بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

دختر بی همتای ما

واکسن 6 ماهگی

1391/7/28 13:43
نویسنده : مامان گل ناز
401 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا جونم دیروز صبح رفتیم واکسن 6 ماهگیت رو زدی که البته نوبتش سه روز قبل بود ولی چون عروسی پسرعمه ی مامانی بود و من نمی خواستم اون شب بی حوصله باشی واکسنت رو فردای عروسی زدی ( اگرچه که تو عروسی  هم اصلا خوش اخلاق نبودی و از همه غریبی می کردی!!)

قربونت برم که قبل از تزریق واکسن داشتی می خندیدی و بعدش از درد انقدر گریه کردی که به هق هق افتادی ولی خوبیش به این بود که خدارو شکر دیشب اصلا تب نکردی و فقط یکم بدنت گرم بود.

بمیرم که امروز  بی حوصله ای .. معلومه جای واکسنت درد می کنه عزیزم چون تا بهش فشار می یاد گریه ات می گیره ..حوصله ی بازی و خنده هم که نداری و دلت می خواد همش توی بغل باشی و نق بزنی ولی انشالله دیگه از فردا صبح مثله همیشه سرحال و خنده رو بیدار بشی نازنینم.

 

بیمار خنده های توام

بیشتر بخند..

خورشید آرزوی منی گرمتر بتاب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سمانه مامان ستایش
28 مهر 91 15:04
آخی عزیزمانشالا دوباره سرحال بشی بنیتای نازم
وقتی فرشته کوچولوهامون بیحالن دل ما مامانا هم میگیره.الهی همه بچه ها همیشه شاد و سرحال باشن


آره واقعا همین طوره که می گی عزیزم.وقتی می بینیم شاد نیستند و نمی خندند ماهم انگار بی حوصله ایم..به امید سلامتی همه کوچولوها
عمو علی و خاله مینو
29 مهر 91 5:39
اشکال نداره عزیزم جاش خوب می شه همیشه سالم می مونی ... حالا بیا با هم شهر بخونیم:
دکتر مهربونم چه خندون و تمیزی
دوستت دارم همیشه توی دلم عزیزی
وقتی میای برامون سلامتی میاری
بیا با هم بگیریم یه عکس یادگاری
وقتی میاد سراغم غول بد بیماری
با دارو و با آمپول اون رو می دی فراری
داروی تلخ و آمپول عاقبتش شیرینه
ترسی نداره دکتر حرف من هم همینه

مرسی عمو و خاله ی خوبم از دلداریتون و شعر قشنگتون

م
2 آبان 91 7:21
سازگار باشه بنیتای من.
مامان بنیتا جون در نظر سنجی من شرکت میکنی؟


چشم حتما
سپیده
3 آبان 91 1:21
با سلام. خوشحال می شم از وبلاگ ما دیدن کنید.
http://koodakeman91.niniweblog.com/


سلام.به روی چشم.


سمانه مامان ستایش
5 آبان 91 2:32
مامانی عکسای جدید دخمل گلمونو نمیذاری


این چند روزه یکم گرفتار بودم عزیزم ولی حتما به زودی می ذارم..ممنون از لطفت.نازدخترمونو ببوسسس
مامان پینار
5 آبان 91 14:18
شش ماهگیت مبارک کوچولو.


مرسی خاله..شش ماهگی پینار کوچولومون هم مبارک
سحر مامان اهورا
7 آبان 91 9:38
زودتر بیا جیگروو،6ماهگیت مبارکه....

ممنون خاله جون
بابابزرگ گلشيد
8 آبان 91 8:19
ممنون كه سر زديد
ماشاالله به بنيتا جون
الهي هميشه خوش اخلاق باشه و خندان
الحمدالله كه ده روز از واكسن شش ماهگيش گذشته و خوبه


خواهش می کنم..ممنون که شماهم به ما سرزدین.گلشید جونو ببوسین