بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

دختر بی همتای ما

5 ماهگیت مبارک عروسک قشنگم

1391/6/24 20:38
نویسنده : مامان گل ناز
608 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتا.. دختر نازم،پاره ی تنم

٥ ماه از روز قشنگ تولدت گذشت و من به امید روزها و ماهها و سالهای پر از شادی و نیک بختی برای تو از تو می نویسم .

نمی دونی این روزهای تو چقدر شیرینه و زیبا که گاهی وقتی یادم می افته به چشم بر هم زدنی بزرگ می شی ، دلم برای این روزهای مان تنگ می شه .برای صبح هایی که  تو منو با صدای پتو خوردنت بیدار می کنی و من دلم برای مظلومیت کباب می شه که حتی وقتی گرسنه هم هستی گریه نمی کنی..برای وقت هایی که حواسم به تو نیست و تو با دراوردن آواهای نامفهوم و شیرینت مامانی رو صدا می کنی..برای غلت زدنات، خنده هات با اون لثه های بی دندون، مظلومیت و معصومیتت خیلی دلم تنگ می شه دلبندم.

 

 

  

بنیتا وقتی تازه از حموم اومده!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سمانه مامان ستایش
28 شهریور 91 17:09
5ماهگی گل نازتونو تبریک میگم
خدا بنیتا خوشگله رو سالهای سال زیر سایه پدرو مادرش حفظ کنه
خوشحال میشم بهمون سر بزنید


ممنون خاله.ایشالا نی نی شماهم سالیان سال زیر سایه پدر و مادرش زندگی خوبی داشته باشه
\
4 مهر 91 1:25
پستونکشو!!