بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دختر بی همتای ما

نهمین ماهگرد تولد بنیتا

1391/10/24 12:41
نویسنده : مامان گل ناز
545 بازدید
اشتراک گذاری

دختر بی همتای مامان و بابا ،بنیتای نازم امروز نهمین ماهگرد تولد زیبای توست..

امروز نهمین ماهیه که سه تایی شدیم ،مثله اون 9 ماهی که دوتایی بودیم ..یادت که نرفته؟!تو نی نی تو دلیه مامان بودی و عشق بابا.. ولی انگار این 9 ماهی که تو به جمعمون پیوستی خیلی سریع تر از اون روزایی گذشت که چشم انتظار اومدنت بودیم. شاید به خاطر اینه که انقدر وجود دوست داشتنی تو مارو سرگرم خودش کرده که دیگه گذر روزها و ماهها رو متوجه نمیشیم.

عسل مامانی توی این ماهی که گذشت خیلی به توانایی هات اضافه شده و تلاشت برای شناخت محیط اطرافت و یادگیری چیزهای جدید خیلی بیشتر از ماههای قبل بود.یک سری از کارهایی که این ماه موفق به انجامشون شدی رو برات می گم:

توی این ماه تونستی وقتی چهار دست و پا می ری بعدش خودت بشینی

با کمک وسایل خونه می تونی بایستی ولی به خاطر همین موضوع کارات خیلی خطرناک شده و اگه ازت غافل بشیم همش سرت به میز و صندلی و.. می خوره و دردت می گیره ..واسه همین دیگه باید بیشتر از قبل مراقبت باشیم.

توی این ماه تونستی بالاخره بعد از مدتها تلاش دس دسی رو حرفه ای انجام بدی !

شب بیداری هات از وقتی پیش خودم می خوابونمت خیلی بهتر شده

این ماه هم از دندون خبری نبود ..پس کی می خوای از این مرواریدای خوشگلت رونمایی بکنی ملوسکم؟

خوراکی های جدیدی که امتحانشون کردی هم عبارتند از خرما ، حریره پسته و بعضی غذاهای خودمون که ادویه کمی داره مثله قورمه سبزی و عدس پلو و کته با مرغ که یه کوچولو خوردی و خیلی پسندیدیشون!

لغات جدیدی هم یاد گرفتی مثلا وقتی دردت می یاد یا خسته ای همش می گی اٍبووو ! یا وقتی چیزی رو دست ما میبینی و می خوای با یه لحن قشنگی می گی اده و چندتا کلمه دیگه که هنوز برام نامفهومن! قربون صدای ظریف دخترونت بره مامانت

توی این ماه خیلی به من وابسته شدی و همش دوست داری از سر و کول من بالا بری و خودت بچسبونی بهم فدات شم!

خلاصه که خیلی بامزه و خوردنی شدنی ..حالا دیگه بهترین لذت ما تو خونه دیدن این موجود کوچولوی دوست داشتنییه که واسه خودش بازی می کنه و هرجا می ری چهاردست و پا آروم آروم می یاد و پشت سرت سبز می شه!

اینم عکسای ماه نهم جوجه کوچولو:

جوجو تو اتاقش

دخملی مظلوم

بنیتا گیتاریست

خوشگل مامان

عروسک کوچولو

دخملی در قشم

افتتاح استخر قارچی

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان پینار
24 دی 91 11:46
نه ماهگیت مبارک دخمل ناز
انشاالله دندونات هم خیلی زود و بدون درد سر درمیاد.


ممنون خاله خوبم..ایشالا.بووووس


سمیرامامان پرنیان
24 دی 91 17:20
عزیزم 9 ماهگیت مبارک راست میگی دوست خوبم خیلی زود میگذره خیلی مواظبش باشید ،پرنیان هم اگه ازش غافل شیم همش سرش میخوره به ایور و اونور جوجوی نانازی رو ببوسید


ممنون خاله جونم..باشه چشم بوووسسسسس
سمانه مامان ستایش
24 دی 91 17:25
9ماهگی این عروسک ناز مبارک.انشالا همه ماهگردای عمرش رو با شادی و خوشی جشن بگیرید
قربونش برم چقد با اون کش موهاش نانازتر شده.ماشالا خاله
امیدوارم دندوناشم راحت و بی دردسر دربیان.


