بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 21 روز سن داره

دختر بی همتای ما

تقدیم به فرشته ی در راهم که مشتاق آمدنش هستم

1391/1/21 17:19
نویسنده : مامان گل ناز
510 بازدید
اشتراک گذاری

عاقبت در یک شب از شب های دور

کودک من پا به دنیا می نهد

                                               آن زمان بر من خدای مهربان

                                               نام شورانگیز « مادر » می نهد

بینمش روزی که طفلم همچو گل

در میان بسترش خوابیده است

                                              بوی او چون عطر پیک یاس ها

                                             در مشام جان من پیچیده است

پیکرش را می فشارم در برم

گویمش چشمان خود را باز کن

                                             همچو عشق پاک من جاوید باش

                                             در کنارم زندگی آغاز کن..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)