بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

دختر بی همتای ما

هفتمین ماهگرد تولد بنیتا خانومم

1391/8/24 20:32
نویسنده : مامان گل ناز
606 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا کوچولوی مامانی امروز هفتمین ماه زندگی قشنگت رو پشت سر گذاشتی و وارد ماه هشتم شدی..

دختر نازم دیگه وجود شیرینت کاملا توی خونه حس می شه چون دیگه حالا با زبون خودت مارو صدا می کنی و هرجا می ریم با نگاه قشنگت مارو دنبال می کنی ، با روروئکت به هر جایی دلت بخواد سرک می کشی و وقتی باهات بازی می کنیم کلی ذوق می کنی و با خنده های بلند رضایت خودت رو نشون می دی و اگه حس کنی که تنهات گذاشتیم جیغ و داد راه می ندازی که برت داریم.

کارای شما در ماه هفتم  از این قراره :

بدون کمک می تونی بشینی و واسه خودت سرگرم بازی باشی

 با غلت زدن به هرجا بخوای می ری و جالب اینکه بعد از مدتها تلاش دقیقا دیشب شروع کردی به سینه خیز رفتن  اونم چندین متر!!

آب خوردن رو خیلی دوست داری و  شیشه شیرت رو خودت تنهایی می تونی بگیری و باهاش آب بخوری

عاشق حمومی و اگه ساعت ها آب بازی کنی خسته نمی شی

خوش غذا هستی و تا حالا فرنی ،حریره بادوم ، شیر برنج ،سرلاک ،سوپ و آب لیمو شیرین خوردی و دوست داشتی  

قطره های آهن و ویتامینت رو راحت می خوری و مامانی رو سر خوردن آهن اذیت نمی کنی.

توی این ماه یک هفته ای هم تهران بودیم و مثله همیشه خوش مسافرت و خوش خنده بودی گل قشنگم.

 

اینم چندتا عکس دختر نازم در این ماه :

 مامانی جونم خدارو شکر می کنم که تورو دارم فرشته کوچولوی مهربون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه مامان ستایش
25 آبان 91 2:55
7ماهگیت مبارک عسلمخدا تو فرشته ی ناز کوچولو رو برای مامانی و بابایی حفظ کنه
بنیتا جونم خیلی داره بانمک میشه مامانش اسپند یادت نره


ممنون دوست مهربونم..خیلی به ما لطف داری.یه عالمه بوس برای ستایش جونم
عمو علی و خاله مینو
25 آبان 91 21:38
هفت در شرع ما عدد مقدس و جاودانه ای است. پیشاپیش فرا رسیدن ایام سوگواری رو هم به این کوچولو که نخستین محرمش رو تجربه می کنه و همچنین سایر اعضای خانواده تسلیت می گوییم.


مرسی عمو و خاله خوبم که به یادم هستین..ماهم به شما تسلیت می گیم.
مامان پینار
26 آبان 91 0:11
هفت ماهگیت مبارک بنیتا جون خوشگل. آفرین که مامانی رو اذیت نمیکنی.


ممنون خاله جون..چون می دونم مامانی دست تنهاست یکم بهش ارفاق می کنم تو شیطنت کردن!!!
الناز(مامان بنیا
27 آبان 91 13:05
شما جقدر نازییییییییید عزیزم دوست دارم ادرستو برام بزاری با بنیا لینک کنم منتظرم بوس


ممنون عزیزم لطف داری.چشم می ذارم..منم لینکتون کردم
خاله مژده
28 آبان 91 1:02
قربونت برم خاله که اینقدر ناز شدی عزیزم مامانی بوسش کن زیاددددد


مرسی خاله جونم که به وبلاگم سرزدی..دوستت داریم خیلی زیاد..رژا خوشگلمو ببوس
الناز(مامان بنیا )
28 آبان 91 15:12
دخترت خیلی نازه هی میام نگاش میکنم


عزیزم خیلی ممنون.چشمات قشنگ می بینه
پگاه مامان آرتین
28 آبان 91 16:22
مبارکه عسلم/چه لباس نازی چه کلاهیییییییییییی


ممنون خاله جون..به خوشگلی لباسای آرتین جونم که نیست!
سحر مامان اهورا
11 آذر 91 19:35
مبارک باشه خاله...ببوسسسسسسسسسس اون جیگر خاله رو....ماشالا خیلی نازه


مرسی خاله جون..چشماتون ناز می بینه
مهسا مامی کیارش
11 بهمن 91 19:00
عاشق خنده هاتم.دوست دارم یه عالمه


ممنون خاله جونی خودم
مرضیه مامان آرامیس
21 اسفند 91 22:50
سلام گل ناز جان
میتونم بپرسم این مبلارو از کجا خریدید؟ چون همسر من تولید کننده این مبلاست؟


سلام عزیزم..چه جالب
من اینارو 3 سال پیش از خیابون رهنان اصفهان که مرکز مبله خریدم اسم فروشگاهش فکر کنم بهرام بود و خودش می گفت کاره تهرانه
مرضیه مامان آرامیس
22 اسفند 91 18:02
ما هم این مبلارو همون موقع ها تولید میکردیم و واسه بیشتر شهرا از جمله اصفهان هم میفرستادیمو
من خ رهنان رفتم برای بازاریابی...
ما اصالتاً خوانساری-گلپایگانی هستیم و اصفهان خیلی فامیل داریم.
شما هم اصفهانی هستید؟


چه خوب پس هم استانی دراومدیم ..بله من هم اصفهانی ام.اتفاقا خیلی هم گلپایگان و خوانسارو دوست دارم خیلی باصفان
درهر حال از آشنایی باهاتون خیلی خوشحالم