بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 23 روز سن داره

دختر بی همتای ما

شب یلدا

1391/10/1 12:11
نویسنده : مامان گل ناز
509 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگ مامانی دیشب شب یلدا بود و اولین سالی که ما تورو کنار خودمون داشتیم..چون  چندروز دیگه هم تولد من بود تصمیم گرفتیم شب یلدا و تولد رو یکی کنیم و خونه خودمون یه مهمونی کوچیک بگیریم .به خاطر همین هم خانواده من و خانواده بابایی و خانواده عمو حشمت رو دعوت کردیم تا دور هم باشیم و خدارو شکر مهمونی خیلی خوبی بود و خوش گذشت..

چندتا عکس از شب یلدا و تولد مامانی :

شیرین ترین هندونه شب یلدا

خوشمزه ترین هندونه شب یلدا

کیک تولد مامانی

مامانی و دخملی

مامانی و دخملی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان پینار
1 دی 91 12:51
اولین یلدای بنیتا جان و تولدتون مبارک مامان بنیتاجان. انشاالله همیشه سایتون بالاسر بنیتا جان باشه و شادوخوشحال باشین.
مامانی خیلی بنیتاشبیهته ها
راستی چند سالتونه ؟ خوشبه حالبنیتا که مامان به اینجوونی و خوشگلی داره.


ممنون عزیزم..لطف داری..چشمات قشنگ می بینه.
جدی؟همه می گن بیشتر شکل باباشه!عزیزم من 28 ساله شدم
بابای ارشیا
2 دی 91 1:14
ماشالله هزار ماشالله به این فرشته بهشتی
نجابت و ادب و وقار و جمال و کمال از چهره اش می باره ماشالله اقا ما خواستگاریم :
پسر داریم با قلب طلا ، چهره ای چو ماه نکنه دلشو بشکونید
خداوند براتون سلامت و سرافرازش کنه


ممنون از لطفتون .. شرمنده دختر ما قصد ازدواج نداره، می خواد ادامه تحصیل بده!
سمانه مامان ستایش
2 دی 91 3:43
دوست خوبم تولدت مبارک.انشالا سالهای سال با عشق،خوشی و شادى کنار عزیزترینات تولدت رو جشن بگیری عزیزم
برای بنیتا دخمل نازمون هم آرزو میکنم 120یلدا رو کنار شما و پدرش تجربه کنه.
امیدوارم همیشه دلتون شاد باشه


مرسی خانومی گل از دعای قشنگت..منم برای ستایش جون و مامان بابای مهربونش آرزوی بهترین هارو دارم
سمیرامامان پرنیان
2 دی 91 10:51
سلام خوشمل خاله قلبون نگاه نازت برمیلدای گذشتت مبارک باشه عزیزم،وهمینطور تولد مامان هم مبارکه،دخملی خیلی شبیه مامانشه هاااا.....خیلی نازه مثل مامانش


ممنون دوست خوبم ..چشمات ناز می بینه عزیزم
مامی آوید
2 دی 91 16:23
ای جانم به این هندونه ی خوشمزه ...نگاههای قشنگش به دوربین رو قربون برم من...یلدات مبارک عزیز دلم...انشاءا... یلدای 120 سالگی رو جشن بگیری عروسکم...
تولد مامانی ناز هم مبارک باشه...امیدوارم تولد 120سالگی عیزم...
ماشالا خیلی خوردنی هستن این مادر و دختر
چه خوب که عکستو گذاشتی...اینقده دلم میخواد عکس دوستای نتم رو ببینم..

مرسی از محبتت دوست مهربونم ..خیلی لطف داری بهمون
بوسسسس برای آوید جونم
سپیده
3 دی 91 0:20
سلام. یلدای دختر گلتون مبارک
http://koodakeman91.niniweblog.com/


ممنون
مامان آيسا
3 دی 91 20:42
گلناز جان تولدت مبارك.ايشالا تولد 120 سالگيت رو كنار بنيتاي عزيز جشن بگيري.


خیلی ممنون عزیزم
سمانه مامان ستایش
3 دی 91 23:48
مامان گلی عزیز رمزمو برات تلگراف کردم


مرسی عزیزم..حتما می یام می بینم
Zohre
4 دی 91 21:08
vay che henduneye khoshmaze i!!!!!!!
cheqade khordani shodi Benita khoshgelam


مرسی خاله جونم
مامان کوثری
7 دی 91 17:50
سلام عزیزم وقت به خیر اگر میخواهید برای سال 92 تقویم طراحی کنید با عکس کودک عزیزتان ما در خدمت شما هستیم بیاید وبمون http://niniparti.niniweblog.com/
الناز(مامان بنیا )
9 دی 91 14:29
شب یلدات مبار ک هندونه خانوم خوشمل خانوم


قربونت برم خاله مهربونم
مامی آوید
9 دی 91 18:19
اومدم .آپ نبودی رفتم....


ممنون که اومدی زودی آپ می شم عزیزم
سمانه مامان ستایش
11 دی 91 1:39
برای هندونه خوشگلم و مامان گلی تنبلش
کجاااییی مامانی


عزیزم مسافرت بودیم..به زودی آپ می کنم.فدات که اینقدر مهربونی
خاله مینو
15 دی 91 9:18
تولدتون هم مبارک... من قبلاً به علی گفتم که بهتون تولدتو تبریک بگه... ایشالله همیشه خوش و سلامت کنار هم باشین. یادم بود که 7 دی بودا !!!


ممنون عزیزم که به یادم بودی و همچنین مرسی از دعای قشنگت
مامان ایسان
25 دی 91 13:39
با تاخیر تولدتون مبارک

منم دی ماهی هستم


مرسی خانمی ..چه خوب .تولد شماهم مبارک عزیزم
مامان نازنین
28 بهمن 92 12:14
بترکی که اینقدر دخترت شکل خودت خوشگلو تو دل برووووووووووووووووووو
مامان گل ناز
پاسخ
وای مرسی عزیزم از این همه لطفی که بهمون داری