بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دختر بی همتای ما

موفقیت در سومین پروژه مستقل شدن

1393/5/29 3:28
نویسنده : مامان گل ناز
710 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم...بنیتای گل مامان

بعد از اینکه از مسافرت شمال برگشتیم یک شب بابا امیر تصمیم گرفت یه سر و سامونی به اتاق خوابمون بده و می گفت باید تخت بنیتا رو ببریم توی اتاق خودش تا هم  اتاق خودمون شکل قبلیش رو بگیره و هم بنیتا یاد بگیره کم کم بره توی اتاق خودش بخوابه و من به بابایی گفتم امکان نداره بتونم انقدر راحت ببرمش توی اتاق خودش هم دل خودم طاقت نمی یاره و هم بچه دو سال و خورده ای پیشم خوابیده  زود عادت به جدا خوابیدن نمی کنه ...خلاصه که ما به این نیت تخت تو رو اوردیم توی اتاقت که حداقل چندماهی وقت رو باید صرف آموزش جدا خوابیدن شما بکنیم ..اون شب شما خونه باباجون بودی و وقتی آخرشب آوردیمت خونه و تختت رو دیدی کلی ذوق کردی و گفتی به به چه جای خوبیه !و رفتی روش بازی کردن بعدم چراغارو خاموش کردم و گفتم من می خوام توی تختت با نی نیهات لالا کنم توهم زود اومدی کنارم و گفتی منم می یام پیشت ...اون شب چندبار رفتی توی اتاق خودمون پیش بابایی و دوباره برمی گشتی پیش من و آخر سر توی تختت خوابیدی تا صبح و جالب اینکه صبح که با خوشحالی از اینکه توی اتاق خودت خوابیده بودی اومدی منو بیدار کردی....از اون موقع ده شبانه روز می گذره که تو جدا می خوابی ...به همین راحتی و من اصلا باورم نمی شد ببینم تو انقدر سریع با این قضیه کنار اومدی ...خداروشکر که انقدر مستقل و فهمیده ای گل من

عزیزدلم دو سال و چهار ماه شبها کنار تو خوابیدم و صبح ها با صدای نازت از خواب بیدار شدم ...اما حالا گرچه به اندازه یک دیوار از تودور شدم اما انگار به ناچار روی دلبستگی هایم پا گذاشتم ...چه کنم که این رسم زمونه ست که نباید به هیچ چیز این زندگی دل بست اینگونه است که تو می توانی بزرگ شوی مستقل شوی و کم کم آماده شوی بدون وابستگی زندگی کنی دختر بی همتایم

 

پسندها (6)

نظرات (11)

مامان ثمین
29 مرداد 93 8:13
آفرین بنیتا جون. واقعا چه جای خوبیه! خوابم گرفت! آفرین به مامان گل ناز عزیزم که قدم به قدم استقلالت رو رقم میزنه. این هم اراده میخواد، هم حوصله، که شما دارید. بهترین سن هم همین سنه، چون تا چند وقت دیگه ترس از تاریکی و تنهایی رو درک می کنند و کار ما سخت تر میشه! موفق باشید.
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جونمهههههه قربانت دوست عزیزم به پای شما که نمی رسم گلم آره منم همین فکرو کردم که تا نمی ترسه از تاریکی بهترین وقته جداش کنیم
مامان الهام
29 مرداد 93 10:20
آفرین به این دختر خوشگلمون که خانمی شده برای خودش
مامان گل ناز
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون لطف دارین
مامان فتانه
29 مرداد 93 18:33
چه دختر خوبی که زود کنار اومده ....چه تخت خوشکلی
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جون
ماهیتابه کودک
31 مرداد 93 15:39
بنیتا نیمرو می خواد
زهرا مامان ارتا
2 شهریور 93 17:57
افرین به بنیتا جونم که اینقدر مستقل و خانومی شده برای خودش
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جووونم
محبوبه مامان الینا
3 شهریور 93 9:00
مبارکه مستقل شدنت عزیزم چه تخت خواب رویایی و خوشگلی
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جوووووونم نظر لطفته محبوبه جون
♥مرجان مامان آران و باران♥
5 شهریور 93 1:41
سلام عزیزمم خوبید وای چه خوب خدارو شکرررررررررررررررر ما که تو دومیش پوشک موندیمممم میبوسمتون دوستممممممممم
مامان گل ناز
پاسخ
سلام مرجان جونم خوبی عزیزم عجله نکن شما دوتا داری و کارت خیلی جلوتر از منه که یکیه ممنون گلم...یه عالمه هم از طرف من برای دوستم و فرشته هاش
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 10:20
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد : http://redheart.hamvar.ir
زهره مامان عرفان جون
8 شهریور 93 1:50
روزگارت بر مراد / روزهایت شاد شاد / آسمانت بی غبار سهم چشمانت بهار / قلبت از هر غصه دور / بزم عشقت پر سرور بخت و تقدیرت قشنگ / عمر شیرینت بلند / سرنوشتت تابناک جسم و روحت پاک پاک
مامان گل ناز
پاسخ
خیلی ممنون خاله جون از متن زیباتون
مامان زهرا
13 شهریور 93 10:56
آفرین به بنیتای خوشگلم مامانی خیلی کار خوبی کردین که اتاقش رو جدا کردین،ماشالله دخملی هم خیلی خوب همکاری کرده
مامان گل ناز
پاسخ
مرسی خاله جونم آره دیگه وقتش بود خداروشکر خودش هم استقبال کرد
مینا مامان آرمانی
16 شهریور 93 18:00
باریکلا عزیزم چه دختر ماهیییییییییییییییی
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جونم لطف دارین