بنیتای قشنگمبنیتای قشنگم، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

دختر بی همتای ما

شیطون اما شیرین !

1392/11/14 4:37
نویسنده : مامان گل ناز
766 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامانی این پست می خوام از شیطونی ها و کنجکاوی های تمام نشدنی ات بنویسم که وقتی بزرگ شدی اینو بدونی خیلی هم دختر مظلوم و آرومی نبودی و تا تونستی بدی کردی وآتیش سوزوندی !البته می دونم این طبیعت یک بچه در مرز دوسالگیه که نسبت به محیط اطرافش کنجکاو باشه ولی واقعا باید بگم بعضی وقتا از این همه شیطنت خسته می شم و کم می یارم!شایدم این از بد شانسی توئه که من به مرتب و تمییز بودن خونه خیلی حساسم و وقتی می بینم کار تو از صبح تا شب فقط بهم ریختن زندگیه کم تحمل می شم و گهگداری هم دعوات می کنم که البته دارم سعی می کنم کمی بی تفاوت تر باشم تا شاید تو هم به مرور دست از خرابکاری برداری!!

 چند نمونه از شیطونی هات گل دختر مامانی :

 همین پنجشنبه شب مهمون داشتیم و من به بابایی گفتم یک ساعت قبل از اومدن مهمونا تو رو ببره حمام که مرتب باشی اماااا...وقتی از حموم اومدی من به بدنت روغنت رو زدم و یه دست لباس نو هم تنت کردم موهات رو هم سشوار کشیدم و عطر زدم و خلاصه خیلی شیک شده بودی! بعد با بابایی  تو آشپز خونه  بودیم و دیدم صدات نمی یاد گفتم بدو برو ببین چی کار می کنه صداش نمی یاد که دیدیم تمام روغن بدنت رو که تقریبا پر هم بود بالای سرت گرفتی و سرتا پات خیس از روغنه و تازه به موکت هم ریخته ..من در اون لحظه اینقدر جا خوردم که اگه بابایی آرومم نمی کرد حتما از خجالتت ! یه جوری در می یومدم ..حالا روغن که حروم شد و لباسی که از بین رفت به کنار.. موکت جوری روغنی شده که پاک نمی شه و جاش مونده

 لوازم آرایشی که اصلا از دستت در امان نیست و تمامشون با جای انگشتات تو رفتن که البته بازم همون موکت اتاق خوابه ما از دستت در امان نبوده و با رژ لب نقاشی کشیدی روش ...

بهم ریختن کابینت ها که جزو برنامه روزانته مخصوصا کابینت خوراکی ها و مواد شوینده !

من موندم تو واقعا چه طوری خودتو جا دادی توی این کابینت !؟

هر روز حداقل یکبار (و تا چند وقت پیش روزی چندبار )جعبه بدلیجات منو می ریزی بیرون و حسابی براندازشون می کنی وبعد من هرکدومشو باید یه گوشه ای از خونه پیدا کنم

اینم یه عکس از امروزت ..وقتی که مثلا داشتی تو اتاقت بازی می کردی و من ناهار درست می کردم !

بنیتا جونم  این اذیت ها هیچکدوم سبب نمی شه که خوبی هات کمرنگ بشن... تو انقدر با محبت و مهربونی که قابل بیان نیست ..اگه بگم در طول روز صدبار بغلم می کنی و بوسم می کنی اغراق نکردم مثله  همین دیشب دستمو بریدم و تو با دیدن من که یک دفعه درد کشیدم گریه کردی و اومدی بغلم و تا آخر شب مدام می پرسیدی مامان خوب شدی و چی بیشتر از این می تونه یک دفعه تمام خستگی آدم رو به در کنه ..دلم می خواد مامان رو ببخشی اگه خواسته و ناخواسته از روی خستگی سرت داد کشیدم و تو رو از کنجکاوی های بچه گونه ات منع کردم ..می خوام اینو همیشه بدونی با تمام وجودت دوستت دارم و برای شاد بودن و لذت بردن از روزهای کودکیت حاضرم هرکاری بکنم نفسم

….

تو بدان این را، تنها تو بدان!
 

تو بیا، تو بمان با من، تنها تو بمان! 

