بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 27 روز سن داره

دختر بی همتای ما

اولین محرم بنیتا

1391/9/7 0:45
نویسنده : مامان گل ناز
438 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جونم هر سال روز عاشورا در نطنز خانواده مامان جون غذای نذری می پزند و در مقبره بابابزرگ بابایی ات در امامزاده ابیازن پخش می کنند .٤ سال گذشته منم توی این مراسم شرکت داشتم و در بسته بندی غذاها کمک می کردم ولی امسال که با تو بودم کمکی از دستم برنیومد ولی دوست داشتم اولین روز عاشورات رو اونجا باشی ..انشاا... که امام حسین خودش در تمام مراحل زندگی نگهدارت باشه عزیزم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمو علی
6 آذر 91 21:32
سلام دختر عمو! تو هم تو پخت و پز شرکت کردی؟ آفرین دختر خوب.. بابایی چی کار می کرد؟ تو خوردن شرکت کرد؟ از طرف من لپشو بکش بگو خیلی مخلصیم


سلام عمو جون..بله امسال همه کارها به مدیریت من بود!!بابایی هم سلام می رسونه می گه ما بیشتر!
الناز(مامان بنیا
7 آذر 91 15:34
عجب دختری افرین اشپزی می کنی قربون صورت نازت برم من


ممنون خاله جونم.. خدا نکنه عزیزم
پگاه مامان آرتین
7 آذر 91 16:59
نذرتون قبول.خانوم کوچولو عزاداریتونم قبول.وسط اون همه غذا چی می کنییییییییییی


مرسی خاله خوبم..چون می خواستم ببینم یه وقت چیزی کم و کسر نباشه همش اونجا بودم!
مامان پینار
8 آذر 91 14:14
انشاالله همیشه سالم و سرحال و خوشحال باشی عزیزم.


خیلی ممنون خاله جون
سمانه مامان ستایش
8 آذر 91 18:48
نذرتون قبول دوست خوبم.بنیتای نازم دلم حسابی برات تنگ شده بود
راستی شما نطنز زندگی میکنید؟ما هربار که میخوایم بریم اصفهان از جاده کاشان-نطنز میریم،به نظرم شهر زیبایی میاد
امیدوارم هرجا هستید خوش باشید


ممنون دوست جونم..ماهم دلمون براتون تنگ شده بود..نه عزیزم ما اصفهان زندگی می کنیم،مادربزرگ بابای بنیتا نطنز هستن.آره واقعا شهر قشنگیه


سمانه مامان ستایش
12 آذر 91 2:59
برای دوست شب زنده دارم و عروسک نازش


قربونت برم دوست خوبم..بوس برای ستایش جونم
مامان ساجده
12 آذر 91 16:29
سلام عزیزم متین تو مسابقه نی نی های فشن شرکت کرده اگر به این ادرس برید و بهش رای بدید ممنون میشم با تشکر
کد عکس 0026
در ضمن ميتونيد به متين دو بار راي بديد
http://ninimod.niniweblog.com
تا پنج شنبه مهلت داره



باشه چشم .