بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دختر بی همتای ما

سرگرمی های بنیتا عسل

1391/11/3 19:09
نویسنده : مامان گل ناز
481 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم این روزها علاقه زیادی به عمو پورنگ پیدا کردی ..جوری که وقتی آهنگهای عمو پورنگ رو برات می ذاریم دیگه به هیچکس توجه نمی کنی ..با آهنگاش نانای می کنی دست می زنی و وقتی تموم می شه به من نگاه می کنی یعنی بازم برات بذارم!!تازه مامانی هم از این فرصت استفاده می کنه و همون موقع بهت غذا می ده و تو فقط در این مواقعه که همه غذات رو می خوری عزیزم

بنیتا در حال دیدن عمو پورنگ

یکی دیگه از سرگرمی های عشقم اینه که همش تو آشپزخونه تو دست و پای من باشه بره در سطل آشغال رو باز کنه و منو حرص بده, بره سبد سیب زمینی پیازها رو چپه کنه ، ظرفارو از تو ماشین در بیاره و بریزه رو زمین ،وقتی مامان دستکش دستشه همش بزنه به پای من که یعنی دستکشاتو در بیار بده به من و بدتر از اون بره در چاه آشپزخونه رو برداره و ببره سمت دهنش که دیگه اون موقع حسابی مامان رو کلافه می کنه و موقعی که می برمش توی هال و اسباب بازی هاشو می ریزم جلوش و به خیالم که داره بازی می کنه ، بازم می بینم تشریف آورده تو آشپزخونه و روز از نو!!

دخملی در حال به هم ریختن آشپزخونه

 

یکی از بهترین علایقت دختر گلم حمام کردنه که تا صدای آب بیاد و بفهمی بابایی رفته حموم تند تند می ری سمت در حموم و به در می کوبی که بابایی ببرتت آب بازی ..ماهم تا می بینیم یه ذره بی حوصله ای سریع لباساتو در می یاریم و می ذاریم یه نیم ساعتی آب بازی کنی تا سرحال بیای!که البته این تفریح رو بیشتر با بابایی که اونم عشق آب و استخره انجام می دی!

دخملی بعد از یه آب بازی حسابی

دخترم خیلی کم پیش می یاد که الکی غر بزنی و کلا خوش خنده و بازیگوشی ولی از دو چیزم اصلا خوشت نمی یاد که یکیش بینی خالی کردنه که خیلی اذیت می کنی و یکی هم رفتن به جاهای شلوغ و پر سر و صدا مثله فروشگاه هایپر و عروسی و از این جور جاهاست که بر عکس من خیلی دوست دارم!!

عاشقتممم

عروسک کوچولوی خونه ، مایه دلخوشی مامان و بابا خیلی خیلی دوستتت داریم عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

سمیرامامان پرنیان
3 بهمن 91 17:05
عزیزمممممممممممخوبه که حموم دوست داره ،پرنیان که خیلی از حموم میترسه


آره خداروشکر عاشق حمومه..به نظرم بهتره تو حموم براش یه محیط شاد درست کنی مثلا استخرشو با عروسکای پلاستیکی شوببر سریعم شروع به شستنش نکن بذار اول یه کم آب بازی کنه ..بوووس برای پرنیان گلی
مامان ایسان
3 بهمن 91 18:20
ای مامنی بلا شما هم راه حل واسه گول مالیدن پیدا کردید جالبه که همه راه حل ها به تلویزیون ارتباط داره برق نداشته باشیم بیچاره ایم ما

وای که چقده بعد حموم ناناز شدی خیل یعکسش قشنگ شده بوسسسسسسسسسسسسسس عافیت باشه خانمی


آره واقعا انگار بدون برق نمی شه سر بچه هارو گرم کرد مخصوصا موقع غذا خوردن!!
خیلی ممنون عزیزم لطف داری
مامان پینار
3 بهمن 91 20:18
منم از آهنگهای پرشین تون برای غذا دادن و گول مالیدن استفاده میکنم. بد فرم حال میده
یه سبد بنیتااااااااا


آره دیگه باید به هر راهی که می شه متوسل شد تا این کوچولوها غذاشونو کامل بخورن!!بوووووووس برای پینار کوچولوی ناز
مسیحا
3 بهمن 91 21:15
سلام ناز کوچولو امیدوارم همیشه شاد باشی
منو با عنوان ( دنیای مسیحا ) لینک کن بعد بگو با چه عنوانی با افتخار لینکت کنم


