بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

دختر بی همتای ما

هفدهمین ماهگرد تولد بنیتا عسل

1392/6/24 3:58
نویسنده : مامان گل ناز
563 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامانی...دختر قشنگم امروز تو هفده ماهه شدی و این یعنی فقط یک ماه مونده تا دختر کوچولوی قشنگ من یک سال و نیمه بشه..

بنیتا جونم این ماه نسبت به ماههای گذشته خیلیییی شیطون تر و کنجکاوتر و در عین حال مستقل تر شدی..انقدر نسبت به محیط اطرافت و کارهای ما توجه داری که بیشتر رفتارهات دقیقا تقلید از رفتارهای ماست ، حرف زدنت هم که درست مثله طوطی هرچیزی رو بگیم تکرار می کنی قربونه صدای قشنگت برم ..کلماتی که زیاد به کار می بری : نون ، آب ، ماست ، اوو ( وقتی جایی از بدنت زخمی بشه بهمون نشونش می دی و می گی اووئه یعنی اووف شده ! ) انوور ( انگور ) ،الله ( نماز ) باجون ( باباجون ) ، ماجون ( مامان جون ) ، عمه ، عمو ، النا ( گلناز ) ، علی ، امیر ، الاله ( الهه ) ، مانین ( ماشین ) ، دماغ ، چش ( چشم ) ، گوش ، دندون ، مو ( به برس هم می گی ) ، ننام ( سلام ) ، مسی ( مرسی ) ، اموم ( حموم ) ، توپی ( توپ ) بادباد ( بادکنک ) ، مو ( موز) ، آتوق ( قاشق ) ،بتو ( پتو ) ، پیسی ( گربه ) ، توتو ( هرچیزی که پرواز کنه از مگس گرفته تا هواپیما !‌)

از اجزای صورت همه رو می شناسی و از اعداد فقط یک و دو رو بلدی.. خواب و خوراکت هم که بعد از شیر گرفتنت خیلی خوب شده ودوباره مثله قبل حدود ٢ شب می خوابی و فقط یکبار دم صبح برای آب خوردن بیدار می شی و باز تا نزدیک ظهر خوابی!! خوراکی هم هر کس هرچیزی بخوره دوست داری توهم امتحان کنی و جالبه از کمتر چیزی بدت می یاد حتی از شیر که زیاد علاقه نشون نمی دادی تازگیا خوشت اومده و خیال منو  از این بابت خیلی راحت کردی ..ولی علاقه عجیبی به میوه مخصوصا انگور و هندوانه داری..از کارهای مورد علاقت اینه که بری در کمد رو بازکنی و شال و روسری های منو سر کنی و توی خونه راه بری و ادای خانوما رو دربیاری! یا که بری در جاکفشی رو بازکنی و کفشها و صندل های بزرگونه پات بکنی .. مسواک زدن هم یکی از علایقته و بدون هیچ اذیتی دهن خوشگلتو باز می کنی تا من مسواک بزنم به شش تا دندون کوچولویی که داری عشقممم

چندوقت پیش برای اولین بار به ناخن های دست و پات لاک زدم که اولش ترسیدی و گفتی اوو ولی بعدش خیلی خوشت اومد و همش نگاهشون می کردی .. یک هفته پیش هم برای اولین بار بردیمت آرایشگاه که خیلی گریه کردی ولی به مرتب شدن موهات می ارزید عسلمم !

