بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دختر بی همتای ما

اولین ایستادن بنیتا جون

1391/12/11 1:58
نویسنده : مامان گل ناز
796 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم چند روزیه داری برای ایستادن روی پاهای کوچولوت تلاش می کنی ..اولین باری که این کارو کردی هفته گذشته بود که تونستی به مدت چند ثانیه خودت رو سرپا نگه داری و بعد از اون انقدر از این کار خوشت اومد که همش با کمک وسایل بلند می شی و بعد دستت رو ول می کنی و سعی می کنی وایستی که با تمرین هایی که کردی هر بار بیشتر می تونی خودت رو کنترل کنی که نیفتی

عشق کوچولوی نازم انقدر از دیدن این صحنه ذوق می کنم که همش تو با سر و صدای من می افتی زمین و با تعجب به من نگاه می کنی!!خب چی کار کنم خیلی خوشحال می شم

بنیتا کوچولوی من کی انقدر بزرگ شدی که من نفهمیدم عزیزم ..عشقم دیگه داری به تولد یک سالگی نزدیک می شی و من باورم نمی شه زمان به این سرعت گذشت و من هنوز لذت کافی از این روزهای شیرین تو نبردم

عزیزم این عکسا رو امشب به سختی ازت گرفتیم چون تا دوربین رو می دیدی سریع می خواستی ازمون بگیریش و می افتادی زمین

 

فدات شم اولین ایستادن رو پاهای کوچولوی خوشگلت مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مهسا مامان کیارش
11 اسفند 91 1:11
الهی من فدای خودت و ایستادنت بشم مبارکه خوشگلم گلناز ج.نم فک کنم که دیگه باید کم کم راه بیافته از طرفم محمکم ببوسش


خدا نکنه خاله جووووونم ..ممنون از محبتت گلم
چشم عزیزم شماهم کیارش خوشگلم رو حسابی بببوووووووس
سمیرامامان پرنیان
11 اسفند 91 10:36
مبارکه عزیزم چقدر ناز تعادلشو سعی میکنه


ممنون خاله جووووونم
Zohre
11 اسفند 91 22:09
vay cheqad naz shodi Benita!!
kheili bad bud k man emsal dargire dars budamo natunestm ziad bebinamet!!!khoda kone salaye dg betunam jobran konam...
duset daram azizam...b omide didar


مرسی خاله مهربونم
ایشالا درساتو بخون و توی جشن قبولی دانشگاهت حسابی باهم خوش می گذرونیم !!
ماهم خیلی دوستتون داریم و از راه دور می بوسیمت عزیزم
زهرا مامان امیرحسین
12 اسفند 91 0:41
سلام گلناز جون
عزیزم...مبارکه،حتما خیلی خوشحالین
ایشاله زودی راه بیافته بنیتای خشگلمون


سلام عزیزم
مرسی خاله جون..بله خیلی زیاد
ایشالا
مامان ایسان
12 اسفند 91 8:24
ماشالات باشه دختر چه زود داری راه می افتی بلا خانم
قربونه اون سعی و تلاشت برم من
مامانی چشمت روشن یه مرحله دیگه هم داره رد میشه


مرسی خاله جووووونی
این مرحله نوپایی فکر می کنم یکی از سخت ترین مراحل بچه دای باشه از بس همه می گن خدا به دادت برسه که دیگه همش باید دنبالش بدویی!!

محبوبه مامان الینا
12 اسفند 91 8:29
آفرین عزیزم که یواش یواش داری رو پاهای خودت می ایستیانشااله با اون پاهای کوچولو قدمهای بزرگ تو زندگیت برداری


ممنون خاله خوبم از دعای قشنگت
شقایق مامان آرشا
12 اسفند 91 10:09
مبارکه.عزیزم قدم رو چشم ما بذار نه رو زمین


فدات عزیزم
مامانی شیدا
12 اسفند 91 10:43
آفررررررررررررررررررین خوشگلم هزار ماشاالاه خیلی زرنگی دختر من 14 ماهگی تونست بایسته مامان جون برای این گل خوشگل اسفند دود کن


ممنون دوست خوبم..هرچی تو ایستادن و راه رفتن عجله داره توی دندون دراوردن خیلی تنبله!!