سلام عزیزم..به روی چشم ماهم شمارو با افتخار لینک می کنیم
سمانه مامان ستایش
3 بهمن 91 23:58
مامانی منم از آهنگایی که ستایش دوست داره کلی سوءاستفاده میکنم
قربون عروسک ناز،چه هلویی شده از حموم اومده
انگار همه فسقلیا بهم ریختن آشپزخونه و کابینتا تو خونشونه
برای بنیتاجون و مامانی


ممنون عزیزم..چه خوب که یه چیزی هست تا ما بتونیم ازش برای پیش بردن کارامون استفاده کنیم!!!
آره والا نمی دونم چراانقدر به آشپزخونه و وسایلش علاقه دارن ولی زیاد میلی به اسباب بازی هاشون نشون نمی دن!!
از طرف من و بنیتا هم یک بووووووس گنده برای نازدختر و مامانش
مهسا مامی کیارش
4 بهمن 91 2:35
ای بابا مثل اینکه این پرشین تون خوب سر بچه هامون رو گول میمالن سرگرمیه خوبیه
بازم فنچولک و شیطونیاش عسل خانم خیلی خوشملی بعد از حومو کردنت
عااااااااااااااااااااااااشقتم عشقولکم


آره واقعا خوب سرگرمی شده واسه نی نی هامون!!
ممنون عزیزم لطف داری.
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:49
واییی ناناز خیلی عکسای قشنگی بود شیطونک مامانی


ممنون گلم چشمات قشنگ می بینه عزیزم
مامان فتانه
4 بهمن 91 17:49
_______¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون هميشگي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذري ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نيم نگاهي ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظري ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤


مامی آوید
4 بهمن 91 23:51
ای جونمممممممممم خالهههههه..چقدر خوشگلی شمااااا...اگه دستم بهت برسه میچلونمت...

مامانی ، دخترمون عاشق کار توآشپزخونست چرا مزاحمش میشی آخه؟!!!!
مرسی که به من سر میزنی عزیزم...اینروزا همکارام زیاد بود هم توی خونه درگیر آماده کردن کارای تولد آوید هستممممممم...اینه که اصلا فرصت وبگردی و آپ کردن رو ندارم..ولی سعی میکنم فردا پس فردا آپ کنم


قربونت برم خاله مهربون..والا به نظرم بیشتر عاشق خرابکاری تو آشپزخونه ست !!چه خوب که از حالا به فکر کارای تولد گل خانومی ..من که فقط بهش فکر می کنم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیدم که می خوایم برای تولد چی کار کنیم!!!
منتظرم زودتر آپ شو با عکسای خوشگل خانومت
متین من
5 بهمن 91 1:08
سلام خوبی وای متین من هم دقیقا مثل بنیتا جون یعنی همه کرهاشو از زبان منم گفتی به جز عمو پورنگ به جای اون از اهنگ خوشش میاد بنیتا روببوس خیلی نازه ماشالا


سلام عزیزم..آره واقعا من موندم این فسقلیا چه طور همه کاراشون مثله همه!!ممنون از طرف منهم بوووووووس برای متین جونم
مهسا مامی کیارش
6 بهمن 91 0:18
مامان گلی جون انگار عادتم شده که هر روز باید بیام و بنیتا رو ببینم عاشق عکساشم . خیلی دوسش دارم.


خیلی محبت داری دوست جونم..دل به دل راه داره....بوووووووس
مامان مهربد
6 بهمن 91 12:28
سلام مامانی خوشحالمون کردی که به خونه مجازیمون سر زدی ما هم با افتخار شما رو لینک کردیم .امیدوارم دوستای خوبی برا هم باشیم


ممنون عزیزم..منم از آشنایی باهاتون خوشحالم
مامان همای مسیحا جونی
6 بهمن 91 15:53
قربون دخمل خوشکلمون.. همه مامانا یه راهی واسه غذا دادن به نی نی ها پیدا می کنن دیگه
خیلی جیگره ماشالا..
ممنون که به ما سر زده بودین.. اومدیم.. با یه عالمه عکس..
بوس واسه لپای ناز نی نی...


ممنون از لطفت عزیزم..چه خوب که آپ شدی دیگه کم کم داشتم نگران می شدم!!بوووووووس برای مسیحا ناناز
مهسا مامی کیارش
7 بهمن 91 2:27
گلناز جون همین عکسی که اول وبلاگ گذاشتی رو میشه واسم میل کنی. خیلی قشنگه
اینم ایمیلمه:
mahsanoroozpour@yahoo.com
اگه مشکلی نداره. خیلی دوست داشتنیه

خواهش می کنم عزیزم..قابل شمارو نداره..واست توی نظرات وبلاگت می فرستم راحت تر از ایمیله برام..بوووووس
رها مامان راستین
8 بهمن 91 10:55
دخترمون عاشق کار تو آشپزخوننس خسته نباشی عزیزم


