بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

دختر بی همتای ما

اولین تاب بازی

1391/9/13 14:48
نویسنده : مامان گل ناز
2,017 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا عسل مامانی ، تو اولین بار جمعه سوار تاب شدی و خیلی هم تاب بازی رو دوست داشتی..

جریان هم از این قرار بوده که باباجونی (بابای من) چندروزی بود تصمیم داشت برات یه تاب فنری بخره .. جمعه شب هم با یه تاب اومدن خونه ما و وقتی برات وصلش کردیم و تو رو نشوندیم توش خیلی خوشت اومد و همون چند دقیقه اول فهمیدی چطور باید بازی کنی..پاهای کوچولوتو می زدی زمین و از بالا پایین رفتنت خیلی ذوق می کردی ..

اینم چندتا عکس از اولین تاب بازی هات 

 

قربونت برم که اینقدر بازی های هیجانی ! رو دوست داری..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 14:48
مبارکه تاب بازی. دست مامان مهربونت درد نکنه. ماشالا به گل دخترمون.
راستی
مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.نی نی خودتم شرکت بده
اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده.
بوس واسه نی نی ماهت
http://ninimod.niniweblog.com/post20.php



ممنون عزیزم..لطف داری.


به وبلاگت سر زدم خیلی ماشالا پسملت نازه..خدا حفظش کنه.
سحر مامان اهورا
13 آذر 91 16:45
سلام به دوستای مهربونم

اهورا جون تو مسابقه نی نی فن شرکت کرده،اگه دوست داشتین به آدرس زیر برید وبه کد 0049عکسهای سری دوم

رای بدین متشکرم...

http;//ninimod.niniweblog.com/post24.php






حتما عزیزم
سحر مامان اهورا
13 آذر 91 16:46
تاب تاب عباسی خدا منو نندازی


اگه می خوای بندازی بغل مامان بندازی!!
خاله مینو
13 آذر 91 22:05
قربون خنده هات بره خاله... ! به مامانت بگو بیایید بنیتا کوچولو رو ببرید پارک ارم ...


خدا نکنه خاله جونم..حالا شما بیاین اصفهان هوا که خوب شد ما می یایم پیشتون باهم بریم پارک ارم.
مامان همای مسیحا جونی
14 آذر 91 11:57
ممنون عزیزم که به مسیحا رای دادی.

تازه یه مسابقه دیگه هم شرکت کرده !!


خواهش می کنم گلم.
سمانه مامان ستایش
15 آذر 91 2:42
عزیزم از عکسا میشه فهمید چقد ذوق کردی خوشگلمبزرگتر که شدی یه جاهای خوبی هست با کلی بازی هیجانی که مامانی و بابایی میبرنت تا کلی کیف کنی خوشگل خاله.



آره خاله جون خیلی تاب سواری کیف می ده.
وای دلم آب شد!پس کاش زودتر بزرگ شم !!
سحر مامان اهورا
17 آذر 91 21:51
باز اومدم اما هنوز داری تاب میخوری خاله


مرسی خاله جون که زود زود بهمون سر میزنی
مامان پینار
18 آذر 91 13:09
تاب تاب مبارکه کوچولو. دست بابا جون هم درد نکنه که دخترمون رو اینهمه خوشحال کرده. عاشق اون دمپایی زردات شدم.


مرسی خاله جونم..قابل شمارو نداره
پگاه مامان آرتین
19 آذر 91 10:13
مبارکه خانومی،چه ذوقی فدای تووهیجانت


ممنون خاله مهربونم..خدا نکنه
سحر مامان اهورا
20 آذر 91 12:01
بازم داری تاب میخوری اشکال نداره پس منم یه ماچ گنده از لپات میکنم.....


قربون خاله بامعرفتم برم.بوسسس
سحر مامان اهورا
20 آذر 91 12:03
راستی اگه دوست داری برو تو وبلاگ نی نی فشن وبرا تبادل لینک وجستجوی نی نیها عکس بنیتا جونی روhttp://ninimod.niniweblog.com/post20.php بزار


باشه ممنون
مامی آوید
21 آذر 91 18:07
مامان بنیتا جون این بنیتا خیلی جیگرررررههه...ماشالااااااااااا...خدا حفظش کنه....بابت کامنتا هم شرمنده عزیزم...اشتباهی کامنتتو خصوصی کرده بودم...که الان درستش کردم...با افتخار لینکتون کردم و خوشحالم که آوید جون روزبه روز داره دوستای خوبی مثل بنیتا جون پیدا میکنه...بازم منتظرت هستم عزیزم


قربونت برم خانومی..چشمات قشنگ می بینه
عزیزم منم خیلی خوشحالم که دوست خوبی مثله شما پیدا کردم.
مامان آيسا
21 آذر 91 23:56
سلام عزيزم. ماشاا... چه دختربا نمكي دارين. با افتخار شما رو لينك كردم و از آشنايي با شما خوشبختم.


مرسی عزیزم..لطف داری..منم از اینکه با شما آشنا شدم خیلی خوشحالم..بوسسس برای دخمل گلت
سجاد
12 فروردین 92 13:19
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم