بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

دختر بی همتای ما

سیزدهمین ماهگرد تولد عروسکم

1392/2/25 13:55
نویسنده : مامان گل ناز
819 بازدید
اشتراک گذاری

یکی یک دونه ی مامانی..امروز سیزدهمین ماه تولدت رو هم پشت سر گذاشتی و وارد ماه چهاردهم شدی ولی این بار شب ماهگردت برامون زیاد خوشایند نبود.. چون الان که دارم برات می نویسم تو از 3 شب پیش تب کردی و من مدام بهت شربت استامینوفن می دادم ولی به محض اینکه اثر دارو می رفت دوباره تبت ٣٨ درجه می شد..ولی خدارو شکر امروز بهتری و دیگه تب نداری..مامانی جونم بمیرم برات که دارو سست و بیحالت کرده و اصلا اشتها به غذایی نداری ولی بازم دختر خوبی هستی و بازی می کنی واسه خودت و کم بهانه گیر شدی

عزیز دلم..عروسک قشنگم اوایل این ماه شروع به راه رفتن کردی و الان دیگه بدون زمین خوردن می تونی قدم برداری..یاد گرفتی خودت از تخت بیای پایین  و من دیگه خیالم راحته از روی تختخواب نمی خوری زمین ،از مبل هم بلد شدی بالا  بری و روش بشینی ،روز به روز داری کلمات جدید یاد می گیری و سعی می کنی با زبون خودت باهامون حرف بزنی ..کلماتی که جدیدا به کار می بری :  بیی ( بیا ) ، بِه ( بده) ، بل ( وقتی دوست داری بیای بغل)،ناییی ( که وقتی صورت کسی رو ناز می کنی می گی)، وقتی راه می ری هم با خودت می گی تا تا،داخ ( داغ)

 

چندتا عکس از ماه سیزدهمت نفسم:

 

اینم عکس از دندون موشیای دخملی که بالاخره موفق شدم بگیرم!

توکه می ری نفسم می گیره..همه خستگیات یک جا چند؟

تو بخندی همه چی حل می شه .تو بخندی همه چی خوبه ..پس بخند ،بخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

خاله مژده
25 اردیبهشت 92 19:43
قربونت برم خاله خدا نكنه مريض باشى
عزيز خاله دوست دارم


مرسی خاله ی گلممممم
ماهم خیلی دوستتون داریم...بوووووس
Zohre
25 اردیبهشت 92 20:23
cheqad halluz bozolg mishi Benita junam...delam barat tang shode...dg chizi ta tabestunnayumade miam pishet!! hooorrraaaa


سلام خاله زهره جوووونم..خوفی؟
منم دلم برات تنگ شده خاله ای زودی بیا پیشم...بوووووس
سمانه مامان ستایش
26 اردیبهشت 92 2:08
13ماهگیت مباااارک بنیتاجونم
عزززیزم چرا مریض شدیحتما دندون تازه تو راههانشالا زودتر خوبِ خوب بشی خوشگلم.
واااای خدا سه چرخه سواری شو ببینعااااشقتم کوچولوی خوش اخلاق


خیلی ممنون خاله مهربونم
نمی دونم والا می گن یه ویروسه جدیده که فقط علامتش تبه..خداروشکر بهتره
ماهم خیلیییی دوستتون داریم خاله جونی
صبا خاله ی ایسا
26 اردیبهشت 92 17:46
ماهگردت مبااااااااااااااااالک
دخمل خوشجل بنیتا جونم چه عکساش ناز افتاده



مرسی عزیز دلم
چشماتون ناز می بینه خاله جون
مامان فتانه
26 اردیبهشت 92 23:21
ای جانم چه عکسای نازی شدن....13ماهگیت مبارک


ممنون خاله جونم..لطف داری عزیزم
مامی آوید
27 اردیبهشت 92 17:20
آخیییییییی بلات دوره عزیزمممم....نبینم مریض باشی دخترم...
بچه ها توی مریضی خیلی خیلی معصومتر و مظلومتر میشن...
خدارو شکر که حالت بهتر شده عزیز دلم....

ماشالا به اینهمه پیشرفت...خدا حفظت کنه گل من....
آخه مامانی اینقده از دخترمون توی آشپزخونه کار نکش خوببببببببببببببببب!!!!!!

ببوسم روی ماهتووووووووووووو بنیتا جونم


ممنون از محبتت عزیز دلم
آره واقعا دل آدم براشون کباب می شه وقتی مریضن
بچم واسه خودش یه پا کوزته خاله جوون !!
از طرف ماهم یه عالمه بوووووووووس برای آوید نازم و مامانیه مهربونش
مامی آوید
27 اردیبهشت 92 17:21
راستی شروع چهاردهمین ماه زندگی قشنگت هم مبارک باشه


مرسی خاله جونم..لطف دارین
مهسا مامان نورا
28 اردیبهشت 92 1:59
مبارک باشه گلم انشاله همیشه سر خوش وسر زنده باشی


ممنون خاله جون
محبوبه مامان الینا
28 اردیبهشت 92 8:34
13مین ماهگردت مبارک بنیتای بی همتا انشااله زودتر خوب شی دختر ناز طلا



ممنون خاله ی مهربونم ..خداروشکر خوب شدم
صبا خاله ی ایسا
28 اردیبهشت 92 13:06



ممنون گلم..بوووووووس
مامان پینار
28 اردیبهشت 92 16:58
سیزدهمین ماه تولدت مبااااااااااااارک عزیزم
انشالله دیگه هیچ وقت مریض نشی.


