بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

دختر بی همتای ما

روز پدر

1393/2/22 11:33
نویسنده : مامان گل ناز
764 بازدید
اشتراک گذاری

بنیتای نازم اول از همه موفقییت رو در پروژه خداحافظی با پوشک تبریک می گم!!خداروشکر با گذشت روزهای سخت هفته اول و دوم دیگه الان واسه خودت راه افتادی و بدون نق زدن و گریه کردن خودت هروقت دستشویی داشته باشی باهام می یای و دیشب هم برای اولین بار توی خواب منو بیدار کردی و گفتی جیش دارم و من انقدر خوشحال شدم از اینکه حتی موقع خواب هم حواست بوده حتی با وجود پوشک نباید تو خودت جیش می کردی...آفرین دختر باهوشم که از این مرحله سخت هم موفق بیرون اومدتشویق

دوم اینکه امروز اگه خدا بخواد عازم مشهد هستیم و این اولین باره که دختر کوچولوی مامان و بابا می خواد بره زیارت امام رضا ..من و بابایی هم وقتی شمارو نداشتیم دوبار باهم رفتیم مشهد و امسال ایشالا ماهگرد بیست و پنجمت رو در حرم زیبای امام رضا هستیم..

عزیز دلم فردا ولادت امام علی و روز پدره و من و تو این روز عزیز رو به بابا امیر باباجون علی و باباجون رحمت تبریک می گیم..ایشالا سایشون همیشه بالای سرمون باشهمحبت

بنیتا جونم باباامیر خیلی تورودوست داره و روت حساسه ..بابایی نهایت تلاشش رو می کنه تا تو در رفاه و آسایش بزرگ بشی و شما هم که جدیدا خیلی بابایی شدی وقتی نیست سراغش رو می گیری و وقتی هم که تو خونه ست هرجا باشه دنبالش می ری و بابایی هم کیف می کنه از داشتن دختر گلی مثله تو

و من از همین جا دستهای بابای مهربونم رو می بوسم ..پدری که تا ابد حق به گردن ما داره و تا بوده زحمت ماروکشیده و الان هم که تو اومدی بیش تر از من حواسش به توهست و مثله بچه خودش تورو دوست داره و ازت مراقبت می کنه و نمی ذاره آب تو دل تو تکون بخوره...ممنون بابایی جونم بغلبوس

 

این شعر هم تقدیم به همسر عزیزم :

تو را به جاي همه کساني که دوست نداشته ام دوست مي دارم

تو را به خاطر دوست داشتن دوست مي دارم

تورا به اندازه ي همه ي کساني که نخواهم ديد دوست مي دارم

اندازه قطرات باران ، اندازه ي ستاره هاي آسمان دوست مي دارم

تو را به اندازه خودت ، اندازه آن قلب پاکت دوست مي دارم

تو را به جاي همه ي کساني که نمي شناخته ام ... دوست مي دارم

تو را به جاي همه ي روزگاراني که نمي زيسته ام ... دوست مي دارم

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان سمانه
23 اردیبهشت 93 21:42
سلام گل ناز جان خوبی ببخش چند وقتی نتونستم بیام وب دختر نازت ولی الان اومدم پست های جدیدت خوندم وچندتا لایک زدم واسه پست هات دختر گلت ببوس
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزم خواهش می کنم گلم ممنون از محبتت دوستم
مامان زهرا
24 اردیبهشت 93 10:19
مبالکه مبالکهآفرین به بنیتای ناز روز پدر بر تمام پدرهای مهربون دنیا مبارک بادممنون خاله جونم
مامان ثمین
24 اردیبهشت 93 14:32
عزییییییییییییییییزم! مبارک باشه. الحمدلله که این مرحله هم به خوبی و خوشی و با موفقیت سپری شد. ثمین هم همزمان با پروژه بنیتا جون دیگه شیر نمی خوره و شکر خدا خیلی عاقلانه تر از آنچه فکر می کردم بااین موضوع برخورد کرد. باز هم خدارو شکر. فعلا تا چند وقت هر دومون دغدغه ی خاصی نداریم! به افتخار ما مامانها به افتخار باباها تو روز پدر. خدا حفظشون کنه.
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله مهربونم خداروشکر که اذیت نشد گل خانوم..شماهم خسته نباشی عزیزم مبارک باشه آره واقعا تا پروژه بعدی که جدا کردنه تختخوابشونه
مامان فتانه
24 اردیبهشت 93 22:59
عالی بود شعر زیباتون
مامان زهرا
1 خرداد 93 10:12