بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

دختر بی همتای ما

هشت ماهگی عروسک کوچولو

1391/9/24 2:14
نویسنده : مامان گل ناز
584 بازدید
اشتراک گذاری

همه زندگی مامانی بنیتای نازم امروز ٨ ماهه شدی و من باور نمی کنم که ٢٤٠ روز می شه که تو کنار مایی و با ما نفس میکشی..انگار همین دیروز بود که برای اولین بار نگاهم به نگاهت گره خورد و من فهمیدم که مادر یکی از ناز ترین فرشته های خدا شدم..

دختر ناز من خداروشکر که ماه هشتم هم مثله ماههای گذشته به خوبی و خوشی سپری شد و امیدوارم تا همیشه زندگی سرشار از خوشبختی و سلامتی در انتظارت باشه..

احوالات گل دخترم در این ماهی که گذشت :

چند روزی هست که چهار دست و پا رفتن رو شروع کردی و به هر طرف سرک می کشی..قربونت برم که  مثله عروسک های کوکی چهاردست و پا می ری!

غذا خوردنت خداروشکر بد نیست ولی بعضی روزا هم می شه که اصلا به هیچ غذایی علاقه نشون نمی دی

غذاهایی که این ماه شروع به خوردنشون کردی :زرده تخم مرغ ،موز ، آب سیب ،حلیم گندم ،سرلاک میوه و گندم ،سوپ با عدس و ماش و جوانه ها..

همچنان با وجود علائم زیاد ! از دندون خبری نیست

این ماه برخلاف ماههای گذشته که شب ها اصلا بیدار نمی شدی ، چندین بار تو شب بیدار می شی برای شیر خوردن و حالا دیگه برای من یک شب کامل خوابیدن تو آرزو شده!

با هر آهنگ شادی شروع به نانای می کنی اونم به سبک نانای بابایی در بچگیش !

از لالایی خوشت نمی یاد و هروقت برات بخونیم شروع می کنی به گریه کردن!

وقتی می خوای از آدم دلبری کنی یه قیافه بامزه ای به خودت می گیری و به عبارتی خودتو لوس می کنی که من عاشق این ادا درآوردنتم ..

حرف زدن هم که اصلا تو کارت نیست..باز قبلا یه سه چهارباری گفتی ماما که اونم دیگه نمی گی فقط بلدی بگی اه ،ام و از این جور کلمات نامفهوم!

دخترم اصلا بغلی نیستی و ساعت ها خودت رو با اسباب بازی هات سرگرم می کنی و البته علاقه زیادی هم به روروئکت داری چون با اون راحت می تونی سر از جاهایی در بیاری که مامان نمی برتت !!

اینم چندتا عکس از ماه هشتم بنیتا جونم:

بنیتای خوش خنده

عروسک کوچولوی صورتی

بنیتا وقتی خودشو لوس می کنه!

بنیتای مودب

موش موشک من

من واسه تو دلواپسم ، تو واسه ی عروسکات

من واسه تو می میرم و تو واسه ی بازیچه هات

دلشادم از شادی تو ، سر مستم از خنده ی تو

اما ته دل نگران.. برای آینده ی  تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامانی رادین دردونه
24 آذر 91 2:52
سلام بنیتا جون چقدر تو نازی عزیزم 8ماهگیت مبارک گلم


مرسی خاله چشماتون ناز می بینه..
مامانی رادین دردونه
24 آذر 91 2:55
عزیزم 8 ماهگیت مبارک


ممنون خاله جون
سمیرامامان پرنیان
24 آذر 91 12:06
سلام دخملتون خیلی نازه و وبلاگ زیبایی هم داره اگه دوست داشته باشید به وبلاگ دختر منم سر بزنید خوشحال میشیم و اگه دوست داشتید لینکمون کنید ما هم با اجازه لینکتون میکنیم
parnianjoon.niniweblog.com


تشکر از لطفتون و ممنون که به وبلاگ ما اومدین....ماهم شمارو لینک کردیم
ninipics
24 آذر 91 12:11
با سلام و عرض ادب اگه مایلین از نوزاد در خواب شیرین شما یا بستگان شما عکس های خلاقانه و حرفه ای در محیط ارام منزل شما یا آتلیه عکاسی ما برای همیشه به یادگار باقی بماند، مقدمتان را برای بازدید از وب سایت خود به دیده می نهیم... www.ninipics.blogfa.com
مامان پینار
24 آذر 91 12:26
هشت ماهگیت مبارک بنیتاجون.
چقدرنازو خوردنی هستی کوچولو . دوستت دارم عزیزم


قربونت برم خاله جون..منم شمارو دوست دارم.بوسسس
مامی آوید
24 آذر 91 15:11
دختر نازم هشت ماهگیت مبارک باشه...تو چقدر ناز و خوردنی هستی عزیزم....
نوش جونت باشه غذاهایی رو که شروع به خوردن کردی... خوب غذاتو بخور تا زود زود بزرگتر و خانومتر بشی فندقی....

