بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 13 روز سن داره

دختر بی همتای ما

شروع پروژه بای بای پوشک!

1393/2/2 3:47
نویسنده : مامان گل ناز
927 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانی ..گل دختر من.. قربونت برم که دوباره وارد یک مرحله سخت دیگه ( بعد از شیر گرفتنت ) شدی و اون خداحافظی با پمپرزه..البته این مرحله بیشتر برای من سخته تا شما چون الان که سه روز از شروع این برنامه گذشته من همش یا در حال لباس شستنم! یا اصرارهای مکرر من برای دستشویی کردن شما و انکارهای مداوم تو از رفتن به اونجا !! باورت نمی شه شبها هم همش دارم خواب می بینم تورو باید ببرم دستشویی کمر هم دیگه برام نمونده از بس کنارت خم شدم ببینم کارتو کردی یا نه !!!آخه هیچ علاقه ای به لگنت نداری و حاضر نیستی برای دستشویی توش بشینی فکر می کنی صندلیه و باید استراحت کنی روش!اینه که من پاپه پای شما می شینم و با التماس و خواهش شما رضایت می دی کارتو بکنی.. حالا باز جای شکرش باقیه که وقتی می برمت دستشویی دست خالی بر نمی گردیم و با تشویق و هورای من کار به خوبی و خوش تموم می شه اما اگه هر نیم ساعت نبرمت شلوارت رو خیس می کنی و بدتر از همه اینکه در انجام عملیات بزرگ اصلا موفقیتی ندارم و حاضر نیستی قبلش بهم بگی و این متاسفانه منو خیلی عصبانی می کنه جوری که یک بار سرت داد زدم ولی بعد پشیمون شدم و تصمیم گرفتم صبور تر باشم امیدوارم با این قضیه هم زود کنار بیای  عزیزدلم

امشب هم با بابایی رفتیم برات کلی برچسب خریدیم و یه جا قایم کردم تا هروقت که رفتی دستشویی یه دونه بهت جایزه بدم بزنی به دیوار بلکه اینجوری بیشتر علاقه نشون بدی عسلم ..ولی همچنان تصمیم دارم بیرون که می ریم یا شبها موقع خواب پوشکت کنم و بهت سخت نگیرم که از این کار زده نشی تا زمانی که خودت بخوای ..

واقعا هیچوقت فکر نمی کردم مادر بودن اینقدر وظیفه سختی باشه ..گاهی از اینکه فکر می کنم چه مراحلی رو باید پشت سر بذاری تا ایشالا بزرگ بشی دلم برات می سوزه ..دوست دارم در دنیای کودکانه خودت غرق باشی و لذت ببری اما اگه من کمکت نکنم تا کم کم مستقل بشی و چیزهای جدید یاد بگیری در حقت کوتاهی کردم دلبندم پس منو به خاطر اینکه گاهی مادر سخت گیری بودم ببخش و بذار به حساب اینکه آرزو دارم مثله اسمت همیشه تو رفتار و کردار بی همتا باشی گل نازم

 

پسندها (2)

نظرات (17)

