بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دختر بی همتای ما

توهم یا واقعیت؟!

1391/11/11 19:54
نویسنده : مامان گل ناز
473 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامانی..می دونی امروز که داشتی برام از ته دل و با دهن باز می خندیدی و منم داشتم مثله همیشه لثه هات رو چک می کردم ببینم خبری از دندون هست یانه یه دفعه دیدم لثه کوچولوت یه ذره برآمدگی داره و وقتی دست کشیدم روی لثه ات حس کردم یه کم زیرش سفته ..منم که چندماهه منتظر همچین صحنه ای بودم کلی ذوق کردم و زودی به بابایی ت زنگ زدم و جریانو گفتم...ولی می دونی چیه بابا زود گفت حیف دلم خیلی برای خنده هاش با اون لثه های بی دندونش تنگ می شه ...منم فکر کردم واقعا هم همین طوره ها! آخه خندیدنت حتی جیغ زدنت وقتی دندون نداری خیلی بامزه ست و  دل آدمو می بره..

دختر نازم شاید این آخرین روزایی باشه که بدون مرواریدای کوچولوت واسمون می خندی..ولی خب کاریش نمی شه کرد بالاخره توهم باید بزرگ بشی و ما که نمی تونیم واسه دل خودمون بخواییم تو همیشه نی نی کوچولو بمونی عسلم!! 

حالا باید منتظر بمونم ببینم آیا اصلا این برآمدگی لثه خوشگلت به این زودی قراره دندون بشه یا که من باز توهم زدم ؟؟!!!

 

حالا چندتا عکس از بنیتا بی دندون

فدای خنده های عسلی ات بشه مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

مامان سویل
11 بهمن 91 20:29
واقعا منم بودم دلتنگ اون خنده های بی دندون میشدم ماشالله
عزیزم دندونات هم ایشالله به سلامتی وراحتی بیان بیرون مبارکههههههههههههه


ممنون عزیزم لطف داری
و مرسی از اینکه بهمون سرزدین
مامانی رادین دردونه
11 بهمن 91 21:41
خاله جون بهت تبریک میگم.
وای که دوباره دلم لک زده برای آش دندونی


مرسی خاله..اگرچه شاید هنوز زود باشه واسه تبریک چون فقط یه برآمدگی زیر لثه است و کی دربیاد خدا می دونه!!
ایشالا واسه نی نی بعدی تون !!
مامان مهربد
12 بهمن 91 1:14
گل دختر ما عسل و نازه چی بی دندون چه با دندون.مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
برا بنیتا جون بی دندون و به زودی با دندون


ممنون خاله جون از لطفت.
مامان ایسان
12 بهمن 91 9:42
عزیزممممممممممممم مبارکت باشه
کم کم داری میشی جزو کباب خورا خانمی چه کبابی بخوریا

قوربونه او خنده هایه شیرینت بشم


خاله هنوز که معلوم نیس مامانی شاید توهم زده باشه!!!آره دیگه دندون دار بشم می خوام کباب خور قهاری شم مثله بابام!!!!!
مرسی عزیزم از لطفت
محبوبه مامان الینا
12 بهمن 91 11:13
واااای چه جوجه طلایی نازی هستی تو بنیتا جون . تا پست شب یلدا خوندم وبلاگتوچه مامان و دخمل ناز و دوست داشتنی هستینبا افتخار لینکتون میکنمخوشحال میشم باهم دوست شیم


ممنون عزیزم از محبتت و مرسی که بهمون سرزدی..منم با افتخار لینکتون می کنم
مامان پینار
12 بهمن 91 14:31
گل دخترمونم دندون دار شد ، مبارکه ، مامانی خودتو برای گاز هاش آماده کن.
نه مامانی توهم چیه؟ حتما دندونه انشاالله که به راحتی در بیان.
منم خیلی خنده و اداهای بی دندون رو دوست داشتم.