جای مهتاب به تاریکی شبها تو بتاب!

من فدای تو، به جای همه گل ها تو بخند!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

محبوبه مامان الینا
14 بهمن 92 11:58
ای وروجک شیطون بلا چه با دقت و جدیت داره با دلیجاتت بازی میکنه گلناز جون وای قضیه روغن و موکت! عزززززززیززززم ولی همونطور که گفتی اینا همه گذراست و هیچی از عشق ما به بچه ها کم نمیکنه
مامان گل ناز
پاسخ
می بینی تورو خدا روزگار مارو محبوبه جون دقیقا همین طوره عزیزم
مهسا
14 بهمن 92 16:46
عزیز خاله چه شیرین و خرابکار شدی
مامان گل ناز
پاسخ
بله خاله جون تازه مامانم خیلی هاشو نگفت
متین من
15 بهمن 92 12:56
خصوصی
مامان پینار
15 بهمن 92 20:00
میبینم که تو هم مثل پینار شیطون شدی وروجکککککککککک
مامان گل ناز
پاسخ
خاله جون شیطونی نکنیم که روزمون شب نمی شه
مامان نیکا
16 بهمن 92 15:41
سلام دوست خوبم...توقسمت پرسش وپاسخ دیدم شماهم مثل من واسه گذاشتن عکس مشکل دارید...اگه مشکلتون حل شده میشه منو هم راهنمایی کنید؟؟این باعث شد با وبلاگ گل دخملمون هم آشنا شم متناتون رو خوندم بوی زندگی میده وزیباست...به وب دخمل کوچولوی من هم سربزنید خوشحال میشم...اگه راهنمایی کنید ممنون..
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزم..بله من این مشکلو چندوقتیه دارم البته هنوزم درست نشده و با یک مصیبتی عکس می ذارم حالا منتظرم بابای بنیتا یه فرصتی پیدا کنه و ببینه درست می شه یا نه..اگه نتیجه گرفتم حتما بهتون می گم دوستم ممنون از مهربونیت از اشنایی باهاتون خوشحالم ولی این آدرسی که گذاشتید برام باز نمی شه اگه لطف کنی دوباره برام آدرس بذاری ممنون می شم
مینا مامان آرمانی
17 بهمن 92 7:06
مامانی دلت میاد دختر به این بانمکی.آره ماماناخسته میشن.راست میگی ولی اگه بچه غیرازاین باشه که بچه نیست... ببوسش این شیرینکو
مامان گل ناز
پاسخ
نه والا دلم که نمی یاد ولی بعضی وقتا برای جلوگیری از لوس شدنشون یه دعوای کوچولو که لازمهقربونه محبتت گلم شماهم عزیز دلمو ببوس
مامان فتانه
18 بهمن 92 2:28
Vay khob bod babae unja bod Man ke age bodam nemitonestam jelo khodamu begram....azizam ghorbone in mohabatashun
مامان گل ناز
پاسخ
آره واقعا در اون لحظه فقط باباش به دادش رسید
خاله مژده
18 بهمن 92 3:18
قربونه دختره شيطونم برم من كه البته اين شيطنتا را خودم به چشم ديدم بعضى هاشوناگلنازم كارى از دستت بر نمياد گلم غير از صبرررررر كه من چند سه سال و انديه دارم انجامش ميدم راستى عزيزم مواظب خودتت باش انشالله دستت زود خوب بشه
مامان گل ناز
پاسخ
خدا نکنه خاله مژده جون مهربونم آره واقعا درست می گی عزیزم مرسی عزیزم خداروشکر خوب شد رژا خوشگلمو ببوس گلم
مامان نیکا
18 بهمن 92 12:05
سلام دوباره....مجددا آدرس رو براتون گذاشتم
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون از لطفت گلم
صبا خاله ی آیسا
18 بهمن 92 20:15
وووویی عزیزه دلم چقد شیطون شدی وروجکم
مامان گل ناز
پاسخ
بله خاله جون خیلیییی برای خاله صبای مهربونم
مامان ثمین
19 بهمن 92 11:39
عزییییییییییییییییزم!!!!! قربون شیطنت ها و خرابکاریهات خوشگلم. خدا به مامان گلناز صبر جمیل بده و البته به من هم! موقع روغن کاری!! همه اینها خاطره میشن گلناز جونم، سعی کن مثل من بی خیال باشی(خودت رو بزن به اون در!) تا بچه هامون زودتر بزرگ بشن انشاله می بوسمتون.
مامان گل ناز
پاسخ