مرسی دوست جونم..لطف داری بوسسسسس


کیارش
25 دی 91 1:39
الهی من قوبون اون موهای دم اسبیت بشم من کوچمولو. خیلی دوست داشتنی هستی. اسم خیلی قشنگی هم داری مثل خودت بینظیر و نازه


خدا نکنه خاله جون..ممنون از لطفت عزیزم.بووووسس
مامان ایسان
25 دی 91 13:37
چقده موهاش ناز شده بهش خیلی میاد
مامانی بنتیا من شمار رو لینک کردم خوشحال میشم با هم در ارتباط باشیم به امید دیدار


مممنون خاله از تعریفت ..منم با کمال افتخار شمارو لینک می کنم
الناز مامان بنیا
25 دی 91 15:39
مبارکت باشه نخود خانوم


ممنون خاله جون
مامان ایسان
25 دی 91 18:18
مبارک مبارک 9 ماهگیت خانوم


ممنونم عزیزم.بوووووووس
عمو علی و خاله مینو
26 دی 91 6:32
الهی... با این لباس صورتیه چه نازتر شده!! ناز بود نازترم شده .. خدا حفظت کنه... دختر دختر قند عسل


ممنونم عمو و خاله مهربونم..خیلی خوشحالم می کنین که به وبلاگم می یاین.


مامانی رادین دردونه
26 دی 91 18:08
سلام مامانی بنیتا جون ماهگرد گل دخترت مبارک


سلام ممنونم عزیزم
متین من
27 دی 91 11:43
سلام عزیزم نه ماهیگیت مبارک ایشالا که همیشه سالم و موفق باشی برات بهترین ها رو ارزو می کنم


سلام عزیزم ..ممنون لطف داری
مامی آوید
28 دی 91 0:32
نه ماهگیت مبارک باشه دختر نازم...خیلی ناز و ملوسی ...هزار ماشالا....مامانش اسپند یادت نره ...الهی تولد 109 سالگیت عزیزکم...
مامانش ، آوید من هنوز دندون درنیاورده...کم کم دارم نگران میشم انگاری...هرچند میگن هرچی دیرتر در بیاد بهتره ولی باز ته دلم یه حسیه که نگرانم میکنه...البته تا 13ماهگی جاداره که دندون دربیارن...
ببخشید دیر اومدم...اینروزا کارا طوری پیش میره که من فقط آخرهفته ها که خونه هستم میتونم بیام نت...


مرسی خاله مهربونم
مامانی منم همش منتظر روزی ام که اولین دندون بنیتا رو ببینم..ولی نگرانی نداره که عزیزم تا یک سالگی طبیعیه ..مهم اینه که دندونای محکمی داشته باشن ایشالا ..امیدوارم کارات هم به خیر و خوشی پیش بره خانومی بوووووووس برای مادر و دخمل گل
مامان فتانه
28 دی 91 0:46
سلام عزیزم 9ماهگیت مبارک دوست داشتین به ایلین جون ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم


ممنونم عزیزم ..چشم حتما می یایم پیشتون .
مامان سویل
30 دی 91 17:37
وای چه خشگلی خانوم خانوما مامانی براش اسپند دود کن


ممنون از لطفتون و همچنین مرسی که بهمون سر زدین
مامان پریسا
1 بهمن 91 0:21
سلام عزیزم.
چه دخملی نازی ماشالله چه خنده رو.
به ما هم سر بزن عزیزم.خوشحال میشم دوست بشیم.


لطف داری عزیزم..ممنون که به وبلاگ ما اومدی..چشم ماهم با کمال میل می یام پیشتون
مامان پریسا
1 بهمن 91 11:23
مرسی عزیزم.
شما هم با افتخار لینک شدید


ممنون گلم
مهسا مامان کیارش
2 بهمن 91 23:59
مامان گلی همین الان برای بنیتای ملوسکم اسپند دود کن آخه خیلی نازه من عاشقشم
مخصوصا اون موهاش و اون خندهاش خیلی ملوسن
خیلی دوسش دارم ناااااااااااااااااازی


واقعا ممنون از محبتت عززیززم..چشمات ناز می بینه..دل به دل راه داره خانومی ما هم شمارو دوست داریییم.بوووووس
سمانه مامان ستایش
3 بهمن 91 3:18
یه عالمهبرای بنیتاجون
خدایی خوش اخلاقی از چهره ی بنیتا عروسک میباره


مرسی دوست مهربونم لطف داری..بووووووس برای ستایش جون ومامان گلش