مرسی خاله جونم..لطف دارین
رها مامان راستین
28 اردیبهشت 92 18:14
مبارک باشه عزیزم چرا تب کردی خوشگله


ممنون خاله جونم..نمی دونم والا یه کاره چرا تب کرد؟؟!!
مرجان مامان آران
28 اردیبهشت 92 20:03
قربونت برم ماشالا كه راه افتادي اران من كه فعلا قصد نداره
ايشالا كه زودي بهتر بشي خوشگلممممممم
ماهگردت مبارك عزيز دل خوشگلم


مرسی خاله خوبم..ایشالا راه می افته گل پسری عوضش خودت راحتی عزیزم وقتی راه بیفتن خیلی مواظبت بیشتری می خوان!!
خیلی محبت داری خاله ای
مامان مهربد
30 اردیبهشت 92 10:25
خدا رو شکر که بهتره گل دخترمون
مامانی نمی گیری سراغ از ما؟


ممنون عزیزم
چشم زودی می یایم پیشتون
مامی مهتا
30 اردیبهشت 92 16:20
کوچولوی من نبینم مریض باشی خانوومی ...
عکس دندون موشی هات هم خیلی نمکیه مبارکت باشه


مرسی خاله جون خداروشکر خوب شدم
لطف داری عزیزم
سارا مامانی شیدا
31 اردیبهشت 92 10:19
بنیتا جونم نبینم مریضی و بی حالیت رو عزیزم
گل ناز جونم خسته نباشی امیدوارم که این گل دختر زودتر خوب خوب بشه ولی نگران نباش ممکنه مال واکسن 1 سالگی باشه شیدا هم خیلی بعد از واکسن تب کرد


ممنونم خاله جون محبت دارین
مرسی عزیزم خداروشکر به خیر گذشت
رها مامان راستین
1 خرداد 92 0:48
عزیزم خصوصی داری


مرسی عزیزم می بینم
مهسا مامان نورا
2 خرداد 92 2:33
ما آپیم خاله خانومی گلم وببوس


چشم حتما می یام..بوووس
فلوریا مامان دیانا
2 خرداد 92 16:40
ای جاااااااااااااااااااانم
یه دستت ملاقه و دسته دیگه رو صابون!! شیطون بلا اونجا چیکار میکنی
راه رفتنت هم مبارکه عزیز دلم


خاله آشپزخونه بهترین جای خونه برای فوضولی کردنای منه!
ممنون خاله جونم
سارا زارع
2 خرداد 92 17:25
سلام .لطف كن به وبلاگم بيا و نظرتو تا قبل از سونوگرافيم راجع به اينكه نينيم دختره يا پسر با ذكر يه دليل از دلايل خودم بيان كن.منتظرما


چشم ..ایشالا هرچی هست سالم باشه خانومی
پگ
4 خرداد 92 9:43
عزیزم ایشالا عروسیت.فدای تو عروسک.راستس مامانی شما اهل کجایید اگردوست داشتیدتووب آرتین جوابمو بدید


ممنون خاله جون..ما اصفهان زندگی می کنیم عزیزم
مرجان مامان آران
5 خرداد 92 6:26
روز پدر مبارك عزيزممم


ممنون عزیزم..روز همسر گرامی شماهم مبارک دوستم
صبا خاله ی ایسا
5 خرداد 92 21:20

به یادتم


ممنون گلم لطف داری
محبوبه مامان الینا
6 خرداد 92 9:29
خیلی جیگر و نازی عزیزم


خیلیییی لطف داری خاله جووونم
متین من
6 خرداد 92 14:53
13 ماهگردت مبارک غزیزم
هوراااااااااااااا بنیتا جون راه میره به تنهایی میره روی مبل افرین
کلی کلمات جدید هم بلده بامزه خاله
اخی امیدوارم بلا ازت دور باشه گلم و زود زود خوب بشی
عکسات هم خیلی خوشکلن


ممنون خاله جونم از محبتتون..خیلی لطف داری عزیزم
چشمات قشنگ می بینه گلم
سمانه مامان ستایش
7 خرداد 92 3:22



سارا مامانی شیدا
7 خرداد 92 12:36
چه آهنگ خوشگلی گذاشتی عزیزم

مرسی گلمممم

♥متین من♥
5 تیر 92 1:33
خصوصی داری


الان می بینم عزیزم