بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 22 روز سن داره

دختر بی همتای ما

دلنوشته ای برای بنیتا

1391/5/2 22:24
نویسنده : مامان گل ناز
459 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم با تو سخن می گویم...

زندگی در نگهم گلزاریست و تو با قامت چون نیلوفر ، شاخه ی پرگل این گلزاری

من به چشمان تو یک خرمن گل می بینم..گل عفت ..گل صد رنگ امید..گل فردای بزرگ..گل فردای سپید

تو گل شادابی ..به ره باد مرو..غافل از باد مشو

ای گل صد پر من ،آنکه گرد همه گل ها به هوس می چرخد ، بلبل عاشق نیست..بلکه گلچین سیه کردارست که سراسیمه دود در پی گل های لطیف

تا یکی لحظه به چنگ آرد و ریزد بر خاک..

دست او دشمن باغ است و نگاهش ناپاک

دخترم ! گوهر من

گوهرم ! دختر من

توکه تک گوهر دنیای منی...

دل به لبخند حرامی مسپار.. دزد را دوست ندان

تو یکی گوهر تابنده ی بی مانندی..خویش را خار مبین

آری ای دخترکم..

ای سراپا الماس

از حرامی بهراس..قیمت خود را مشکن، قدر خود را بشناس..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سحر مامان اهورا
25 آذر 91 18:27
داشتم وبلاگت رو میخوندم که به این شعر رسیدم خانمی منم عاشق این شعرم واونو در کودکی حفظ کردم....
دوستت دارم


چه خوب چه تفاهمی داریم عزیزم ..منم خیلی دوسش دارم