خدا نکنه خاله جووونم هههه صبر جمیل رو خوب گفتی دوستم اون روغن کاری رو نگو که دلم خونه هنوزززز انشالا
فلوریا مامان دیانا
19 بهمن 92 17:45
سلام عزیزان شیطونک خاله شما هممممممممممممممممم؟؟؟ امان از دست ورجورک های نازنازی گلناز جون اون قسمتو خوب اومدی که : از خجالتت در میومدم بعضی وقت ها کاردشون به استخون ادم میرسه ولی با این اوصاف همه ی وجودمونند روی ماه بنیتای خاله رو محکم محکم ببوس
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزم بله خاله جون ماهمممم دقیقااااا این به استخون رسیدن رو قبول دارمولی چه کنیم دیگه پاره ی تن آدمن و باید کنار اومد با این وضعیت ممنون خاله جوووووونم شماهم دیانا ناناز رو حسابی ببوسید
سمانه مامان ستایش
19 بهمن 92 17:48
سلام گلناز جونم خوبی؟بنیتا جونم خوبه؟ کلی دلتنگتون بودم بازم میام پیشتون.
مامان گل ناز
پاسخ
سلام سمانه عزیزمممنون از محبتت دوستم ماهم خیلی دلمون تنگ شده براتون عزیزم ممنون از کامنتت گلم
مامان مانی
20 بهمن 92 1:47
سلام گلم خسته نباشی و خدا بهت قوت بده با این شیطونک خانم من خیلی خوب درکت میکنم چون پسرک منم دست کمی از دخمل شما نداره تو رو خدا مواظبش باش نره سراغ کابینت شوینده ها ببوس گل دخمل رو
مامان گل ناز
پاسخ
سلام عزیزم..ممنون از دلداریت دوست همدردم خیلی مواظبم اما به محض باز شدن در این کابینت که با طناب هم بسته شده سریع می یاد سراغشون برای خرابکاری مرسی گلم شماهم مانی جونو ببوس
پگاه مامان آرتین
20 بهمن 92 11:24
عاشقتم وروجک خوش مزه.دوست دارم
مامان گل ناز
پاسخ
مرسیییی خاله جونم لطف دارین
فلوریا مامان دیانا
20 بهمن 92 20:52
خصوصی داری بانو
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون عزیزمممم
زهرا مامان ارتا
21 بهمن 92 7:02
وای اتاقشو ببین عزیزکم چه شیطون بلایی شدی خوشگل خانوم شیرین کاریت خیلی بامزه بود عزیزخاله گلناز جون بچه ان و شیطنتاشون اما همین چیزاشون که یادگاری میمونه
مامان گل ناز
پاسخ
ممنون خاله جونم خیلی لطف دارین دقیقا همین چطوره دوستم
فلوریا مامان دیانا
21 بهمن 92 10:21
گلناز جون مممنونم از نظر لطفت نسبت به بنده ی حقیر این لطف خدا و بعد هدیه ی پدرم به بچه هاشه که مارو سال 86 ثبت نام کرد . کل ماجرا شنیدنی هست که توی وبلاگ دیانا قرار بنویسم. روی ماه دختر نازمو ببوس. خیلی دوستون داریم
مامان گل ناز
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم واقعیت رو گفتم چه خوب پس منتظرم این داستان زیبا رو توی وبلاگ گل دخملت بخونم ماهم شمارو خیلی دوست داریم گلم
رها مامان راستین
21 بهمن 92 17:02
شیطون بلا چه با دقت و جدیت داره بازی میکنه
زهرا مامان ارتا
23 بهمن 92 12:49
______(¯`:´¯) _____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ -_____--------_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ -----_____---_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ----____-----_¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___|___|___|_____|___|___|___|___ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___|_ __|___|___|____|___|___|___|___|__تقدیم به دوست نازم
مامان پريسا خانوم
23 بهمن 92 17:13