خانوم خانوما یک اخلاق بدی این ماه پیدا کردی و اونم زدنه که وقتی خوابت می یاد یا کلافه ای میزنی  تو صورت کسی که بغلت کرده که اصلا از این کارت خوشم نمی یاد مخصوصا بابایی که خیلی از این کارت بدش می یاد و همش می گه نکنه عادتت بشه ..حالا امیدوارم مثله جیغ زدن که دوسه ماهی بدجور درگیرش بودیم و حالا خیلی بهتر شدی این کارهم زودتر  از سرت بیفته عزیزدلم

 

چندتا عکس عسلیییی در ماه هفدهم :

عکس اولین آرایشگاه رفتن

"بی قرارم واسه چشمات ..اون نگاهی که به یک دنیا می ارزه "

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (32)

محبوبه مامان الینا
24 شهریور 92 9:40
هفدهمین ماهگرد مبارک عزیزم
ای جان دخملمون چه شیرین زبون شده ماشالهدامنه لغاتش خیلی خب داره پیشرفت میکنه گلناز جون
نااااااازی الینا هم بار اول تو آرایشگاه خیلی گریه کرد واسه همین دیگه نبردمش و خودم هنرنمایی میکنم
گلناز جون نگران نباش باصبری که تو شما سراغ دارم انشاله این عادت هم از سر نازدخترمون میفته


مرسی خاله خوبمممم
خیلی سعی می کنه زود هر اسمی رو یاد بگیره ..فکر کنم از این دخترای پرحرف بشه!!
آفرین پس معلومه خیلی هنرمندی دوست جون که آرایشگری هم بلدی
ممنون عزیزم..ایشالا
مامی مهتا
24 شهریور 92 11:47
ماهگردت مبارک ... عزیز دلمی


ممنون خاله جونم
سمانه مامان ستایش
24 شهریور 92 17:22
17 ماهگیت مبارک بنیتای نازم
قربون اون حرف زدنت برم عسل خاله
خداروشکر که شیر هم میخوره و خیالت راحت شده گلناز جون.
اون زدن تو صورت هم یه مرحله گذراست و هرچی بزرگتر بشه کم کم یادش میره نگران نباش دوستم
اولین آرایشگاهش هم مبارکش باشه خوشگل بود خوشگلتر شده


ممنون خاله مهربونم ...خدا نکنه
آره واقعا خیالم راحت شد از این بابت!
امیدوارم دوستم همین طور باشه که می گی
مرسی عزیزم لطف داری
سمیرا مامان پرنیان
25 شهریور 92 0:11
17 ماهگیت مبارک عزیزم ایبابا گلناز جون پرنیان هم ابنکارو میکنه و تازه چنگ هم میندازه منو باباش خیلی ناراحتیم انشاالله که از سرشون میوفته دامنه لغاتش هم خیلی بامزه است


ممنون خاله جونم
آره مخصوصا وقتی در مقابل ابراز احساسات بقیه این کارو می کنن آدم واقعا ناراحت می شه!! منم امیدوارم هرچه زودتر ترک کنن این کارو
مرسی عزیزم
الی مامی آراد
25 شهریور 92 16:43
17 ماهگردت مبارک عزیزم چه خوشگل حرف میزنی ماشالله


مرسی خاله جونم..لطف دارین
مرجان مامان آران
25 شهریور 92 17:14
قربونت برم مبارکههههههههههههههه
وای عکسای خوشگلشو ببین دیگه قربون خنده های شیرینت عروسککککککککککک
راستی مگه 17 ماهشون کامل نمیشه وارد 18 بشن چون پایان 18 ماهگی باید واکسن بزنن دیگه یعنی ماه دیگه من قاطی کردم
اخه برام اران زدم ورودت به 18 ماهگی
بعد دیدم زدی 17من قاطی کردم


ممنون خاله مهربونم...خدا نکنه عزیزم
چرا دیگه در واقع 17 ماهه شدن و وارد ماه 18...پس یک ماهه دیگه که 18 ماهشون کامل می شه باید واکسن بزنن ایشالا
بوووووووووس
زهرا مامان ارتا
25 شهریور 92 17:35
1/5 سالگیت هم مبارک عزیزمالهی چرا گریه میکنی موقع کوتاهی موت عزیزم