ممنون عزیزم..هنوز مطمئن نیستم زودی دندونش دربیاد آخه از دیروز تا حالا هیچ تغییری نکرده!!ههههه
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 16:14
قربونه بنیتای خوشگل بی دندونم


ممنون خاله جون...خدا نکنه
مامی آوید
13 بهمن 91 0:11
این دخمل خوشگل وخوردنی با خنده هاش دل همه رو میبره حالا میخواد دندون داشته باشه یا نه...ولی مطمئنم که با دندون خوردنی تر میشه...خیلی دوستتت دارم خالهه...کلی با خنده هات میخندم ...امیدوارم همیشه گل خنده روی لبات شکفته باشه دختر نازم...
مامانیش آوید منم چندروزه که لثه های پایینیش قرمز و متورم شده و قشنگ میشه دندون رو دید ولی هنوز خبری نشده ...حال من و شما شبیه همه اینروزا


مرسی دوست جوونی ..خیلی محبت داری به دخملی
آره من و تو فعلا باید مدام در حال چک کردن لثه این کوچولوها باشیم بلکه این مرواریدا افتخار بدن تشریف بیارن بیرون!!!
یه عالمه بوووووووس برای آوید گلم و مامانیه مهربونش
مهسا مامی کیارش
13 بهمن 91 3:50
پرنسس کوچولو من امروز به کل نو نی نی وبلاگ نیومدم چون اینقد کسری خواب داشتم که خواب بودم الان که وبلاگ رو باز کردم اول اومدم سراغ وبلاگ دختر دوست داشتنیه خودم. خیلی دوست دارم آلوچه کوچولوی خوشمزه. فدای اون خندیدنت که داره اون دهن خوشگلت پر از مرواریدهای درخشان میشه. جوجه همه جوره خوشگلی دوست دارم هوارتا کلوچه خوشمزه خودم.


وای چه قدر ازم تعریف کردی خاله جووووونم...واقعا لطف داری عزیزم
یه عالمه بوووووووس برای مامان مهسا و شاهزاده کیارش خوشگل خاله
سمانه مامان ستایش
14 بهمن 91 1:52
مامانی از علایم دیگه هم میشه فهمید دندونی در کاره یا نهولی خب ما تبریک رو میگیم
اولین مروارید بنیتای گلم مبارکانشالا همه دندوناش راحت و بدون دردسر دربیان
واقعا آدم دلش برای اون لثه خوشگل بی دندون تنگ میشه.قربونش برم که داره به سلاح دندون مجهز میشه دخملمونمامانی خودتو واسه گازهای بی هوای بنیتا آماده کن


ممنون عزیزم..آره همه دارن منو از گاز گرفتن می ترسونن!!ستایش گلمو ببوس
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 12:36
سلام.خوشحال میشم ما را لینک کنید.لطفا موافقتتون را برام نظر بذارید.


چشم عزیزم..با کمال میل
محبوبه مامان الینا
14 بهمن 91 13:38
راستی بنیتا اسم خیلی قشنگیهمعنیش یعنی بی همتا؟


مرسی عزیزم از لطفت..معنیش هم یعنی دختر بی همتای من
مامان فتانه
14 بهمن 91 16:44
انشالله که توهم نیست و زود زود دندونای نازت معلوم میشه


ممنون عزیزم
متین من
14 بهمن 91 18:09
سلام وای چه خوب که می خواد اولین مرواریداش دربیاره ولی طفلی خداکنه اذیت نشه ایشالا همه دندوناش به راحتی دربیان تبریک می گم پیشاپیش


مرسی دوست خوبم..امیدوارم
مامان سویل
15 بهمن 91 8:46
عزیزم لینکتون کردم


تشکر عزیزم
مامان آیسا
15 بهمن 91 17:11
فدات بشم خاله جووون ..*


ممنون خدا نکنه خاله
سمیرامامان پرنیان
15 بهمن 91 22:55
دندونات مبارک عسلی


ممنون خاله جون ولی هنوز دندونی دیده نشده
مهسا مامی کیارش
16 بهمن 91 2:23
عاشقتم وروجک خوردنی boos boos