ممنون خاله جون که فهمیدی من قصد کمک به مامانی رو دارم نه خرابکاری!!!!
مامان فتانه
8 بهمن 91 11:43
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|......*آپم....بدو* بيا ....|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)


چشم حتما
مرجان مامان آران
8 بهمن 91 13:20
سلام عزیزم خدا دختر خوشگلنو حفظ کنه
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


سلام ممنون عزیزم..چشم با کمال افتخار..بوووووووس
مامان پریسا
8 بهمن 91 13:49
خدا پدر عمو پورنگو بیامزه که همه ی بچه ها این همه دوستش دارن

خانمی دوست داره از حالا به مامانش کمک کنه. عزیزم دخملی زنگیه دیگه..

عاشق اب بازی.....وای وای عشق همه ی بچه ها. فقط مراقب باش سرما نخوره این خوشکل خانم


بچه ها که به کنار..بزرگتراهم دوستش دارن.ههههه
آره من کشته این کمک کردنشم واقعا!!!!!
چشم..ممنون خاله جون
عمو علی
8 بهمن 91 21:37
سلام عمویی!! خوبی از اون چیپسات به منم می دی؟!!!! به هر کسی که چیپساتو میدی به بابات اصلاً نده!! چون یه زنگ هم به ما نمی زنه!! بذار میام با هم می خوریمشون.


سلام عموجون..ممنون.
بابایی همیشه به یادتونه ولی سرش خیلی شلوغه شما به دل نگیرین!!شماکه قرار بود بیاین خونه مون پس چی شد؟؟زدین زیر قول و قرارتون هااا
مهسا مامی کیارش
8 بهمن 91 21:58
عشق من بازم اومدم یه نگاه به عکسای خوشگلت بندازم و برم. عاشقتم جیگرطلا


قربونت برم خاله مهربون..خیلی لطف داری بووووووس
متین من
9 بهمن 91 12:20
سلام خوبین مامان بنیتا تنبل شده خیلی وقته پست جدید نمیذاره تا ما این دختر نازو عکسهای جدیدش وکارهای جدیدش بخونیم مامانی منتظریما


سلام عزیزم..ممنون که همیشه بهمون سر می زنی.چشم زودی می یاییم بووووس
مامی آوید
9 بهمن 91 22:26
اومدم آپ نبودی ولی بازم با عکسای بنیتاااااا کلی ذوقیدممممممممممم...ماشالاااااااااا خیلی نازه...
عاشقشممممممممم...انگاری مادر که میشی عاشق همه ی بچه های دنیا میشیییییی


عزززززیزم ممنون.چشمات ناز می بینه
واقعا همین طوره که می گی
بووووووووووسسس برای آوید گلم و مامان مهربونش
نانا و نینی جون
9 بهمن 91 23:41
در این شب پر فرشته و ستاره های چشمک زدن میدونم خدایی در این نزدیکی است که هدیه کوچک ولی به پهنای همه عمر میده به آبجی عزیزم


مرسی دعات خیلی قشنگ بود..منم اومدم وبلاگتو دیدم امیدوارم به حق همین شب عزیز به آرزوت برسی و سال دیگه این موقع یه نی نی کوچولوی ناز توی بغلت باشه..
مهسا مامی کیارش
10 بهمن 91 0:00
جوجه خیلی دوست دارم. عاشقتمممممممممممم


قرررربونت برم دوست جونم..از طرف منم یه عالمه بوووس برای کیارش عسل و مامان گلش
سحر مامان اهورا
11 بهمن 91 17:29
شیطونکو ببوس
دلم براشتنگ شده بود


چه عجب خانومی!!خوب از پس امتحانا براومدی؟
ممنون عزیزم..تو هم اهورا جونو ببوسس



مامان مانی
12 بهمن 91 12:28
سلام خانمی
شرمنده که خیلی خیلی دیر بهت سر زدم
خانمی چون مانی تو بلاگفا یه وبلاگ داره دیگه نمیرسم اینجا آپ کنم
خدا چقده ناناز شده نازنین خاله
خاله جون دندونت مبالکا باشه
خوشحال میشیم بهمون سر بزنی


بابا من که مردم از نگرانی گفتم کجا رفتی که دیگه پیدات نیست!!!!
خوشحال شدم دوباره اومدی و بهمون سرزدی
ممنون عزیزم لطف داری..حتما بهتون سرمیزنم



مامان نازنین
28 بهمن 92 12:12
خاله دورت بگررررررررررررررررررده چقدر این عکسه که لای حوله پیچوندیش ناااااااااااااااااااااازه
مامان گل ناز
پاسخ
خدا نکنه خاله جونم مرسییییی