بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 8 روز سن داره

دختر بی همتای ما

شیرین زبونی های بنیتا

1393/3/19 20:37
نویسنده : مامان گل ناز
1,066 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسک نازم..شرمنده که خیلی وقته تو وبلاگت مطلب جدیدی ننوشتم.. با اینکه انقدر حرفای جدید و کارای تازه ازت سرزده که گفتن ازشون دیگه توی یکی دو پست جا نمی شه اما این روزها از روی کمبود وقت و یا شاید تنبلی !به تنها کاری که فکر نمی کردم به روز کردن وبلاگت بوده و خراب شدن رم دوربین هم شاید مزید بر علت شده که فکر کنم پست گذاشتن بدون عکس خیلی دلچسبم نیست !

الان هم که اومدم اینجا شما بعد از کلی شیطنت و بازی ساعت6 عصر تازه خوابت برده و من گفتم بیام کمی از شیرین زبونی های تمام نشدنی ت بنویسم

عزیز دلم این روزها تکیه کلامت شده قربونت برم ..عاشقتم ..دوستت دارم ..نفسمی و نمی دونی چه کیفی داره از دهن کوچولوی تو شنیدن اینکه بهم می گی مامانی دوستت دارم تو عشق منی !منم در جوابت می گم تو عمر منی توهم می گی نفسمی !با تمام کسایی که دوستشون داری با مهربونی برخورد می کنی و می گی دوستت دارم و در جواب سوالی که ازت می شه می گی آره قربونت برم !خلاصه که خیلی ماهی خیلی ...و هرکسی باهات برخورد داره حسابی عاشقت می شه و تو هم زود با بقیه گرم می گیری فدات شم

خوشگلم این روزها فقط بهم می گی مامان گلناز جون و من عشق می کنم از این صدا کردنت و کلی می چلونمت توهم که دیگه فهمیدی منو می تونی با همین یک کلمه ...کنی هربار کارت گیر کنه به من یه مامان گلناز جون می ذاری اولش و می دونی حله!!

از کارای مورد علاقه این روزهات اینه که هرکسی رو  که می بینی بپرسی اسمت چیه و این سوالو شاید ده بار از یه نفر بپرسی بعدم می گی اسم منم بنیتاست..دیشب هم فامیلت رو یاد گرفتی و وقتی بهت می گم بنیتا فامیلت چیه قشنگ می گی بخشایش الهی فدات شم که اینقدر ناز اسم و فامیلت رو می گی

عروسکم سریع از عدد یک تا هشت رو می شماری و گاهی وقتا تا ده ...وقتی می پرسیم بنیتا خونمون طبقه چندمه می گه طبقه 12

از وقتی از مشهد برگشتیم هر مسجدی می بینی می گی بریم امام رضا ..

دیروز تو خودت دستشویی کردی بهت می گم چرا اینکارو کردی می گی خب ببرش دستشویی !

یک روز دعوات کردم که تو بزرگ شدی چرا جیشتو نگفتی می گی فقط دوسالشه !

تا بابایی از سرکار می یاد می گی بابایی پاهاتو شستی بو می ده ! 

ساعت خوابت 2 نصفه شبه و از بس بهت گفتم بنیتا 2 شبه بیا بخواب وقتی عروسک بازی می کنی بهشون می گی نی نی بخواب ساعت 2 شبه !

یک بارم کارت های آموزشی ات رو داشتی مچاله می کردی از جلوت برداشتم گذاشتم رو اپن می یای می گی مامانی چرا گذاشتی بالا هدفت چی بود؟ و من اصلا مونده بودم چی بگم بهت!!

و همه این جواب ها حرفاییه که اطرافیان می زنن و تو در ذهنت ضبط می کنی و به موقعش تحویل خودمون می دی شیطون بلا!

توی این یک ماهه اخیر کلی شعر یاد گرفتی و الان پنج تا شعر از حفظی و جدیدا توی ماشین با خواننده همخوانی می کنی و جالبه خیلی هاشو بلدی بخونی عزیزدلم...

تازگی خیلی دوست داری بهت آدامس بدیم و هربار بهت می گم نه قورتش می دی می گی نه قول می دم بخورمش!ولی بازم تا شیرینیش تموم می شه قورت می دی و من هم دیگه بهت نمی دم

برای اولین بار کله ملق زدن رو یاد گرفتی و خیلی به این کار علاقه داری

حالا بریم سراغ چندتا عکس که با گوشی ازت گرفتیم

مشغول خاک بازی

حیاط خونه باباجون رحمت

پسندها (8)

نظرات (21)