مامی ژان
12 اسفند 91 12:52
چه دختر نازی دارید ماشالا ...ایستادنت مبارک باشه ملوسم


مرسی عزیزم ..لطف دارین
مامان آیسا
12 اسفند 91 15:13
قربون پاهای کوچولوت برم..


خدا نکنه خاله مهربووونم ..بوووووووس
سمانه مامان ستایش
12 اسفند 91 16:56
عزیزم ایستادنت مبارکقربونت برم که همه چیز و داری زود یاد میگیری خاله
گل ناز جون دیگه حسابی باید حواست به بنیتاجون باشه


ممنونم خاله جووووونم ..خدا نکنه
باشه چشم مرسی از لطفت عزیزم
مامان پینار
13 اسفند 91 12:41
وایییییییی آفرین گل دختر چقدر با مزه واستاده مامانی کارت در اومد از این به بعد بدو بدو داریم.


ممنون خاله جونم
دخملی تا الان که نمی تونست راه بره همش دنبالش بودم خدا به دادم برسه از حالا به بعدو !!!
مرجان مامان آران
13 اسفند 91 13:00
ای جونمممممممممم من فدات ببشم عروسک خوشگلم عاشقتمممممممممممم مبارکه جیگر طلا


ممنون خاله جووووونم ..خیلی لطف داری
مامی آوید
14 اسفند 91 8:11
خدااااااااااااااااااا چه خوردنی شده این بنیتا جون...ایستادنت مبارک گل دخترم...امیدوارم هرچه زودتر راه بری و دل مامانیتو شاد کنی...
ماشالا خیلی نازی آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ...بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


ممنون خاله خوبم..خیلی محبت داری
از طرف ماهم یه عالمه بووووووووووس برای آوید ناناز و مامان عزیزش
مامان کوثری
14 اسفند 91 8:51
تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان کارت تبریک عید با عکس کودک دلبندتان طراحی تم های مختلف جشن همه با طرح های زیبا و متفاوت به یه بار دیدن می ارزه حتما از طرح های ما دیدن کنید http://temparti.blogfa.com/ امیدوارم مورد پسندتون باشه منتظر شما هستیم دیگه چیزی به آخر سال نمونده عجله کنید
پگاه مامان آرتین
14 اسفند 91 13:25
تبریک به مامان وبنیتا گلی.گل ناز جونم پس کارت دراومده وباید دکورقشنگتو جمع کنی.چون وقتی راه افتادن دیگه هیچی درامان نیست.عسلو


ممنون عزیزم..آره پگاه جون دیگه به هیچ چیزی تو خونه رحم نمی کنه این دخمل طلا و همه چیزارو دونه دونه جمع کردم از جلوش
برای آرتین خوشگلم و مامانی
مامان سویل
16 اسفند 91 9:43
مبارکه خانوم خانومااااااااااااااااااااااااااااااواسه مامانی وبنیتا


ممنون خاله جونم
از طرف ماهم یه عالمه بوووووس برای دختر ناناز و مامانی
رها مامان راستین
16 اسفند 91 13:07
عزیزم ایستادنت مبارک برآفرین که همه چیز و داری زود یاد میگیری خاله



ممنون خاله جونم..لطف دارین
مرجان مامان آران
16 اسفند 91 13:57
عکسای ما رسیددددددددددد


الان می یام عزیزم
مامی مهتا
17 اسفند 91 9:18
ای جانم به این دخمل زرنگ ... میبوسمت خانوم کوچولو


مرسی خاله جون..لطف دارین
مسیحا
18 اسفند 91 21:45
مبارکه مبارکه مبارک


خیلی ممنون
مرجان مامان آران
20 اسفند 91 12:15
یعنی من میام عکس بنیتارو میبینم غش میکنم انقدر شیرینو دوست داشتنیه ماشالااااااااااااا


فداااااات عزیزم..خیلی لطف داری
مامان فتانه
20 اسفند 91 13:39
مبارك باشه خانمي...انشالله قدم هاي بعدي در راه علم دانش


ممنون خاله جووونم..ایشالا
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 14:52
خصوصی داری عزیزم


چشم عزیزم می بینم