بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

دختر بی همتای ما

سیزده بدر و اولین سرماخوردگی عشق کوچولو

1392/1/18 3:29
نویسنده : مامان گل ناز
705 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جونم امسال سیزده بدر هم مثله سال گذشته رفتیم اردستان توی باغ خودمون با خانواده بابایی و خانواده عمو حشمت بابا و دایی حمید بابایی

البته سال گذشته شما تو دل مامانی بودی و من برای اومدنت دیگه داشتم لحظه شماری می کردم  و خیلی مراقب بودم که فعالیتی نکنم که یه وقت زودتر از موعد به دنیا بیای ..عزیزم سال پیش همش تورو تصور می کردم که سیزده بدر بعدی که بیایم اینجا تو چقدر شیطونی می کنی و از این فکرا خیلی ذوق زده می شدم!!و امسال با هر نگاه به تو یاد سال گذشته مون می افتادم و خدارو شکر می کردم که صحیح و سالم کنارمون هستی گل مامان

عزیزم روز سیزده بدر هوا خیلی خوب و بهاری بود اما عصر هوا رو به باد و خاک رفت و ما وسایلو جمع کردیم و رفتیم خونه ..منم که از دوروز قبلش سرماخورده بودم و همش می ترسیدم که یا مریضیم به تو سرایت کنه یا که از این هوا مریض بشی که همینم شد و  تو فردا شبش شروع به آبریزش بینی کردی و تا صبح به همین خاطر اصلا نمی تونستی بخوابی و من و بابایی تا صبح پابه پات بیدار بودیم و همش غصه می خوردیم که آخر تو مریض شدی قشنگم..دیگه فرداش رفتیم دکتر و بهت دارو داد . خداروشکر  مریضیت سخت نبود چون همچنان به شیطونی کردن و بازی ادامه می دادی و من همش دعا می کنم تا روز تولدت خوب خوب باشی عشقم

اینم چندتا عکس از روز سیزده بدر که خیلی بهت خوش گذشته بود :

این آب قناته که از وسط باغ رد می شه و تو همش دوست داشتی دستت رو بزنی توش

 

اولین باری که لاک پشت دیدی و برعکس من اصلا ازش نمی ترسیدی!

 

سیزده بدر پشمک خوردی و خیلی هم طعمشو پسندیدی!

 

بنیتا در حال درست کردن چای آتیشی!

 

و در آخر هم یک خواب ناز در دل طبیعت توی کالسکه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

سمانه مامان ستایش
18 فروردین 92 3:58
سلام دوست خوبم.امیدوارم تعطیلات حسابی بهتون خوش گذشته باشه.
همیشه به گردش و تفریح گل ناز جون.ای جانم چه بامزه پشمک میخوره بنیتا جون
امیدوارم هرسال در کنار بنیتای عزیز با دل خوش 13تونو بدر کنید
برای بنیتای عزیزم


سلام سمانه جونم..رسیدنتون به خیر عزیزم
ممنون دوستم از دعای خوبت...ایشالا شماهم همیشه خوش باشین
بوووووووووس برای مامانی و ستایش گلم
محبوبه مامان الینا
18 فروردین 92 9:13
چه باغ باحالی قنات از وسطش میگذره و تختی و قلیونی و... همیشه به شادی و تفریح عزیزم عجب پس پشمک خوشمزه ست؟نوش جونت عزیزم دعا میکنم زودتر خوب خوب شی عزیزم


ممنون دوست جونم ایشالا قسمت بشه باهم بریم
بله خاله جون منم مثله مامانی عاشق پشمکم !
مرسی عزیزم
زهرا مامان امیرحسین
18 فروردین 92 12:12
سلام گل ناز جون
خوشحالم که خوش گذشته
انشاله که بلا دوره و چیزی نیس وزود زود زود خوب میشه حال عزیز خاله


سلام عزیزم..ممنون از لطفت دوستم
مرسی از دعای خوبت گلم
مامان پینار
18 فروردین 92 12:25
سلام
امیدوارم همیشه بهتون خوش بگذره و بنیتا جان هم هر چه زودتر خوب بشه.


سلام ممنون عزیزم
سمیرامامان پرنیان
19 فروردین 92 12:51
انشاالله که خوب میشه تا تولدش


ممنون عزیزم
رها مامان راستین
19 فروردین 92 16:08
عکسات خیلی خوشگل بودن تا تولدت زود خوب شو خاله جون


چشماتون قشنگ می بینه عزیزم..ممنون
مامی آوید
19 فروردین 92 18:36
ای جانم به بنیتای خوشگلم...عجب سیزده بدری داشته امسال...معلومه که حسابی بهش خوش گذشته...قربوناین دخملی خوشگل برم من که اینقده آروم و نازه...
امیدوارم هوارتا سیزده ی دیگه رو هم با مامان بابایی بدر کنی بنیتا جونی...