ممنون خاله جونم...از آقاهه ترسیدم خاله!
خاله مژده
25 شهریور 92 18:10
بنيتاى گلم هفدهمين ماه زنديگيت مبارك عزيزم گل]
قربونه اون حرف زدنت برم من
گلناز جونم اين پرحرفيش به خودت رفته يادت هست تو دانشگاه چقدر حرف ميزديم تازه ميومديم خونه با تلفن شروع ميشد دوباره
اميدوارم هميشه شاد باشيد


مرسییییی خاله خوب و مهربونمممم ...خدا نکنه عزیزم
ههههههه واقعا راست می گی یادش بخیر چه روزایی بود!!
ممنون گلم ..به همچنین شما
مهسا مامان نورا
26 شهریور 92 13:22
عزیزم الهی فدا شم 17 ماهگیت مبارک وای که چه کلمه هارو ناز ادا میکنی خاله جون یه عالمه بوووووس


مرسی خاله مهربونم خدا نکنه
بووووووووس
مامان پندار
26 شهریور 92 16:07
خصوصی داری


چشم عزیزم می بینم
مامان ثمین
28 شهریور 92 18:09
عزیزم هفده ماهگیت مبارک

می بخشی که نتونستم زودتر بیام. درگیر دندون در آوردن ثمین بودیم و طبق معمول تب و اس...

قربون حرف زدنت برم که اینقدر با استعدادی


ممنون خاله جونم
عزیزم این حرفا چیه شما هروقت بهمون سربزنی ما خوشحال می شیم...ایشالا دندونای بعدی گل خانوم راحتتر در بیان که انقدر اذیت نشین گلم
خدا نکنه خاله مرسی
☂ marjan ☂
29 شهریور 92 0:13
ای جان دلم!
قربون این نگاهای شیطونت!
عاشق این عکس دومیه شدم!
جون دلم!موهاشو!انشالله آرایشگاه عروسیت خانم گل!

مامانش!!!!خصوصی


ممنونم خاله جون..خدا نکنه عزیرم
خیلی لطف داری گلم
چشم عزیزم می بینم
مامان فتانه
29 شهریور 92 11:34
ما اپ کردیم


چشم حتما بهتون سر می زنم عزیزم
مامان پینار
29 شهریور 92 20:06
عزیزم 17 امین ماهگردت هم مبارکه
چقدر کلمه بلدی افرین



ممنون خاله جونم. لطف دارین
مامان پريسا خانوم
29 شهریور 92 20:15
عزيزم 17 ماهگيت مبارك قربون شيرين زبونيات


ممنون خاله جونم..خدا نکنه عزیزم
صبا خاله ی آیسا
1 مهر 92 0:16
بنیتای خوشگل و مهربونم 17 ماهگیت مباااااارک نانازه خاله خیلی دوست دارم
عکساتم خوشمل بودن


مرسی خاله مهربونم...منم شمارو دوست دارم
بوووووووووس
مامان ثمین
1 مهر 92 13:57
عزیزم

من همه نظراتون رو تو وبلاگ جواب میدم، ولی نمیدونم چه مشکلی هست که اونارو تو قسمت نظرات وبلاگ نمیاره



به حساب بد قولی و تنبلی ام نذاریدا!!!

مرسی

خواهش می کنم دوستم ...اتفاقا برای خودمم سوال پیش اومده بود که نظراتت رو چرا جواب نمی دی!!شاید دکمه تایید رو نمی زنی وگرنه چرا نباید توی وبلاگ بیاد؟؟


پگاه مامان آرتین
2 مهر 92 8:39
مبارکه دخترم.دیکشنریتم عالی بود.مامانی ببوسش .


