 92 15:27
ای جانم به این دخملم که اینقدر خوشخنده و مهربونه ....تازه رانندگی هم میکنه...
عزیزم منو آویدو هم سوار ماشین خوشگلت میکنی و دور میدی؟؟؟؟؟؟
خیلیییییییی عاشقتمممممم


مرسی خاله خوبم
خواهش می کنم خاله بفرمائید ..قابل شمارو نداره
ماهم شمارو خیلییییییی دوست می داریممممم
عاطفه مامان الای
12 خرداد 92 1:12
آفرین به بنیتا جون گل .....خوش بگذره


مرسی خاله جونم
مامان سویل
12 خرداد 92 1:35
خوش بگذره عسلی ماشین سواری هم مبارکخاله چه خوشگل شدی


قربونت برم خاله جون لطف دارین
سمانه مامان ستایش
12 خرداد 92 2:30
وااااای عزیزم قربونت برم که از الان رانندگی میکنیچقدم ماشینت خوشگله خاله جون
برای بنیتای ناز و خوش اخلاق


مرسی خاله خوبم..قابل ستایش جونمو نداره خاله
سمیرا مامان پرنیان
12 خرداد 92 11:15
سلم گلناز جون به مسابقه دعوت شدی بیا وبم....


سلام عزیزم.. ممنون
الان می یام
خاله مژده
13 خرداد 92 0:19
واى خاله قربونت بره عزيزم مثل بابايى تند رانندگى نكنيا قربونه اون خندههاتم بشم من


ممنون خاله جون با محبتم
سمانه مامان ستایش
13 خرداد 92 4:40
دوستم بیا وبم به بازی دعوت شدی


باشه چشم عزیزم
مامان سویل
14 خرداد 92 9:50
سلام عزیزم من اولین نفری که دعوت کردم شما بودین لابد دعوتم ثبت نشده گلم میتونی بیای تو وبمو نیگاه کنی


سلام گلم..آخی عزیززم آره پیامتو ندیدم شرمنده دوستم...ولی الان اسمتو نوشتم توی وبلاگم ممنونم عزیزززم
متین من
16 خرداد 92 2:01
عزیزم چه ماشین خوشکلی ای وای چه راننده خوشکلتری
ببینم منم تا یک جایی می رسونی
فدای نانای کردنت تو برقص تامن دست بزنم چون آیکون رقص نداریم همراهیت کنم
پس ....


ممنوننم خاله مهربونم..بفرمایید بالا!!
خدانکنه خاله جون..باشه خاله پس بزن بریم!!
پگاه مامان ارتین
18 خرداد 92 11:15
عزیزم چه ماشین نازی چه پرنسس خوشگلی.عاشقتم عسل
منم مسابقه می خواممممممممممممممم


ممنون خاله جونم..چشماتون قشنگ می بینه
آخی عزززززززیزم ..شماهم دعوتین مسابقه
مهسا مامان کیارش
19 خرداد 92 9:55
عزیزدلمییییییییییییییییییییییی خوشگلم
چرا گلناز جون میام و سر میزنم ولی از بس که تنبلم کامنت یادم میره خانمی


ممنون خاله جونم
لطف داری عزیزم که بهمون سرمی زنی ولی نطراتت هم خیلی خوشحالم می کنه گلمممم
صبا خاله ی ایسا
20 خرداد 92 0:32
ماشینت مبالک خاله جونم..چقد خوشگله


مرسی خاله جونم..قابل شمارو نداره
شقایق مامان آرشا
21 خرداد 92 18:04
چه خوش گذشته به دخی ما


بله خاله جون
خاله پارمیدا
2 تیر 92 19:01
مــــــــــــهـدیـــــــا
کعبــــــــــــــه شـــد از تــــــــــابِ تــــو بـــــــی تــــــــــاب
بــتــــــــــــــــــــــــــــاب !

عزيزم عيد نيمه شعبان مبارك


ممنون عزیزم..عیدشماهم مبارک