بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 14 روز سن داره

مسافرت کیش

1394/2/15 15:30
نویسنده : مامان گل ناز

دختر خوشگل مامانی هفته گذشته یعنی وقتی شما دقیقا سه سال و دو هفته ات بود من و بابایی طی یک برنامه ریزی چند ساعته تصمیم گرفتیم بریم جزیر کیش ..بنابراین یک تور خوب گرفتیم و برای چهار شب عازم کیش شدیم...این اولین مسافرت شما به کیش و دومین سفر من و بابایی بود که اولیش هم ماه عسلمون بود !

خداروشکر سه تایی خیلی بهمون خوش گذشت و در این چهارشبانه روز هم هوا بسیار خوب بود و هم کیش خلوت بود  و هم هتلمون خیلی تمییز و عالی بود ..شما و بابایی دوروز دریا رفتین و شنا کردین ،یک روزش رو هم کشتی آکواریوم رفتیم که موسیقی زنده داشت و شما کلی دست زدی و رقصیدی و ماهی ها رو از طبقه پایین که شیشه ای بود می شد دید که اولش می ترسیدی و فکر می کردی ماهی ها بهت می خورن ! هرشب هم دوسه ساعتی می رفتیم لب ساحل که یک شبش موتور شارِژی کرایه کردیم که شما خیلی کیف کردی و شبای بعدی برات سه چرخه می گرفتیم و یک ساعت واسه خودت بازی می کردی ...یک شب هم کشتی نوید دریا با موسیقی زنده رفتیم که خیلی عالی و شاد بود ...عصرا هم مشغول پاساژ گردی می شدیم که چون کالسکه ات رو برده بودیم خیلی راحت تر می شد خرید کرد ..هرشب هم قرعه کشی توی یکی از بازارها انجام می شد که باباامیر یک شب برنده یک بن خرید سی هزار تومنی شد که من برات یه آلبوم عکس خوشگل خریدم !

در کل مسافرت بسیار خوبی بود و خداروشکر به شماهم کلی خوش گذشت دختر خوش سفر و مهربون مامانی..

حالا بریم سراغ عکسها:

مامان فتانه
عکسا عالی بودن...همیشه به مسافرت و گشت
ممنون خاله جونم
مامان ثمین
سلام. سفر بخیر.اردیبهشت فصل مسافرت . خدارو شکر که بهتون خوش گذشته.ما هم دو روز گناوه و دیلم بودیم!
مامان گل ناز
سلام عزیزم ممنونواقعا هیچ ماهی مثله اردیبهشت برای سفر دلچسب نیستبسلامتی امیدوارم خوش گذشته باشه دوست خوبم
مامان آروین(مهناز )
سلام عزیزم همیشه خوش و سالم باشید عکسها خیلی خوب بودن ببوس دختر قشنگم رو
سلام عزیزم خیلی ممنون از محبتت دست بوسه خاله جون
بانو
سری مسابقات عکاسی با موضوع پا در کفش بزرگترها همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 تومانی مهلت ارسال عکس تا 25 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر: http://www.banoo.ir/forum/post/4987
گیلدا
سلام دخترم تو جشنواره شرکت کرده لطفا عدد 49 رو به 1000891010 بفرستید ممنون.
زهرا مامان ارتا
نماز روزه هاتون قبول درگاه حق التماس دعا
ممنون دوست خوبم ..به همچنین برای شما
بانو
سری مسابقات عکاسی حس زندگی با موضوع دعوت همراه با جوایز ارزنده: نفر اول ربع سکه بهار آزادی نفر دوم کارت هدیه 200 هزار تومانی نفر سوم کارت هدیه 100 هزار تومانی مهلت ارسال عکس تا 30 هر ماه اطلاعات بیشتر در لینک زیر:
آنیتا
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-"""" ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨"\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( ",¨¨¨¨_)--"--"------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه! آپم آپم آپم