مامان الهام
19 خرداد 93 22:55
مامان ثمین
20 خرداد 93 11:16
عزیییییییییییزم!! آدم هوس میکنه بخوردش با این همه بلبل زبونی. قربونش بشم. خدا حفظش کنه جوووووووونم، هدف رو داشته باش: این هم از آدامس خوردن:
مامان گل ناز
پاسخ
مرسی خاله جووونم خیلییی لطف دارینخدا نکنه عزیزم
زهرا مامان ارتا
20 خرداد 93 21:10
__████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█
مامان زهرا
21 خرداد 93 21:00
عزیزم ماشالله ه دخمل نازی،واقعا این شیرین زبونیهاشون خیلی شیرین و دلنشینه،به نظر من بهترین دوره تو زندگی بچه ها همین شیرین زبونی کردناشونهمامانی برای بنیتا گلی اسپند دود کن
مامان گل ناز
پاسخ
ممنونم خاله جونآره واقعا درست می گین دوستم قربونت برم عزیزم چشم
مامان فتانه
23 خرداد 93 12:40
عزیزم چه دختر شیرین زبونی ...هههههه خوب مامانی هدفت چی بود
مامان گل ناز
پاسخ
مرسی خاله جووونمهدفم نجات کارتها بود از دست این دخمله
خاله مژده
26 خرداد 93 0:08
عزيز خاله قربونت برم با اين همه شيرين زبونيهات گلناز جونم كلى دلتنگتمانشالله به زودى ميايم خونتون دوستتون دارم
مامان گل ناز
پاسخ
خدا نکنه خاله عزیززززم منم دلم خیلی برات تنگ شده گلم ...ایشالا منتظرتم
مامان منا
29 خرداد 93 17:48
سلام عزیزم چه دخمل ناز وخوردنی داری خدا حفظش کن خوشحال میشم تبادل لینک کنیم
مامان گل ناز
پاسخ
سلام گلم ..ممنون از لطفتون..چشم حتما
امیرحسین گلی از بهشت
1 تیر 93 11:06
چه جیگری شده دخملمون با شیرین زبونیاش
مامان گل ناز
پاسخ
مرسی خاله مهربونم
مامان مانی
2 تیر 93 0:31
عیزم چه شیرین زبون شده این دخمل ناز و قشنگ یه عالمه بوس برا جیگرکم
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جونم
مامان زهرا
2 تیر 93 23:08
عزیزم واقعا شنیدن این کلمات محبت امیز از دهن این کوچولوهای خوشگل و معصوم یه چیز دیگه است یه عالمه بوس برای بنیتاجونو گلناز نازنین
مامان گل ناز
پاسخ
بله واقعاااا ممنون خاله مهربونم
منوص
3 تیر 93 15:17
سلام عزیزم وبلاگت خیلی قشنگه تبریک میگم میخوام یه سایت بهت معرفی کنم خیلی به دردت میخوره میتونی به دوستاتم معرفی کنی هم کلی مطالب علمی داره هم پزشک انلاین داره هر سوالی باشه جواب میدن وکلی مسابقه وجایزه داره حتما خوشتون میاد یه سری بزن ثبت نامشم خیلی راحته لینکشو میزارم براتون انشاا... مفید باشه http://www.madarclub.com/fa/apply/manoos
غزاله
5 تیر 93 2:31
سلام.خوبین؟؟ من واسه تولد عشقم همسرم یه وب ساختم.میخوام تا تولدش 1369تا تبریک جمع کنم براش.میشه شما هم بیاین و چندتا تبریک برامون بذارین؟؟ ممنونم
مامان گل ناز
پاسخ
چه ایده جالبی
♥مرجان مامان آران و باران♥
8 تیر 93 0:19
عزیز دلممم قربونت برم دختر مهربون شیرین زبون خوشگللل دوستت دارممممممم ببخشید من دیر سر زدم گلی جون بوسسسسسسسسسس
مامان گل ناز
پاسخ
مرسییییی خاله جووونم ماهم شما و دوتا فسقلی های خوشگلت رو دوست داریم خواهش می کنم گلم
پگاه مامان آرتین
8 تیر 93 1:16
عزیزم سلام خوبید دلمون تنگ شده بود.ببوس خانم گلو ماشالا
مامان گل ناز
پاسخ
سلام خاله جون مهربونممنون
مامان مانی
10 تیر 93 13:37
عزیزم ماشاا... چقد شیرین زبون شده آدم دلش میخوا بخورتش
مامان گل ناز
پاسخ
مرسی خاله جووونم
مامان ثمین
10 تیر 93 15:04
عزیزم دلتنگتون شدیم. انشاله دست پر بیایید! طلسم وبلاگ ما هم شکسته شد!!! بالاخره 4تا عکس زدیم!!!
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون دوست مهربونم ماهم همین طور به به چه خوب الان می یام
مامان رها
15 تیر 93 10:54
خیلی جیگر شدی عزیزم دلم برات تنگ شده بود
مامان گل ناز
پاسخ
مرسییییی خاله جووونم
صبا خاله ی ایسا
15 تیر 93 19:20
شیریییین زبونه خوکشل عکس اخرت خیلیییی ناناسه بنیتاجونم
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله مهربونم چشمات قشنگ می بینه عزیزم
مامان زهرا
16 تیر 93 18:14
سلام گلناز جون چرا پست جدید نمیذاری
مامان گل ناز
پاسخ
سلام دوست مهربونم ...از روی تنبلی
باباجون
30 تیر 93 13:12
برای اولین باردیدم ولذت بردم
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون باباجون رحمت عزیزخوشحالم خوشتون اومده