واقعا پارسال حال و روزمون قشنگ بد و امسال خداروشکر قشنگتر هم شده


ممنون خاله جووووونم..بله خیلی خوش گذشت بهم همش از این بغل به اون بغل بودم!!
مرسی از دعای زیبات عزیزم همچنین شما
واقعا همین طوره از خدا می خوام همیشه شاد باشین دوست خوبم
مامی آوید
19 فروردین 92 18:38
عزیزم بلات دور باشه خوشگل خانومممممم...خدانکنه مریض باشی خالهههههههههههههههههههه


مرسی خاله مهربونم..خداروشکر خوب شدم
مامان آیسا
19 فروردین 92 18:44
سلام گلم خوبید؟
انشاالله همیشه خوش باشین چه عکسای قشنگی گرفتی خاله ماشاالله بزرگ شدی دوستون دارم


سلام عزیزم..ممنون از لطفت
دل به دل راه داره دوستم
مامان ایسان
20 فروردین 92 17:10
13 دتون به در عزیزم عاشقتم کوچولو خوردنی با اون خنده هایه ریزت
زودتر خوب بشی گلم نبینم مریضیتو
قربونه اون نترس بودنت برم من عزیزم
خانمی سفارش ما یادت نره ها


خیلی ممنون خاله مهربونم..خداروشکر خوب شدم
خدانکنه عزیزم..
قربونت لطف داری عزیزم
Zohre
20 فروردین 92 21:24
bazam salam azizam...
chand ruz dg 1 salet mishe o man kheili vaqte nadidamet
khoda kone sal dg 13 b dar betunim ba ham bashim, ta un moqe ehtemalan koliam bol bol zabun shodio kheili khosh migzare...
tafalode khubi dashte bashi khanum kuchulu


سلام خاله زهره جووووونم
آره خاله جون خیلی وقته همدیگه رو ندیدم ماهم دلمون برات تنگ شده خیلی زیاد
کاش می تونستین برای جشن تولد بنیتا بیاین اصفهان خیلی خوش می گذشت ..حالا دوروز درس رو بیخیال شی مگه چی می شه ؟؟؟؟؟؟؟!!!
مرجان مامان آران
21 فروردین 92 10:31
عزیزمممممممممممممم الهی فدات شم چرا سرما خوردییییییییییییی
ایشالا همیشه به گشت و گذار عزیز دلمممممم
خوش باشید
تولد بنیتا خوشگلم پیشاپیش مبارککککککککککک


خدا نکنه خاله جووووونم..
ممنون عزیزم لطف داری
مرسی خاله خوبم تولد دوست جونمم پیشاپیش مباررررک
مامان فتانه
21 فروردین 92 18:41
انشالله که این دخملی زود زود خوب شه...عکساتم خیلی قشنگ شده


مرسی عزیزم...چشمات قشنگ می بینه
شقایق مامان آرشا
21 فروردین 92 19:41
ای جونم .چه جوری پشمک می خوله.....


آره خاله جون پشمک خیلی دوست دارممممم
Zohre
23 فروردین 92 17:02
pas axa tafalod koooooooooo???????????????????????????????


مامانی درسا
24 فروردین 92 2:14
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک انشاالله که در پناه حق همیشه شاد و زیبا و سلامت باشی




مرسی خاله جون..لطف دارین


سمانه مامان ستایش
24 فروردین 92 3:00
1 ساله شدنت مباااااارک فرشته کوچولوی ناز

120 ساله بشی بنیتا جونم




ممنون خاله مهربونم..خیلی لطف دارین [


سارا مامانی شیدا
24 فروردین 92 10:10
چه بامزه ما هم سیزده بدر یه لاک پشت پیدا کردیم که البته بر عکس بنیتا جونم شیدا کلی ازش میترسید


آخی عزیزم پس شیدا جونم میونه خوبی با لاک پشتا نداره مثه من!!واسه بنیتا که خیلی جالب بود!
مهسا مامان کیارش
30 فروردین 92 16:00
همیشه همین طور بهت خوش بگذره خوشگلم چه جای قشنگی رفتی کوچولویه نازمنبینم که پرنسس کوچولوی من سرما بخوره زودی ایشاا.. خوب شی عسلکم


ممنون خاله جونم..جای شما خالی بود
مرسی از لطفت عزیزم