ممنونم خاله جون..خیلی لطف دارین.چشم خوب می خورم تا زود بزرگ شم
سحر مامان اهورا
25 آذر 91 18:19
سلام خاله جونی
ببوس عسلی رو....راستی ساکن کدوم شهری؟اگه تهرانی کجای تهران؟


قربونت برم عزیزم..من ساکن اصفهانم ولی مدام تهران هم می یام..اونجا هم غرب تهران نزدیک مجتمع تیراژه هستیم.
سمانه مامان ستایش
26 آذر 91 21:05
عزیزم 8 ماهگیت مبارک
ماشالا دخملمون داره کم کم به جمع نی نی های شیطون بلا میپیونده.مامانی 4دستوپا رفتن وروجکا شروع شیطنتهاشونه.دیگه خیلی خیلی حواست باید بهش باشه.
ااای جااان عاشق اون عکس بنیتا جون شدم که اومده جلو زل زده به دوربین
برای بنیتای ناز


ممنون خاله ی خوبم
آره واقعا دیگه شیطون شده و از اون آرومی و مظلومیت اولا اصلا خبری نیست!!بوسسسسسس برای ستایش جونم و مامان مهربونش
پریسا بهاریان
27 آذر 91 15:17
سلام دوست عزیزم.وبلاگ خیلی زیبا و خوبی داری.نوشته هاش واقعا قشنگن.لطفا به وبسایت ما هم سری بزنید آدرسwww.koochooloo.blogsky.com لطفا به دوستاتون هم اطلاع رسانی کنیداین هم ایدی مسنجر و ایمیل من برای ارتباط با من اگر خواستین parisa_koochooloo23@yahoo.com

الناز(مامان بنیا )
28 آذر 91 14:23
8 ماهگیت مبارک عزیزم میرسی سر می زنی خوشکلیمممم 4 دست و پا نگو می گن سخته بینا نرفت یهو راه افتاد


قربونت برم عزیزم..آره دیگه چهاردست و پا همه جا می ره وای به اینکه راه بیفته!!
مهسا مامان کیارش
3 بهمن 91 0:02
بنیتای ناز هم مامان واقعا مثل اسمش گلیه و هم جوجه کوچولوش
خدا شمارو واسه هم نگه داره عزیزم


قربونت برم دوست خوبم..ممنون از دعای قشنگت
مهسا مامی کیارش
11 بهمن 91 18:55
جوجه با این سرهمی صورتیت با کلاهش خیلی ملوستر شدی. خیلی نازداری عزیزممممممممممممممممممممممم


مرسی خاله مهربونم..اینجا یه خرگوش کوچولو شدم
مرضیه مامان آرامیس
21 اسفند 91 22:55
وای عزیزم ببین چقدر نانازه خدا براتون حفظش کنه. عاشق اون عکسشم که سرشو از تخت و پارکش اورده بیرون داره میخنده...


مرسی عزیزم...لطف داری
ممنون که بهمون سرزدین
khakhs
15 فروردین 92 15:05
خیلی پولدار به نظر میاید خوش به حالتون من وقتی کوچیک بودم به خاطر خرید یه توپ پلاستیکی 100 بار تنبیه میشدم تقصیر مادرم یا پدرم هم نبود گارگر بود پدرم و فقیر من هم بچه!!! خدا برات نگهش داره خیلی نازه ولی به بچگی و زیبایی من در بچگی نمیشه من چشمام سبز موهای طلایی و پوستی بسیار سفید و ناز داشتم سبزی بیش از حخد چشمام همه رو متعجب میکرد


از خوندن نظرتون اینکه بچگی سختی داشتین متاسف شدم..نمی دونم چندساله هستین ولی امیدوارم هرچیزی روکه در بچگی آرزوشو داشتین بتونین برای بچه تون جبران کنین