مرسی خاله جووونم
چشم عزیزم لطف داری
بووووس
مهسا مامان نورا
2 مهر 92 17:46
عزیزم اولین ارایشگاه رفتنت مبارک انشاله ارایگاه عروسیت اما با یه دنیا تفاوت میدونی چرا حالا داری گریه میکنی اما اون موقع خودت نظر میدی


مرسی خاله جونم..آخ جون قند تو دلم آب شد!!!!
سارا مامانی شیدا
3 مهر 92 0:17
قربون این دخمل خوشگل و شیرین زبون هزار ماشااله روز به روز ناز تر میشه عروسک خانم خدا حفظش کنه


خدا نکنه خاله جون..خیلی لطف داری عزیزم
مامان ایسان
3 مهر 92 8:47
ماهگردت مبارک باشه عزیزم
موهان چقده قشنگ شده مبارک باشه عزیزم بهت میاد
چقدم کلمه بلده بگه خانم خانوما
انشاالله اون عادت بد رو هم ترک میکنه خانم خانوما


ممنون خاله جونم...چشماتون قشنگ می بینه
ایشالااا
مهسا مامان نورا
3 مهر 92 15:35
سلام اینو بخونید: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید....
سمانه مامان ستایش
3 مهر 92 17:24
گلی جون کجایی چرا آپ نمیکنی؟
میخوای با ماهگرد بعدی بنیتا جون بیای؟


هستم سمانه جون ولی راستش رو بخوای حوصله آپ کردن ندارم اگرچه سوژه خاصی هم نبوده تا بهانه ای بشه وبلاگ رو بروز کنم!
ایشالا زودی می یام ممنون که به یادمون بودی دوست خوبم
صبا خاله ی آیسا
5 مهر 92 13:50



ممنون گلم از محبتت
بووووووس
☂ marjan ☂
5 مهر 92 19:03
من کم کم دارم فشار خون میگیرم از دست این مامانا!
هر وبی میرم میبینم عکس جدید از عروسکاشون نذاشتن؟!
منتظرما مامان بنیتا جونی


آخی عزیزم...چشم زودی آپ می شیم شما خودتو نالاحت نکن!
☂ marjan ☂
5 مهر 92 19:04
رمزو خصوص براتو گذاشتم‍


ممنون عزیزم
مامان فتانه
7 مهر 92 10:35
ما اپ کردیم


چشم حتما سرمی زنم بهتون
مامان نیکا
7 مهر 92 23:20
چه دخمل نازی خدا حفظش کنه خوشحال میشم به وبلاگ دختر منم سر بزنیدافتخار میدین با هم تبادل لینک کنیم


ممنون عزیزم...لطف دارین
خواهش می کنم ولی شما که آدرستون رو نذاشتید تا بتونم بیام وبلاگتون
سایت قالبهای کودکانه مادام
13 مهر 92 12:04
آره عزیزم
سفارش سایان جان هنوز کامل نشده ایشاا.. صفحه ورودی و لوگوش رو بسازم
2 سفارش دیگه جلوتر از شماست

ممنون میشم بصورت فـارسی
و کامل توضیح بدین چطور قالبی میخوایین
به ادامه مطلب نحوه سفارش هم دقت کنید...


ممنون گلم
چشم
سایت قالبهای کودکانه مادام
13 مهر 92 17:37
عزیزم نوبت رزرو قالبتونو میتونید در ادامه مطلب نحوه سفارش مشاهده کنید.....

ولی زود عکس بفرستید که نوبتتون حفظ بشه


سایت قالبهای کودکانه مادام
15 مهر 92 13:27
سلام دوست جون من نمیدونم چرا هیچ ایمیلی از شما نیست همه عکس فرستادن جز شما.... نمیدونم چرا اینجور شده یه راه ساده تر میتونید در فضای آ÷لودهای رایگان جز نی نی سایت عکساتونو آپلود کنید با همون کیفیت و حجم بالا بران لینکشونو بزارین...خودم تو کام÷یوترم ذخیره میکنم...
سایت قالبهای کودکانه مادام
15 مهر 92 22:25
رسیدن عزیزم......... ولی سفارشتونو دقیق تر توضیح بدین به امه مطلب نحوه سفارش دقتتتتتتتتتتتت کنید.. بوووووووس