فدات شم عزززززززیزم ..دل به دل راه داره
یه دنیا بوووووووس برای کیارش نازم و مامانیه گلش





ارغوان
16 بهمن 91 11:09
سلام
چه فسقلی بانمکی


ممنون از لطفتون
رها مامان راستین
16 بهمن 91 17:23
انشالله که توهم نیست و زود دندونای خوشگلت معلوم میشه


ممنون..ایشالا
مسیحا
17 بهمن 91 16:02
سلام خوشکل خانوم ، امیدوارم همیشه خندون باشی چه بی دندون چه با دندون


ممنون خاله جون
مرجان مامان آران
18 بهمن 91 12:27
مامانیییی زود زود عکس خوشگلمووووووووو بزاررررررر


چشم عزیزم حتما..ممنون از محبتت
شقایق مامان آرشا
18 بهمن 91 15:03
مبارکککککککک خاله


ممنون خاله جون..ولی هنوز دندونم درنیومده!!!


متین من
18 بهمن 91 21:52
سلام شما به مسابقه وبلاگ من دعوت شدی بیا وبلاگم تا متوجه شی


سلام عزیزم..ممنون که منو دعوت کردی


محبوبه مامان الینا
19 بهمن 91 9:44
سلام خصوصی داری عزیزم


باشه عزیزم می بینم ممنون
متین من
19 بهمن 91 10:21
باید بنویسی تو وبلاگت هدف ات از وبلاگ درست کردن چی بود چرا وبلاگت دوست داری قانون هم اینه که 3 نفردعوت کنی پست جدید بذار تو وبلاگت


آهان پس باید توی وبلاگ خودم بنویسم..باشه چشم
فلوریا مامان دیانا
19 بهمن 91 11:25
¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____

سلام بنیتای عزیزم، خوبی خاله جون؟ چقدر شما ناز و ملوس و خوشگلین هزااااااااااااااار ماشاله با کمال افتخار لینکتون کردیم. امیدوارم دوستای خوبی برا هم بشیم. بوس ویزه برای بنیتا جون از طرف منو دیانا جون


سلام خاله جون..ممنون لطف داری
از دوستی باهاتون خیلی خوشحالم
مامان پریسا
19 بهمن 91 11:31
سلام گلم.
مبارک باشه.
من هم اون موقع ها همین احساسو داشتم.
ولی اینمدلی هم خوشکلی خودشو داره.

دندون های موش موشی حسابی خوشکل و خوشمزس میکنه


مرسی از محبتت دوستم..
بابابزرگ گلشید
19 بهمن 91 18:30
ممنون که سر میزنید
بنیتا جون را ببوسید


خواهش می کنم..لطف دارین چشم
مامی آوید
19 بهمن 91 19:14
دوست عزیم شما رو به یه مسابقه ی وبلاگی دعوت کردم...بیا به وبلاگممم


ممنونم عزیزم..چشم
مرجان مامان آران
20 بهمن 91 16:08



فدات شم عزیزم..بوووووس
مامی مهتا
23 بهمن 91 16:14
عزیزم چه دخمل نازی دارید. خدا حفظش کنه امیدوارم دندونهاش بدون دردسر دربیان . موافقید تبادل لینک کنیم ؟


مرسی عزیزم..با کمال افتخار
عمو علی
26 بهمن 91 10:29
چه با احساس و شاعرانه!!! اینا اصطلاحات بابایی بود نه؟!! یا مامانی؟! آخه هر دو شون فوق لیسانس علوم سیاسند دیگه!! چه مادر و پدر تحصیلکرده ای داری گلم... خوش به حالت. قدرشونو بدون


ممنون عمو جون..اینا حرفای مامانی بودن البته با ویرایش بابایی !!
خیلی لطف دارین ..دیگه به پای تحصیلات شماکه نمی رسه مدرک ما