__$$ __$$$ __$$$$__________________$ __$$$$$________________ $$ __$$$$$$$______________ $$$ __$$((▂))$$$____________$$$$ __$$$$$$$$$$_________$$((▂))$ __$$$'¤'¤'$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$¤'¤'¤'¤$$$$___$$$$'¤'¤'¤$$$ __$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$__$$$¤'¤'¤'¤$$$ __$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$$'¤'¤'¤'¤'$$ ___$$$$'¤'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'¤'$$$ _____$$$$'¤'¤'¤'¤$$$ $$'¤'¤'$$$ __$$$$$_$$$'¤'¤'¤'¤$ $$'¤'¤$$ _$$((▂))$$$$$_$$$$$$$$$$$_O_O $$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$_ _ $ $ $$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$___$ $ $$$$'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤$$$$_$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ __$$$((▂))$$$$$_$$$$$ ____$$$$$$$_$$$$$ _________$$$$$ ______$$$ _____$¤ ___$¤ __$¤ __$¤______________¤¤¤¤¤ ___$¤________¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤¤_$$ ____$¤______¤¤¤¤¤¤¤¤●¤¤¤¤_¤¤ ____$¤______$$$●$$$¤¤●¤¤__$$ ___$¤________$$$$$$¤¤____¤¤ __$¤__________♥$$$¤_____$$ __$¤___________$$$_____¤¤ ___$¤________$$$$$$$___$$ ____$¤_____$$$$$$$$$$___¤¤ _____$¤___$$$$$$$__$$$___$$ _____$¤____$$$$$____$$$___¤¤ _____$¤__$$$$$$$_____$$$__$$ ______$¤$$__$$$$$_____$$$ ______$$¤___$¤¤¤¤$$_____$$ ____$$__$¤__$¤¤¤¤¤$$_____$$ __$$_____$¤_$¤¤¤¤¤¤$$____$$ ___________$¤¤¤¤¤¤¤$$___$$ _________$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _______$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _____$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ ___$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤¤¤$$ $¤¤¤¤¤$$ _$¤¤¤$$ __$¤¤$$ ___$¤$$ ____$$$ _____$$ ______$$ _______$$ ______$$$$$$ _____$$$$$$$$$ _____$$$$$__$$$$ ______$$$$$__$$$$$
سمیرا مامان پرنیان
23 بهمن 92 22:51
وایییییییییی وروجککککککک گلناز جون خدا حفظشون کنه
مامان گل ناز
پاسخ
کجاشو دیدی خاله جون اینا چند نمونه شه تازهالهی آمین
سارا مامانی شیدا
26 بهمن 92 10:24
ای شیطون بلای مهربون گل ناز جونم این تجربه ها چیزیه که همه مامان باباها دارن و به زودی میشن یه خاطره امیدوارم همیشه سلامت و شاد باشید
مامان گل ناز
پاسخ
ممنوم خاله جونواقعا همین طوره که می گی دوست خوبم همچنین شما عزیزم
مامان ثمین
27 بهمن 92 13:30
سلام عزیزم. خیلی وقته نیستید. انشاله به سفر و سلامتی باشه! دلتنگتونیم. بنیتا جون خوبه؟!
مامان گل ناز
پاسخ
سلام دوست خوبم..چرا هستم ولی به خاطر خونه تکونی کمتر وقت می کنم بیام نتممنون که به یادمونی گلم بنیتا هم خوبه ثمین گلی رو حسابی ببوسید
♥مامان متین جون♥
4 اسفند 92 3:55
سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااااااااام سلاااااااااااااااااااام سلااااااااااااااام سلاااااااااام سلاااااام سلاااام سلاام سلام .♥ .♥ ..♥ ...♥ ....♥ .....♥ آپم خوشحالم میکنی اگه بیای و نظر بدی ......♥......................♥...♥ ..........♥.............♥............♥ ..............♥.....♥...................♥ ...................♥.....................♥ ................♥......♥..............♥ ..............♥.............♥....♥ .............♥ ...........♥ منتظرتم .........♥ ......♥ ....♥خوشحالم کن ..♥ .♥ ثواب داره ✿✿✿✿✿✿✿✿✿✿
مامان گل ناز
پاسخ
چشم حتما عزیزم