بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دختر بی همتای ما

مسابقه

1391/11/20 0:07
نویسنده : مامان گل ناز
367 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزان ..من از طرف دوستای وبلاگی گلم متین جون و آوید جون به یه مسابقه دعوت شدم

در این مسابقه  ازمون در مورد اینکه هدفمون از ساخت وبلاگ برای کوچولومون و اینکه چرا وبلاگمون رو دوست داریم سئوال می شه

من در جواب سوال اول می تونم بگم که هدفم از ساخت وبلاگ برای بنیتا جونم مثله اکثر دوستان این بوده که بتونم خاطرات قشنگ کودکی دخترم رو جایی ثبت کنم که هم دسترسی بهش راحت باشه و هم با گذشت زمان فرسوده و یا خراب نشه که به نظرم تنها جایی که همچین شرایطی رو داره دنیای مجازیه اینترنته..

در مورد سوال دوم هم باید بگم از اونجایی که من این وبلاگ رو برای پاره تنم و زیباترین دلیل زندگیمون ساختم پس به طبع از اینکه در جایی می تونم از اون و خاطرات بچگیش بنویسم و عکسهاشو بذارم و بعدها از دیدن این لحظات ثبت شده در این مجموعه لذت ببرم بهترین دلیل می تونه باشه برای اینکه این وبلاگ رو بیش از حد دوست داشته باشم

قانون مسابقه هم اینه که 3 تا از دوستام رو به این مسابقه دعوت کنیم که من هم از این 3 دوست عزیزم دعوت می کنم به این مسابقه بیان:

پرنیان جون

ستایش جون

آیسان جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

طراح بنر لوگو ارم نشان .........
19 بهمن 91 20:56
http://mytheme20.blogsky.com/
متین من
20 بهمن 91 0:48
خیلی خوب نوشتی بنیتا جون ببوس


به نظر خودم زیاد جالب نبود چون مهمون داشتیم و دورم شلوغ بود و یه خورده عجله ای شد..ممنون گلم
مامی آوید
20 بهمن 91 1:09
بوووووووووووووووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس برای آوید نازم و مامان نازش
سمانه مامان ستایش
20 بهمن 91 3:45
ممنون دوست خوبم که ما هم جزء انتخاب هات بودیم


خواهش می کنم عزیزم
مامان ایسان
20 بهمن 91 23:59
ممنونم عزیزم که لطف داشتی و ایسانو انتخاب کردی
ولی ببخشید درست متوجه نشدم من الان باید چیکار کنم بیام تو مسابقه .رای بدم .جایی باید بیام . نفهمیدم شرمنده
لطفا بهم خبر بده شرمنده


خواهش می کنم گلم..شما هم باید مثله من به دو تا سوالی که من جواب دادم توی وبلاگ خودت جواب بدی و بعدهم 3 تا از دوستاتو برای جواب به این دوتا سوال دعوت کنی
سمیرامامان پرنیان
21 بهمن 91 0:46
عزیزم،مرسی که به یاد پرنیان هم بودیدبوس واسه بنیتا جونم


خواهش می کنم عزیزم..بووووس
سمیرامامان پرنیان
21 بهمن 91 0:47
منم باهاتون موافقم
مامان آیسا
21 بهمن 91 11:04




مامان فتانه
21 بهمن 91 20:07
´سلام ´¶¶´´´´¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶´¶¶¶¶´´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶´¶¶´´´´¶´
´´´´´´¶´´´´´´´´´´¶´¶¶¶¶¶¶´´´¶´
´´´´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´¶¶¶¶¶´
´´´´¶´´´´بدو بيا آپـــــم´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´
´´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶´´
´¶¶¶´´´´´¶´´´´دير نكني´´´´´´´¶´´
´´´¶´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´¶´´
´´¶¶¶´´´´´´´´´¶¶¶´´´´¶¶´´´¶¶´´
´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´
´´´´´´´¶¶¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶¶¶´´´´¶¶¶¶´´´¶´´´´´
´´´¶´´´´¶¶¶´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´¶¶¶´´´´
´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´¶¶¶¶¶´´´¶¶´´
´´¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶´´
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶´´
´´¶´´نظـــر´´¶¶¶¶¶¶¶¶´يادت نره ¶´´
´´¶¶´´´´´´´¶¶´´´´¶¶´´´´´´¶¶´´´
´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´


چشم عزیزم می یام
رها مامان راستین
23 بهمن 91 20:03
خوب گفتی خاله بنیتا جونو ببوس


ممنون عزیزم