مامان مهدیه
2 اردیبهشت 93 7:43
سلام عزیزم دوقلوهای من سارا وثنا زنگیان تو جشنواره نوروزی شرکت کردن ممنون میشم به وب ما بیاین و بهشون رای و امتیاز5 رو بدین
مامان گل ناز
پاسخ
چشم حتما
محبوبه مامان الینا
2 اردیبهشت 93 8:16
عزیزم بهش فرصت بده کمی زمان میبره ولی مطمئنم بنیتای بی همتای ما بزودی موفق میشه و مامانی شو خوشحال میکنه
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون محبوبه جونامیدوارم
مامان ستیانفس
2 اردیبهشت 93 9:54
وای مامانی درکت می کنم ،از پوشک گرفتن خیلی کار سختیه منم به اصرارهای مامانم دارم رو ستیا کار میکنم امیدوارم هر دو تامونم موفق بشیم خصوصی داری عزیزم
مامان گل ناز
پاسخ
آره واقعا مشکله ایشالا به زودی بیاییم و بنویسیم از این پروژه هم سربلند بیرون اومدیم ممنون گلم
خاله مژده
2 اردیبهشت 93 11:52
گلنازم انشالله كه تو اين پروژه موفق باشى كه البته براى تو سختره تا بنيتا خانم برچسبا هم خيلى خوبن بايد تشويق بشه آفرين بر تو مامان نمونه
مامان گل ناز
پاسخ
مرسی مژده جونمممم
سمیرا مامان پرنیان
3 اردیبهشت 93 15:48
وای گلناز جون خیلی کار سختیه انشاالله که موفق بشی عزیزممممممممم منم خیلی میترسم از این قسمت پوشک گیرون بنیتای گل موفق میشه
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون عزیزم آره سخته ولی خداروشکر الان خیلییی بهتر شده فقط باید صبر و حوصله داشت مرسی خاله جون از دلداری
زهرا مامان ارتا
5 اردیبهشت 93 20:16
ماچ]
مامان ثمین
6 اردیبهشت 93 9:15
انشاله موفق باشی دوست خوبم. و البته خدا صبرت بده اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاسی! . به امید خدا این مرحله هم به خوبی و خوشی به سر می رسه. به هرحال شما دو قدم از من جلو ترین! من که تو از شیر گرفتن ثمین هم موندم!!
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون عزیزمواقعا دعای بجایی کردی برام گلم آخی پس دو پروژه سنگین در راهه امیدوارم به راحتی از پسشون بربیای خانومی
مینا مامان آرمانی
8 اردیبهشت 93 0:34
تبریییییییک دخترکم
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جونی
فلوریا مامان دیانا
8 اردیبهشت 93 21:19
سلااااااااااااااااااااااااااااام عزیزان به به چه پروژه ای موفقیتت را ارزومندم گلناز جون من پروژه ی از شیر گرفتنم و خدارو شکر موفق شدم الان یک هفته هست که دیانا اصلا شیر نخورده من از روش حذف نوبت استفاده کردم و خدار هزار مرتبه شکر اصلا اذیت نشد. برای حذف اخرین نوبت ( مربوط به نوبت خواب ظهر که خیلی وابسته بود) یه ذره خمیردندان زدم بهش گفتم اوف شده یه مک زد دید طعمش عوض شده پرسید: اوفه ؟ منم گفتم بله اوفه بعد گفتم می خوری ؟ گفت نه مرسی و تمام شد پروژه ام حالا برای پروژه ی پوشک اصلا عجله ندارم ایشاله آخر شهریور اقدام می کنم.منتظر خبرهای خوش پروژه تون هستم سربلند باشی بنیتا جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزدلم..ممنون خداروشکر که دیانا گلی و شما اذیت نشدین سر از شیر گرفتنمن و بنیتا که خاطره خوبی از اون پروژه نداریم آفرین به عسل خانوم که اینقدر خانومه و به راحتی با شیر مامانی خداحافظی کرد ماهم خداروشکر این پروژه را داریم با موفقیتی نسبی پیش می بریم و فکر می کنم تا یکی دو هفته دیگه خانومی با پوشک کامل بای بای کنه
مامان ثمین
10 اردیبهشت 93 12:33
سلام عزیزم و خسته نباشید! منتظرم ببینم تو پروژه ی جدید چند درصد پیشرفت داشتید. انشاله که هر چه زودتر و آسانتر ، به اتمام پروژه موفق بشوید.
مامان گل ناز
پاسخ
سلام دوست خوبمممنون خداروشکر الان خیلی بهتر شده ولی هنوز کار داره تا کامل یاد بگیره قربونت عزیزم ممنون
محبوبه مامان الینا
15 اردیبهشت 93 9:21
سلام گلناز جون.چه خبر از پروژه؟
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزم ...دو هفته اول واقعا سخت بود اما دو سه روزیه که خیلی خوب شده و همکاری میکنه مرحله سختش خداروشکر رد شد
مامان الهام
15 اردیبهشت 93 12:23
موفق بشی عزیزم تا کامل بگیری یک ماهی رو باید وقت بزاری
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون گلم..واقعا یکی دوماه رو باید وقت گذاشت تا موفق شد
مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 19:22
گلناز جون من شنیدم یه شلوارهای مخصوصی در بازار و داروخونه ها هست که برای گرفتن بچه از پوشکه حتما بگیرش من خیلی تعریفشو شنیدم
مامان گل ناز
پاسخ
والا من شورت آموزشی براش گرفتم ولی شلوارش رو تا حالا نشنیده بودمولی در کل خوبه اما مهمترین عامل موفقیت در این کار صبر و حوصله است ممنون زهرا جون از راهنماییت گلم
مامان زهرا
18 اردیبهشت 93 19:22
_____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥______________________ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥___________________ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥........____ ۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥♥-...-♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.._۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __♥♥♥---------♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ __♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝___ ___♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝____ ____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ________♥♥♥♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝۝_____ __________♥♥♥♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝۝_____ ____________♥♥♥.۝۝۝۝۝۝۝____ _____________♥.۝۝۝۝۝۝._____ _____________♥.۝۝۝۝_________ _____________۝۝۝______________
پگاه مامان آرتین
19 اردیبهشت 93 18:01
عزیزم ایشالا موفق باشی.امیدوارم ه راحتی این مرحله روهم پشت سربزاری
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله پگاه جونم
♥مرجان مامان آران و باران♥
22 اردیبهشت 93 0:33
سلام گلناز جون مهربونممممممم شرمنده که باز دیرمیام عزیزم وای چه خوببببب منم دلم میخواد بگیرم ولی نمیشه خیلی سخته الان با باران ارانم که حرف نمیزنهههههههه ایشالا موفق شی فدات شم ببوس عشق منووووووووووو
مامان گل ناز
پاسخ
سلام مرجان عزیزم..خواهش میکنم این چه حرفیه گلم با این همه مشغله همین که بهمون سر می زنی یه دنیا ممنون آره عزیزم عجله نکن بذار بزرگ تر بشه که خیلی سختت نشه مرسی عزیزم شماهم فرشته های نازت رو ببوس
دکتر ناصری
29 دی 93 12:16
باعرض سلام واحترام خدمت مادان این مرزوبوم زیبا عاشق خدمت شماعرض کنم که این بنده خدا در جهت بهبود مشکلات خانم های این مرزوبوم طی چندین سال باتحقیقات فراوان دست به داروهای گیاهی در خصوص مشکلات کم کاری سندرم تخمدان پلی‌کیستیک.polcystic ovary syndrome PCOS) مشکلات قاعدگی .مشکلات زنان سرد مزاجی ومشکلی که خیلی از خواهران من درخصوص موهای زائد صورت به داروهای دست پیداکرده ام که هنوز هیچ کسی در این به این مهم دست پیدانکرده لذا در صورت تمایل برای درمان یا این که از دوستان یا اشنایان خود این مشکل را دارد به وبلاگ بنده مراجعه کنید تا به حق امام رضا درمان را شروع کنیم.دکتر ناصری naserishahram35.blogfa.com